برادران سیتسیپاس در کمین دختران ؛ درخواست تنیس دو نفره با زیباترین بازیکن زن فوتبال! + عکس

پتروس سیتسیپاس به دنبال برگزاری تنیس دونفره با آلیشا لمان، معروف به زیباترین بازیکن فوتبال زنان است و پیشنهاد آن را در صفحه اینستاگرام مطرح کرده است.
کدخبر (146024) | 05 اسفند 1401 | ساعت 14:18
0 316
برادران سیتسیپاس در کمین دختران ؛ درخواست تنیس دو نفره با زیباترین بازیکن زن فوتبال! + عکس
پتروس سیتسیپاس به دنبال برگزاری تنیس دونفره با آلیشا لمان، معروف به زیباترین بازیکن فوتبال زنان است و پیشنهاد آن را در صفحه اینستاگرام مطرح کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، آلیشا لمان، مهاجم سوئیسی تیم استون ویلا، از گلزنی در زمین فوتبال به حضور در زمین تنیس رسیده است. تمرینات تنیس لمان منجر به پیشنهادی از سوی بازیکن حرفه‌ای یونانی پتروس سیتسیپاس برای یک مسابقه دو نفره مختلط در آینده شده است. لمان که اکنون برای انجام بازی‌های ملی همراه تیم ملی سوئیس است، در شبکه‌های اجتماعی از تلاش خود برای یادگیری یک ورزش جدید خبر داده است.

پیشنهاد سیتسیپاس به آلیشا لمان

ستاره سابق تیم وستهم عکس‌های متعددی از خودش را در کنار هم تیمی‌هایش در تیم ملی سوئیس جرالدین رویترلر و ریچل ریناست، با 11.8 میلیون دنبال کننده اینستاگرامی‌اش به اشتراک گذاشت. او در زیر این پست نوشته:
چیزی متفاوت
این پست لمان توجه پتروس سیتسیپاس نفر شماره سه تنیس مردان جهان را به خود جلب کرد.  پتروس در بخش نظرات خود گفت:
میای تنیس ترکیبی بازی کنیم؟
او نظر خود را با یک ایموجی چشمک و راکت تنیس تکمیل کرد اما هنوز لمان به درخواست این تنیسور واکنشی نشان نداده است. برادران سیتسیپاس در کمین دختران ؛ درخواست تنیس دو نفره با زیباترین بازیکن زن فوتبال! پتروس برخلاف برادرش استفانوس که در تنیس انفرادی تخصص دارد، عمدتا در تنیس دو نفره فعالیت دارد. با این حال او هنوز نتوانسته از دور دوم یک مسابقه گرند اسلم پایش را جلوتر بگذارد. برادران سیتسیپاس در همان دور اول مسابقات تنیس آزاد استرالیا که ماه گذشته برگزار شد، شکست خوردند.

نظر آلیشا لمان ، زیباترین بازیکن زن فوتبال درباره فوتبال بانوان

لمان که در این فصل یک بار در سوپرلیگ زنان گلزنی کرده، در مصاحبه اخیرش اعلام کرده که به دنبال تقویت وجهه فوتبال زنان از طریق دنبال کنندگان شبکه‌های اجتماعی خود است. او می‌گوید:
فکر نمی‌کنم بتوانید فوتبال زنان و مردان را باهم مقایسه کنید، زیرا نگاه مردم به ما و نگاه مردم به مردان بسیار متفاوت است. هیچ چیز شبیه هم نیست. فوتبال زنان همیشه درجه دو است. من فکر نمی‌کنم ما هرگز بتوانیم در اولویت باشیم چراکه بسیاری از مردم هنوز فکر می‌کنند که فوتبال مردان اولویت اول است.
برادران سیتسیپاس در کمین دختران ؛ درخواست تنیس دو نفره با زیباترین بازیکن زن فوتبال! لمان در ادامه افزود:
آن ها به فوتبال زنان فکر نمی‌کنند و من فکر می‌کنم این یک مشکل بزرگ است. در حال حاضر شبکه‌های اجتماعی واقعا مفید هستند زیرا در واقع مردم متوجه می‌شوند که ما فوتبال بازی می‌کنیم. وقتی آنها برای اولین بار فوتبال ما را تماشا می‌کنند، شگفت زده می‌شوند، اما مردم قبل از اینکه حتی بازی واقعی زنان را ببینند، ما را قضاوت می‌کنند. اما آیا هرگز همه چیز برابر خواهد شد؟ صادقانه بگویم، شاید در 100 سال آینده این اتفاق بیفتد، اما ما دیگر اینجا نخواهیم بود.
برادران سیتسیپاس در کمین دختران ؛ درخواست تنیس دو نفره با زیباترین بازیکن زن فوتبال! پتروس سیتسیپاس در حالی پیشنهاد بازی دو نفره را به لمان داده که در مسابقات تنیس استرالیا برادرش پس از ابراز علاقه مارگو رابی به تنیس، از این بازیگر سرشناس هالیوود درخواست کرد بازی او را در این رقابت‌ها از نزدیک تماشا کند. درباره تنیس بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...