نظر جورج فورمن افسانه ای درباره بوکسورهای سنگین وزن امروزی؛ تایسون فیوری بهترین در تاریخ است

جورج فورمن در طی یک گفتگو نظر خود را درباره تایسون فیوری و آنتونی جاشوا بیان کرد.
کدخبر (172991) | 09 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:59
0 904
نظر جورج فورمن افسانه ای درباره بوکسورهای سنگین وزن امروزی؛ تایسون فیوری بهترین در تاریخ است
جورج فورمن در طی یک گفتگو نظر خود را درباره تایسون فیوری و آنتونی جاشوا بیان کرد.

به گزارش سرخ نیوز، مانند بسیاری از طرفداران بوکس، جورج فورمن از دیدن مبارزه تایسون فیوری و آنتونی جاشوا در رینگ ناامید است. قهرمان سابق دو دوره بوکس سنگین‌وزن جهان، در دوران حرفه‌ای بوکس خود با بهترین‌های تاریخ این رشته از محمد علی و جو فریزر گرفته تا ایواندر هالیفیلد و مایکل مورر مبارزه کرد. این در حالی است که در شرایط امروزی بوکس مبارزات بزرگ میان برجسته بوکسورهای برجسته دسته سنگین‌وزن کمتر اتفاق می‌افتد اما فورمن امیدوار است که در مورد فیوری و جاشوا اینگونه نباشد و به‌زودی شاهد مبارزه آن‌ها باشد. جورج فورمن 74 ساله حین تبلیغ فیلم خود با نام Big George Foreman عنوان کرد:

مبارزه آنتونی جاشوا مقابل تایسون فیوری تنها رقابتی است که می‌خواهم قبل چشم بستن به روی بوکس آن را تماشا کنم. آنتونی جاشوا تنها بوکسوری است که می‌تواند تایسون فیوری را به چالش بکشد و یک مبارزه خوب و پردردسر را برایش رقم بزند. در حال حاضر، تایسون فیوری بهترین بوکسور در این دسته است. اما من این مبارزه را دوست دارم. این دو نفر تنها کسانی هستند که هنوز مرا در مورد بوکس هیجان‌زده می‌کنند.
در حال حاضر، از نظر جورج فورمن افسانه‌ای، تایسون فیوری به عنوان بهترین بوکسور سنگین‌وزن جهان در نظر گرفته می‌شود.
تایسون فیوری بوکسوری است که در هر دوره‌ای می‌توانست بهترین باشد. مهم نیست کی، کجا، چه زمانی و چه کسی باشد، او همیشه می‌تواند بهترین عملکردش را داشته باشد.
به نظر می‌رسد تایسون فیوری هم با فورمن هم نظر باشد؛ چراکه او پس از ناک اوت کردن دیونتای وایلدر در دومین مبارزه خود در سال 2020 گفت:
در هزار سال گذشته، هیچ بوکسور سنگین‌وزنی از هیچ دوره‌ای نبوده و نیست که بتواند مرا شکست دهد و مرا به چالش بکشد. من بزرگترین مبارز تمام دوران هستم و چطور می‌توان کمی فروتنی به خرج داد.
جورج فورمن به‌عنوان یکی از بزرگترین بوکسورهای تاریخ شناخته می‌شد؛ کسی که برای اولین بار در سال 1973 عنوان قهرمانی دسته سنگین‌وزن بوکس جهان را به‌دست آورد و پس از بازگشتش در 45 سالگی در سال 1994، موفق شد به مسن‌ترین قهرمان جهان در همین دسته وزنی تبدیل شود. او رسماً در سال 1997 با رکورد 76 برد و 5 شکست بازنشسته شد و محمد علی کلی تنها بوکسوری بود که توانست او را در رینگ متوقف کند. فورمن در پاسخ به این سؤال که اگر برای بار سوم به بوکس باز می‌گشت، دوست داشت با کدام بوکسور امروزی روبه‌رو شود، عنوان کرد:
مبارزان سنگین‌وزن‌ بزرگی که امروز می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند، دیونتای وایلدر و البته تایسون فیوری هستند. من نمی‌خواهم با آن غول‌های بزرگ بجنگم؛ چراکه آن‌ها می‌توانند مشت‌های سختی وارد کنند. بیشتر کسانی که من در دوران خودم با آن‌ها روبه‌رو شدم، فقط بزرگ بودند اما نمی‌توانند مانند بوکسورهای امروزی، مشت بزنند. به همین خاطر، امروز هرگز از چنین پیشنهادی استقبال نمی‌کنم.
این در حالی است که فورمن در رینگ با بوکسورهای بزرگی مانند جو فریزر، کن نورتون و حتی شانون بریگز مبارزه کرده است. با این حال، او تایسون فیوری را رقیب سرسخت‌تری نسبت به هم‌نسلان خود می‌داند. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...