تایسون فیوری و سدی به نام آنتونی جاشوا ؛ جیپسی کینگ چگونه بهترین بوکسور سنگین وزن می شود؟

اسپنسر اولیور می‌گوید که تایسون فیوری برای تکمیل کارنامه خود نیاز به شکست دادن آنتونی جاشوا دارد.
کدخبر (162688) | 17 فروردین 1402 | ساعت 23:42
0 151
تایسون فیوری و سدی به نام آنتونی جاشوا ؛ جیپسی کینگ چگونه بهترین بوکسور سنگین وزن می شود؟
اسپنسر اولیور می‌گوید که تایسون فیوری برای تکمیل کارنامه خود نیاز به شکست دادن آنتونی جاشوا دارد.

به گزارش سرخ نیوز، تایسون فیوری در حال حاضر به‌عنوان بوکسور شماره یک دسته سنگین وزن به محسوب می‌شود. او می‌توانست با شکست دادن الکساندر اوسیک مهر تاییدی کوبنده بر این جایگاه بزند. این دو مشت‌زن قرار بود در روز بیست‌ونهم آوریل (٩ اردیبهشت) در ورزشگاه ومبلی شهر لندن مقابل یکدیگر قرار بگیرند اما با شکست مذاکرات میان دو طرف این مبارزه سرانجام لغو گردید.

تایسون فیوری چگونه بهترین بوکسور سنگین وزن می شود؟

اسپنسر اولیور، چهره برجسته دنیای بوکس معتقد است که مبارزه با آنتونی جاشوا مبارزه‌ای بزرگ‌تر از جدال با اوسیک برای تایسون فیوری خواهد بود:
گمان می‌کنم مبارزه با جاشوا بزرگترین مبارزه برای اوست. فکر می‌کنم این بزرگترین مبارزه حال حاضر دسته سنگین وزن است. مبارزه جاشوا مقابل فیوری مبارزه‌ای است که همه ما خواهان دیدنش هستیم و به نظرم این همان چیزی باشد که تایسون مشتاق آن است. برای یک ورزشکار حرفه‌ای مهم‌تر از هر چیز نامی‌ست که از او در صفحات تاریخ برجا می‌ماند.
او در ادامه گفته:
برای ثبت جاودانه‌ی این نام ناگزیر هستید که بر تمام نام‌های دیگر پیروز شوید. و آنتونی جاشوا نامی بزرگ در دسته سنگین وزن است و فکر می‌کنم این مبارزه‌ای باشد که حتی بیش از مبارزه با الکساندر اوسیک موجب تحریک اشتهای تایسون فیوری شود.
تایسون فیوری برای اینکه بوکسور اول این نسل لقب بگیرد ابتدا باید آنتونی جاشوا را شکست دهد این یک ادعای جسورانه از جانب اسپنسر اولیور است. با در نظر گرفتن اینکه آنتونی جاشوا سه مبارزه از شش مبارزه قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته است و به‌نوعی جایگاه خود را در میان بوکسورهای تراز اول این وزن از دست داده است. اما این بدان معنی نیست که باید نام AJ را برای همیشه خط زد. او همین چند روز پیش با شکست دادن جرمین فرانکلین به نوار پیروزی بازگشته است. او اخیرا به شاگردی یکی از مربیان سطح اول دنیا یعنی دریک جیمز درآمده است. هرچند باید گفت که پیروزی آنتونی جاشوا برابر جرمین فرانکلین چندان هم پیروزی مقتدرانه‌ای نبود. چرا که او نتوانست در حین مبارزه کار را تمام کند و انتخاب فرد برنده به عهده‌ داوران سپرده شد.

حریف بعدی آنتونی جاشوا چه کسی است؟

ادی هارن، مدیر برنامه آنتونی جاشوا در حال حاضر مشغول طراحی نقشه پیشروی برای او بوده و چند گزینه به‌عنوان حریف بعدی جاشوا پیش روی اوست: مبارزه مجدد با دشمن دیرینه یعنی دیلیان وایت، مبارزه با دیانتی وایلدر، یا همان مبارزه موعود در برابر تایسون فیوری. تایسون فیوری برای اینکه بوکسور اول این نسل لقب بگیرد ابتدا باید آنتونی جاشوا را شکست دهد فرانک وارن، مدیر برنامه تایسون فیوری نیز گفته است که از ایده مبارزه میان AJ و جیپسی کینگ استقبال می‌کند:
نمی‌دانم. این بستگی به تایسون دارد. من با برگزاری این مبارزه مشکلی ندارم اما همه‌چیز بستگی به تایسون دارد. در هفته‌های آتی سرنوشت این ایده نیز مشخص خواهد شد. اما گمان می‌کنم این برای تایسون مبارزه‌ای بسیار بزرگ‌تر از مبارزه با الکساندر اوسیک باشد.
در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...