تورنومنت بوکس سنگین وزن چهار نفره در عربستان / پای آنتونی جاشوا ، تایسون فیوری ، الکساندر اوسیک و دیانتی وایلدر در میان است !

قرار است تورنمنتی با حضور این ستاره دسته سنگین وزن در عربستان سعودی ترتیب بگیرد. تورنمنتی با حضور تایسون فیوری، الکساندر اوسیک، دیانتی وایلدر و آنتونی جاشوا.
کدخبر (165845) | 25 فروردین 1402 | ساعت 23:31
0 326
تورنومنت بوکس سنگین وزن چهار نفره در عربستان / پای آنتونی جاشوا ، تایسون فیوری ، الکساندر اوسیک و دیانتی وایلدر در میان است !
قرار است تورنمنتی با حضور این ستاره دسته سنگین وزن در عربستان سعودی ترتیب بگیرد. تورنمنتی با حضور تایسون فیوری، الکساندر اوسیک، دیانتی وایلدر و آنتونی جاشوا.

به گزارش سرخ نیوز، آنتونی جاشوا، ستاره بریتانیایی بوکس اعلام کرده است که مبارزه بعدی‌اش تا ماه دسامبر برگزار نخواهد شد. اخیراً سیمون جردن، مجری مشهور رادیو خبر داده بود که گویا قرار است تورنمنتی با حضور این ستاره دسته سنگین‌وزن در عربستان سعودی ترتیب بگیرد. تورنمنتی با حضور تایسون فیوری، الکساندر اوسیک، دیانتی وایلدر و آنتونی جاشوا. آنتونی جاشوا اوایل همین ماه در مبارزه‌اش برابر جرمین فرانکلین به پیروزی رسیده بود تا پس از دو شکست متوالی برابر الکساندر اوسیک مجدداً به نوار پیروزی بازگردد. پس از این پیروزی انتظار می‌رفت که جاشوا در تابستان پیش رو مبارزه دیگری را نیز برگزار کند. باتوجه به پیروزی‌های اخیر دیانتی وایلدر و AJ در برابر فرانکلین برگزاری مبارزه دوم میان جاشوا و وایلدر می‌توانست ایده مناسبی باشد. با این حال جاشوا با اعلام این خبر که مبارزه بعدی‌اش تا ماه دسامبر به تعویق افتاده دنیای بوکس را در شوک فرو برد.

پای آنتونی جاشوا ، تایسون فیوری ، الکساندر اوسیک و دیانتی وایلدر در میان است !احتمال برگزاری یک تورنمنت بزرگ میان غول های دسته سنگین وزن

اما سیمون جردن اخیراً فرضیه‌ی دیگری را نیز در برنامه رادیویی خود مطرح کرده است. او از برگزاری احتمالی یک تورنمنت بزرگ میان غول‌های دسته سنگین‌وزن خبر داده است:
اخبار ضد و نقیضی به گوش می‌رسد که ممکن است شایعه‌هایی بیش نیز نباشند. اخباری مبنی‌بر اینکه قرار است مجموعه‌ای از مبارزه‌ها در خاورمیانه به‌انجام برسند؛ با حضور نام‌های بزرگی چون اوسیک، فیوری، جاشوا و وایلدر.
او در ادامه گفته:
گویا این یک تورنمنت چهار نفره است که در آن ابتدا الکساندر اوسیک و تایسون فیوری در برابر هم، و آنتونی جاشوا و دیانتی وایلدر نیز مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. فینال تورنمنت نیز جدالی میان برنده این دو مبارزه خواهد بود. این می‌تواند دلیل پنهان به تعویق افتادن مبارزه آتی جاشوا باشد. مورد دیگری که برگزاری این تورنمنت را محتمل می‌سازد، این است که تایسون فیوری به یک مبارزه نیاز دارد. او از ماه دسامبر سال گذشته مبارزه‌ای انجام نداده است و نمی‌تواند بیش از یک سال بیرون از رینگ بماند. به‌نظرم او در همین تابستان مبارزه‌ای را ترتیب خواهد داد و گمان می‌کنم حریف احتمالی‌اش نیز اندی رویز باشد.
جردن تاکید کرده:
چنین تورنمنتی، اگر بنا باشد که برگزار شود، پول هنگفتی را نیز با خود به‌همراه خواهد آورد. و اگر این تورنمنت قرار است در خاورمیانه برگزار شود پس باید انتظار داشت که برگزارکنندگانش پول زیادی را به‌پای آن بریزند. این دلیلی است که تحقق این ایده را محتمل‌تر می‌سازد.
پای آنتونی جاشوا ، تایسون فیوری ، الکساندر اوسیک و دیانتی وایلدر در میان است !اخیراً احتمال برگزاری مبارزه میان آنتونی جاشوا و دیانتی وایلدر به‌شدت قوت گرفته بود. البته احتمال برگزاری این مبارزه چند سال است که مطرح است. اما حالا گویا احتمال ترتیب یافتن آن از همیشه جدی‌تر است. همچنین پس از اینکه اخیراً مبارزه میان تایسون فیوری و الکساندر اوسیک به‌دلیل شکست مذاکرات میان دو طرف لغو شده بود، حالا این دو بوکسور نیز ممکن است بتوانند بالاخره روبه‌روی یکدیگر قرار بگیرند. ادی هارن، مدیر برنامه آنتونی جاشوا اخیراً گفته بود که تمام گزینه‌های روی میز را مورد بررسی قرار خواهد داد. اما تصمیم نهایی برعهده AJ است و او ممکن است حتی مجدداً تصمیم به برگزاری مبارزه در تابستان بگیرد:
این پرونده برای ما بسته نیست. اگر پیشنهاد بزرگی به ما برسد آن را بررسی خواهیم کرد. اما در هر حال ترتیب یافتن یک مبارزه در ماه جولای بسیار غیرمحتمل است. با این وجود به‌شخصه خودم مایل هستم آن مبارزه بزرگ را ببینم.
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...