بزرگترین کری‌ خوان‌‌های تاریخ ورزش‌‌های رزمی؛ از کانر مک گرگور تا محمد علی کلی

بدون شک کانر مک گرگور بزرگترین کری‌خوان تاریخ است که تا به حال پا در رینگ هشت ضلعی گذاشته است.
کدخبر (179687) | 23 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:33
0 183
بزرگترین کری‌ خوان‌‌های تاریخ ورزش‌‌های رزمی؛ از کانر مک گرگور تا محمد علی کلی
بدون شک کانر مک گرگور بزرگترین کری‌خوان تاریخ است که تا به حال پا در رینگ هشت ضلعی گذاشته است.

به گزارش سرخ نیوز، اگرچه در ورزش‌های رزمی مهارت و تکنیک حرف اول را می‌زند اما شکی وجود ندارد که توانایی در کری خواندن و رجزخوانی باعث می‌شود یک مبارز گام بلندی به سوی حرفه‌ای شدن در این عرصه بردارد. از بوکس گرفته تا MMA و WWE چهره‌های سرشناسی وجود داشته‌ و دارند که در این زمینه فوق العاده هستند و بخشی از آنچه در دوران حرفه‌ای ورزش خود بدست آوردند، از طریق رجزخوانی‌هایی بوده که پشت میکروفون انجام داده‌اند. برای یک مبارز در عصر رسانه‌های اجتماعی، مهم‌تر از مهارت مبارزه توانایی در کل کل کردن و تضعیف روحیه حریفان از طریق کری خوانی است. حالا یک حساب توئیتری که کاربران زیادی هم دارد، این سوال را مطرح کرده که چه کسی در مبارزات رزمی بزرگترین کری‌خوان تاریخ بوده است؟ با پاسخ‌هایی که از سوی کاربران داده شده، مشخص است که رقبای زیادی در این زمینه وجود دارد.

کانر مک گرگور

در میان پاسخ‌ها کانر مک گرگور تقریبا بالاترین رای را داشت. این در شرایطی است که بدنام بیشتر مبارزات خود را از طریق همین رجزخوانی‌ها پیش می‌برد و با همین مهارت که حریفانش را از پیش بازنده می‌کند. بدون شک مک گرگور بزرگترین کری‌خوان تاریخ است که تا به حال پا در رینگ هشت ضلعی گذاشته است. مک گرگور یک سوپراستار و یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان است که این به لطف شخصیت پرخاشگر و توانایی فوق العاده‌اش در مبارزه بدست آمده است. دگرگونی فیزیکی کانر مک گرگور؛ عضلاتی که هر روز برجسته‌‌تر می‌‌شوندزندگی حرفه‌ای مک گرگور مملو از درگیری‌ها و اتفاقات پرحاشیه و پر سر و صدا است که بدون شک رشد سرسام آور رسانه‌های اجتماعی در دوران او، به شناخته شدن و رسیدن به اوج وی کمک کرد. به نظر می‌رسد در دوران اخیر هیچ مبارزی به اندازه کانر مک گرگور در بگو مگوها و رجزخوانی‌های قبل و بعد از مبارزه کیفیت او را نداشته است. بعید به نظر می‌رسد کسی بتواند رجزخوانی‌های کانر مک گرگور دربرابر فلوید می ودر یا مصاحبه او و نیت دیاز در شبکه CNBC را فراموش کند.

جان سینا

اگر MMA به WWE برویم، قطعا جان سینا قهرمان 16 دوره جهان را به عنوان یکی از بهترین‌ها در کل کل‌های میکروفونی لقب می‌دهیم. هواداران هم چنین نظری دارد و در پاسخ به آن سوال توئیتری نام جان سینا را به میان آورده‌اند. احتمالا از راک هم بپرسید، او هم چنین پاسخی می‌دهد و او را یکی از روی اعصاب‌ترین افرادی می‌نامند که در زندگی خود با وی روبرو شده است. درگیری جان سینا و راک در رسلمنیا 28 و 29 بدون شک جایگاه سینا را در چنین زمینه‌ای بالا برد و نشان که چرا او در سالها متوالی یکی از بهترین‌های کشتی کج و WWE بود. دواین جانسون یکبار در مصاحبه‌ای از جان سینا به عنوان بهترین کری‌خوان دنیای کشتی کج یاد کرده بود.

دوران درخشان جان سینا / وقتی WWE برای یک دهه قبضه شده بود!محمد علی کلی

در بوکس همه اتفاق نظر دارند که محمد علی کلی با اختلاف از همه هم نسلان خود و بوکسورهای نسل‌های بعد جلوتر است. حتما ویدیویی از محمد علی را که با اتوبوسی به خانه سانی لیسون رفت و با یک مگافون او را ترسو خطاب کرد، به یاد دارید. شوخ طبعی محمد علی کلی سریعتر از دستانش بود. او احتمالا بزرگترین مبارز در تاریخ بوکس است اما این جایکاه به همان اندازه که به خاطر استعدادهای باورنکردنی او درون رینگ بود، به همان نسبت به طبیعت پرخاشگر او ارتباط داشت. محمد علی کلی در تهران

دواین جانسون

کوبیدن جابرونی، پای سیب خوردن در رینگ، تریلبلیزینگ، بالا بردن ابرو، قهرمان مردم و چندین ویژگی دیگر، چیزهایی هستند که وقتی صحبت از کری‌خوانی می‌شود ما نام دواین جانسون یا همان راک را با این ویژگی‌ها به یاد می‌اوریم و جایگاه خاص خودش را در این زمینه به او می‌دهیم. جملاتی که او قبل از مبارزه در مقابل صورت حریفانش به کار می‌برد، هوادارانش را به وجود می‌اورد و آنها را غیرقابل کنترل می‌کرد. کاریزمای خاصی که راک داشت، حتی پس از پایان مبارزاتش در رینگ او را به یکی سوپراستار سینما و دنیای سلبریتی‌ها تبدیل کرد؛ جایگاهی که جانسون تا به امروز آن را حفظ کرده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...