سلول درمانی اسطوره جواب داد؛ رونی کلمن برای راه رفتن بدون کمک لحظه شماری می‌کند

رونی کلمن که برای درمان مشکلش از سلول درمانی استفاده کرده بود، حالا بهبود یافته و آماده مبارزه است.
کدخبر (181588) | 28 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:40
0 436
سلول درمانی اسطوره جواب داد؛ رونی کلمن برای راه رفتن بدون کمک لحظه شماری می‌کند
رونی کلمن که برای درمان مشکلش از سلول درمانی استفاده کرده بود، حالا بهبود یافته و آماده مبارزه است.

به گزارش سرخ نیوز، به‌نظر می‌رسد سلامتی رونی کلمن، اسطوره بدنسازی، پس از دور دیگری از درمان با سلول‌های بنیادی در حال بهبود است. در ویدیوی اخیری که رونی کلمن در یوتیوب منتشر کرده، عنوان کرده است که ادامه درمان به او کمک کرده تا میزان مصرف مسکن خود را به نصف کاهش دهد. این بدنساز افسانه‌ای، پس از کسب عنوان قهرمانی مستر المپیا در سال 1998، تقریباً به مدت 8 سال متوالی، این عنوان را در اختیار داشت و در مجموع، 8 جام سندو را به‌دست آورد. او در تعداد کسب قهرمانی مستر المپیا، با لی هنی در یک جایگاه قرار دارد. رونی کلمن که در دوران حرفه‌ای فعالیت خود، حضور پررنگی در مسابقات مختلف داشت، به‌دلیل تناسب عضلات قابل توجه، پر بودن و فرم عروقی اندام خود، موردتوجه قرار می‌گرفت. سلول درمانی اسطوره جواب داد؛ رونی کلمن برای راه رفتن بدون کمک لحظه شماری می کند رونی کلمن در همان دوران با بزرگترین بدنسازان هم نسل خودش مواجه شد و در برابر نام‌هایی مانند فلکس ویلر و کوین لورون و دکستر جکسون محدودیت‌های فیزیکی خود را کنار گذاشت و آن‌ها را شکست داد. سرانجام در سال 2006 او توسط رقیب دیرینه‌اش، جی کاتلر، از سلطنت خلع و در سال 2007 بازنشسته شد. رونی کلمن به‌دلیل افتخارات و توانمندی‌هایش ازسوی دنیای بدنسازی، مورد تجلیل قرار گرفت. رونی در دوران اوجش شاهکارهای قدرتی باورنکردنی از جمله پرس پا 1000 کیلوگرمی و ددلیفت 350 کیلوگرمی را به ثبت رساند.

مشکلات بی پایان رونی کلمن پس از بازنشستگی

در عین حال اینکه رونی کلمن پس از بازنشستگی دچار امراض سلامتی مختلفی شده، بر کسی پوشیده نیست. کمر او بیش از 10 بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و کلمن تلاش می‌کند تا بدون کمک راه برود. کلمن امیدوار است که آخرین مرحله از درمان با سلول‌های بنیادی، او را به‌سمت زندگی سالم‌تر و فعال‌تر هدایت کند.

سلول درمانی اسطوره جواب داد؛ رونی کلمن برای راه رفتن بدون کمک لحظه شماری می کندنظر رونی کلمن درباره روند درمانی خود

رونی کلمن در این ویدیو درباره روند درمانی خود می‌گوید:
از وقتی به این مرکز درمانی آمدم، پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته‌ام. وقتی که درمان را شروع کردم درد زیادی داشتم اما حالا میزان دردم به مراتب کمتر از گذشته شده و تا همین حالا همه شما از اتفاقاتی که افتاده، اطلاع پیدا کرده‌اید. من حدود دو سال است که به اینجا آمده‌ام و نسبت به روزی که آمدم خیلی شرایط بهتری دارم. الان 9 ماه است که به طور جدی درمانم را آغاز کرده‌ام و می‌دانم تلاش شده تا روند درمان سریع‌تر باشد اما برای اینکه اوضاع بهتر بشود، باید بیشتر از این به کلینیک بیایم. نکته کلیدی این است که اکنون می‌دانم هرچه درمان بیشتر باشد، روند بهبودی سریع‌تر اتفاق می‌افتد و وضعیت بهتر می‌شود.
پرستار رونی کلمن معتقد است درمان با سلول‌های بنیادی به او کمک خواهد کرد تا طی بازه چند ساله آسیب‌های عصبی خود را بهبود ببخشد.
چیزی که ما برای رونی به‌دنبالش هستیم، بهبود آسیب عصبی است که او پس از این همه سال داشته است. طبعاً مدتی طول می‌کشد و این به شرایط هر بیمار بستگی دارد اما حداقل حدود دو سال بهبودی اعصاب او زمان خواهد برد.
سلول درمانی اسطوره جواب داد؛ رونی کلمن برای راه رفتن بدون کمک لحظه شماری می کندکلمن می‌گوید پس از دو سال درمان با سلول‌های بنیادی، بی‌حسی در بازوها و شانه‌هایش کاهش یافته است.
زمانی که جراحی‌هایم را انجام دادم و آن بی‌حسی در بازوها و شانه‌هایم پدیدار شد، پزشکانم به من گفتند که دو سال طول می‌کشد تا آسیب عصبی برطرف شود و دقیقاً دو سال از آخرین عمل جراحی من گذشته بود که بی‌حسی برطرف شد. من بسیار امیدوار هستم که همین اتفاق بیفتد. زمانی که تقریباً هر سه تا چهار ماه یکبار می‌آمدم، متوجه شدم که بی‌حسی‌ام خیلی کمتر می‌شود اما وقتی چند ماه فاصله می‌انداختم، دوباره بی‌حسی‌ها برمی‌گشت. می‌دانم که نزدیک بود چندین بار بی‌حسی‌ها به بدنم باز گردند اما همان طور که قبلاً گفتم، هرچه بیشتر به کلینیک می‌آمدم، سازگاریم با درمان بیشتر می‌شد و وضعیت بهتری پیدا می‌کردم.
کلمن تأکید کرد که درمان با سلول‌های بنیادی، نیاز او به مصرف مسکن را تا بیش از 50 درصد کاهش داده است.
وقتی برای اولین بار درمان را شروع کردم، 30 میلی‌گرم مسکن را چهار بار در روز مصرف می‌کردم. سپس با شروع درمان مقدار آن به 15 میلی‌گرم در روز کاهش یافت.
سلول درمانی اسطوره جواب داد؛ رونی کلمن برای راه رفتن بدون کمک لحظه شماری می کندکلمن علاوه‌بر اینکه طرفداران را درمورد سلامتی و تندرستی خود مطلع می‌کند، نظر خود را در مورد مسابقات مستر المپیا 2023 در نوامبر امسال بیان کرده است. به گفته قهرمان هشت دوره مستر المپیا، درک لانسفورد، قهرمان سابق دسته 212 مستر المپیا، هادی چوپان را در مسابقات پیش رو شکست خواهد داد. از آنجایی که درمان‌ با سلول‌های بنیادی رونی کلمن نتایج امیدوارکننده‌ای را نشان می‌دهد، او ممکن است به زودی به هدف خود، یعنی راه رفتن بدون کمک، دست یابد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...