نایت آف چمپیونز 2023 / ست رالینز به قهرمانی رسید؛ بلادلاین منحل شد

کدخبر (186069) 06 خرداد 1402 | ساعت 17:54
0 583
پی پر ویوی نایت آف چمپیونز 2023 با اتفاقات جالبی همراه بود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

به گزارش سرخ نیوز، رویداد نایت آف چمپیونز ۲۰۲۳ (Night of Champions) از ساعاتی پیش به میزبانی کشور عربستان سعودی برگزار شد و پس از برگزاری مسابقاتی هیجان‌انگیز و رخ دادن رویدادهایی دور از انتظار، هواداران را به وجد آورد.

ساعت و زمان برگزاری نایت آف چمپیونز

این PPV در تاریخ ۶ خرداد و از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران، در شهر جده عربستان سعودی به میزبانی ورزشگاه «جده سوپردام» که ظرفیتی ۳۵ هزار نفری دارد، برگزار شد.

مسابقه اول: ست رالینز مقابل ای جی استایلز (مسابقه برای کمربند قهرمانی سنگین وزن WWE)

در اولین مسابقه پی پر ویوی نایت آف چمپیونز 2023، ست رالینز مقابل ای جی استایلز قرار گرفت. این مبارزه هیجان‌انگیز که تقریبا ۲۱ دقیقه به طول انجامید، با پیروزی ست رالینز همراه بود تا او اولین قهرمان کمربند سنگین وزن WWE لقب گیرد.

در حالی که پیش‌تر شنیده می‌شد ست رالینز به دلیل حضور در دنیای سینمایی مارول ممکن است از کشتی کج فاصله بگیرد اما قهرمانی او در Night of Champions، خلاف این موضوع را ثابت کرد.

ببینید: مبارزه کامل ست رالینز و ای جی استایلز در نایت آف چمپیونز 2023


مسابقه دوم: بکی لینچ مقابل تریش استراتوس

در اتفاقی جالب، همسر ست رالینز یعنی بکی لینچ برای دومین مسابقه این PPV وارد رینگ شد و مقابل هال آف فیمر کمپانی WWE یعنی تریش استراتوس قرار گرفت. مسابقه این دو کشتی گیر که در حدود ۱۵ دقیقه برگزار شد، با دخالت زویی استارک که از چشم داور دور ماند،‌ به پیروزی تریش استراتوس ختم شد تا لینچ برخلاف همسرش، موفق به پیروزی در نایت آف چمپیونز نشود. 


مسابقه سوم: گونتر مقابل مصطفی علی (مسابقه برای کمربند قهرمانی اینترکانتیننتال)

مصطفی علی یک بار موفق به اجرای فینیشر (حرکت نهایی) خود شد اما گونتر تسلیم نشد. در نهایت، این کشتی‌گیر اتریشی که مصطفی علی را برای دومین اجرای فینیشرش ناکام گذاشته بود، موفق شد او را با اجرای حرکت نهایی خود تسلیم کرده و کمربند قهرمانی خود را حفظ کند.  مسابقه گونتر و مصطفی علی، ۹ دقیقه طول کشید و تغییر قهرمان در آن صورت نگرفت.


مسابقه چهارم: بیانکا بلر مقابل آسکا (مسابقه برای کمربند قهرمانی زنان Raw)

در مسابقه جذاب بین آسکا و بیانکا بلر که حدود ۱۸ دقیقه به طول انجامید، کشتی‌گیر ژاپنی از غفلت داور استفاده کرد و با پاشیدن ماده‌ای به صورت بیانکا بلر، توانست حریف خود را مغلوب کند. آسکا قهرمان جدید کمربند قهرمانی زنان Raw است و برای سومین بار موفق به کسب این عنوان شد.

 بدین ترتیب، رکورد دست نیافتنی بیانکا بلر در کشتی کج زنان که موفق شده بود کمربند قهرمانی خود را برای ۴۲۰ روز حفظ کند، متوقف شد.


مسابقه پنجم: ریا ریپلی مقابل ناتالیا (مسابقه برای کمربند قهرمانی زنان اسمک داون)

مسابقه ریا ریپلی مقابل ناتالیا در نایت آف چمپیونز، کمتر از ۷۰ ثانیه طول کشید و ریا ریپلی توانست از کمربند قهرمانی خود دفاع کند. ریا ریپلی همراه دامینیک میستریو در این مسابقه حاضر شده بود و به راحتی حریف با سابقه خود را کنار زد.

 بدین ترتیب، دوران قهرمانی ریا ریپلی در نایت آف چمپیونز ادامه پیدا کرد و او که ۵۶ روز پیش به این عنوان دست یافت، فعلا قهرمان باقی خواهد ماند.

ببینید: مبارزه کامل ریا ریپلی و ناتالیا در نایت آف چمپیونز 2023


مسابقه ششم: براک لزنر مقابل کودی رودز 

شاید بتوان گفت حساس‌ترین مسابقه نایت آف چمپیونز 2023، دیدار بین کودی رودز و براک لزنر است. کودی رودز که موفق شده بود رکورد لزنر را بشکند، امشب تلاش کرد تا برای دومین بار طی ماه‌های اخیر مقابل هیولا پیروز شود. پیش از این اعلام شده بود کودی رودز به دلیل مصدومیت از ناحیه دست چپ که به دلیل حمله براک لزنر به وجود آمده بود در این مسابقه شرکت نخواهد کرد، اما او با دست بانداژ شده در رینگ حاضر شد.

درحالی که هر دو کشتی‌گیر توانستند حرکات نهایی یکدیگر را روی هم اجرا کنند، اما نهایتا این براک لزنر بود که توانست با اجرای سابمیشن کیمورا لاک روی دست مصدوم کودی رودز، او را بیهوش کرده و این مسابقه را پس از ۱۰ دقیقه به نفع خود تمام کند.

ببینید: مبارزه کامل براک لزنر و کودی رودز در نایت آف چمپیونز 2023


مسابقه هفتم: کوین اونز و سمی زین مقابل بلادلاین «رومن رینز و سولو سیکوا» ( مسابقه برای کمربند قهرمانی تگ تیم)

در ابتدای مسابقه‌‌ی کوین اونز و سمی زین مقابل بلادلاین، سمی زینِ کانادایی که مسلمان است و اصالتی سوریه‌ای دارد، با صحبت به زبان عربی و پوشیدن دشداشه، هواداران حاضر در سالن را به وجد آورد.

این مسابقه جذاب که ۲۶ دقیقه به طول انجامید، نهایتا با دخالت برادران اوسو که از اعضای گروه بلادلاین محسوب می‌شوند و حمله آنان به رومن رینز و سولو سیکوآ، به نفع کوین اونز و سمی زین شد. جیمی و جی اوسو که بابت حملات لفظی رومن رینز به خودشان طی هفته‌های اخیر (بابت از دست دادن کمربندهای قهرمانی تگ تیم) ناراضی به نظر می‌رسیدند، از او انتقام گرفتند.

 با این حساب، کوین اونز و سمی زین موفق به حفظ عنوان قهرمانی خود در نایت آف چمپیونز شدند و به نظر می‌رسد که با اتفاقات امشب، کار گروه بلادلاین نیز پس از حدود ۴ سال به پایان خط رسیده باشد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...