تمرینات بدنسازی بروس لی ؛ اسطوره هنرهای رزمی چگونه به اندامی عضلانی رسید؟

چندی پیش صفحه توئیتری Historic Vids، یک جلسه تمرینی کمتر دیده شده از بروس لی را به اشتراک گذاشت که در آن اسطوره هنرهای رزمی چند حرکت تمرینی جالب را انجام می‌دهد.
کدخبر (186179) | 09 خرداد 1402 | ساعت 10:36
0 285
تمرینات بدنسازی بروس لی ؛ اسطوره هنرهای رزمی چگونه به اندامی عضلانی رسید؟
چندی پیش صفحه توئیتری Historic Vids، یک جلسه تمرینی کمتر دیده شده از بروس لی را به اشتراک گذاشت که در آن اسطوره هنرهای رزمی چند حرکت تمرینی جالب را انجام می‌دهد.

به گزارش سرخ نیوز، بخش بزرگی از قدرت مبارزه بروس لی از اندام شگفت انگیز او ناشی می‌شد. این استاد برجسته هنرهای رزمی از نظر ذهنی و روانی روی بدن خود کار می‌کرد تا قدرت و چابکی خود را بهبود بخشد. تمرکز او بر روی بزرگ شدن اندامش نبود بلکه تلاش داشت تا قدرت عضلانی خود را بهبود ببخشد. به همین دلیل بروس لی روش بدنسازی خود را داشت. اخیراً در فضای مجازی فیلمی از روش بدنسازی بروس لی منتشر شده که مورد توجه طرفداران این ستاره دنیای ورزش و سینما قرار گرفته است.

جلسه تمرینی کمتر دیده شده از بروس لی

چندی پیش صفحه توئیتری Historic Vids، یک جلسه تمرینی کمتر دیده شده از بروس لی را به اشتراک گذاشت که در آن اسطوره هنرهای رزمی چند حرکت تمرینی جالب را انجام می‌دهد. این تمرینات مربوط به زمانی است که بروس لی تلاش می‌کرد در هالیوود نامی برای خود دست و پا کند. این برنامه تمرینی شامل ده حرکت مختلف بود. این صفحه توییتری در پست خود دو تصویر مجاور یکدیگر را به اشتراک گذاشت. تمرینات بدنسازی بروس لی ؛ اسطوره هنرهای رزمی چگونه به اندامی عضلانی رسید؟ 02یکی از آنها عکسی از لی مربوط به سال 1965 بود که در آن ظاهر بسیار خوبی داشت. او اندامی عضلانی با خطوط برجسته استخوا‌ن ترقوه داشت که در عکس مجاوز نشان می‌داد که او با چه تمریناتی به چنین اندامی دست پیدا کرده بود. بروس لی این روند تمرینی را در دفتر خاطراتی که متعلق به تمریناتش در باشگاه بدنسازی بود، نوشته بود. در این تصویر اینگونه به نظر می‌رسد که بروس لی در مجموع ده حرکت تمرینی انجام می‌دهد. در ابتدای جلسه تمرینی بدنسازی، او حرکات خود را با اسکات شروع می‌کند. لی با وزنه‌های 40 کیلوگرمی 3 ست و هر ست با 10 تکرار، این تمرین را انجام می‌دهد. سپس او به سراغ تمرین پرس نشسته می‌رود و با وزنه‌های 25 کیلوگرمی 6 بار در 4 ست این حرکت را انجام می‌دهد. سپس حرکت جلوبازو روی تخته شیبدار را در 4 ست و 6 بار تکرار با وزنه‌های 15 کیلوگرمی انجام می‌دهد. در ادامه برنامه تمرینی خود حرکت دو سر بازو را در 4 ست و 6 بار تکرار با وزنه‌های 15 کیلوگرمی انجام داد. لی همچنین در 3 ست، 10 بار با وزنه‌های 30 و 35 کیلوگرمی حرکت شنا با وزنه را در پیش می‌گیرد. در مرحله بعد، او یک جلو بازو دو دستی با وزنه‌های 30 و 35 کیلوگرمی را در 3 ست و 8 بار تکرار انجام می‌دهد. پس از این، لی یک حرکت کششی مرتباط با عضلات سه سر را در 3 ست و 8 بار تکرار با وزنه‌های 1 کیلوگرمی انجام داد. بروس لی در ادامه حرکت دمبل حلقه را با وزنه‌های 6 کیلوگرمی در 4 ست انجام داد و در نهایت حرکات جلو بازو معکوس را در 4 ست انجام داد. او در آخر برنامه تمرینی خود دراز و نشست و تمرینات بالا بردن ساق پا را پیاده کرد.

ستایش بروس لی توسط طرفدارانش در فضای مجازی

در همین حال تمرینات بدنسازی باعث شد تا دوران حضور بروس لی در سینما در دهه 70 میلادی به پایان برسد. انتشار این تصاویر واکنش‌های زیاد و متفاوتی را در فضای مجازی به همراه داشت. بسیاری از طرفداران بروس لی، برنامه تمرینی سخت‌گیرانه او را مورد ستایش قرار دادند و عده زیادی در بخش نظرات این تمرینات بدنسازی بروس لی را تمجید کردند. بروس به طور فداکارانه روی بدن خود کار می‌کرد تا در فیلم‌های سینمایی‌اش بدنی آماده داشته باشد. عده‌ای موفقیت او را مبتنی بر انجام همین تمرینات می‌دانند. یکی از هواداران می‌گوید:
هیچ ورزشکار دیگری نمی‌تواند چنین برنامه تمرینی سخت گیرانه‌ای را در انجام دهد. به همین دلیل مقایسه بروس لی با دیگران کار بیهوده‌ای است.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...