او از بروس لی الگوبرداری کرده بود؛ دوریان یتس و ثبت 14 ساله تمامی تمرینات

دوریان یتس از بروس لی به‌عنوان الگوی خود در تمرینات و ورزش نام برده است.
کدخبر (197518) 13 تیر 1402 | ساعت 08:06
0 261
دوریان یتس از بروس لی به‌عنوان الگوی خود در تمرینات و ورزش نام برده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دوریان یتس یکی از بزرگترین بدنسازان تاریخ محسوب می‌شود و از او به‌عنوان «سایه» نیز یاد می‌شود. او موفق شد تا در دوران حرفه‌ای خود در مجموع به 6 قهرمانی در مستر المپیا دست پیدا کند و یکی از بهترین بدن‌های کات شده دنیا را برای خود بسازد. او سرسختانه در باشگاه برمینگهام تمرین می‌کرد تا به یک غول بزرگ تبدیل شود. دوریان یتس در طول دوران حرفه‌ای خود از تمرینات هوازی در برنامه خود استفاده می‌کرد؛ اما این بدنساز 61 ساله اخیراً جنبه دیگری از برنامه تمرینات خود را برای طرفدارانش توضیح داده است؛ جنبه‌ای که به برگرفته از بروس لی، اسطوره بزرگ هنرهای رزمی است. یتس در اینستاگرام خود توضیح داد که چطور برنامه تمرینی خود را تنظیم می‌کرد و چطور از بروس در این کار الگو می‌گرفت. این موضوع به‌خوبی نشان می‌دهد که یتس چقدر به برنامه تمرینی خود اهمیت می‌داد. یتس در تمرینات خود از بروس لی الگو می‌گرفت و سعی می‌کرد روش‌های او را در تمرینات خود اجرا کند.

او از بروس لی الگوبرداری کرده بود؛ دوریان یتس و ثبت 14 ساله تمامی تمریناتبرنامه تمرینی دقیق و منظم دوریان یتس

بروس لی تاکنون الگوی بسیاری از بدنسازان محبوب دنیا بوده است؛ دوریان یتس، قهرمان 6 دوره مستر المپیا، نیز درمیان این افراد قرار دارد. دوریان یتس پیش از اینکه وارد دنیای بدنسازی شود، کاراته را از سنین پایین آغاز کرده بود و به آن علاقه داشت و در همین راستا، شخصیت بروس لی تأثیر به‌سزایی روی او گذاشته بود. او در این رابطه گفت:
من یکی از طرفداران بزرگ بروس لی بودم. فیزیک او فوق‌العاده بود و بدن بسیار کات شده‌ای داشت و قابلیت‌های بسیاری داشت.
این بدنساز کهنه‌کار در آخرین پست خود در اینستاگرام به یک موضوع بسیار در رابطه با رژیم غذایی خود اشاره کرده که به بروس لی نیز ارتباط دارد. او اظهار کرد:
من تمام تمرینات خودم را از سال 1983 تا سال 1997 یادداشت می‌کردم. من تک تک تمرینات را می‌نوشتم و نکاتی را زیر هرکدام یادداشت می‌کردم.
  یتس بسیار در انجام کارهای خود منظم بود به طوری که تک تک تمرینات خود به همراه تکرارها و وزنه‌های آن‌ها را در طول 14 سال یادداشت کرد. او سپس از این یادداشت‌ها استفاده می‌کرد تا پیشرفت خود را در پایان ماه بسنجد و بتواند اهداف واقع‌گرایانه‌ای را برای خودش در نظر بگیرد. او توضیح داد که تمام کارهای او بسیار دقیق و حساب‌شده بود. او در کپشن نوشت:
اگر هیچ برنامه و مسیر مشخصی را برای خود در نظر نگرفته باشید، به احتمال زیاد به اهداف خود نخواهید رسید.
تمام اسطوره ها دیسیپلین دارند / 14 سال ثبت تک تک تمرینات و رسیدن به قهرمانی! بروس لی نیز درست مانند دوریان یتس تمام کارهای خود را برنامه‌ریزی می‌کرد و آن‌ها را در دفترچه خاطرات خود یادداشت می‌کرد.

برنامه تمرینی اسطوره هنرهای رزمی در دفترچه خاطراتش!

فیزیک و قدرت بروس لی همواره توسط طرفداران موردتحسین قرار می‌گیرد. پیج اینستاگرامی این اسطوره بزرگ اخیراً تصویری را از دفترچه خاطرات او منتشر کرد؛ دفترچه‌ای که در آن اطلاعات برنامه تمرینی این اسطوره بزرگ نوشته شده بود. این دفترچه پر از تمارین و تکرارها و نکات مرتبط با آن‌ها و حتی تعداد مشت‌های هر یک از دست‌های راست و چپ و دوچرخه‌سواری و دویدن بود. بروس لی در انجام تمارین و کارهای خود بسیار منظم بود و این باعث شد تا او به موفقیت‌های بسیار بزرگی در زندگی خود دست پیدا کند. او از بروس لی الگوبرداری کرده بود؛ دوریان یتس و ثبت 14 ساله تمامی تمریناتبروس لی یکی از الهام‌بخش‌ترین افراد تاریخ است و زندگی او سرشار از نظم و اراده و پشتکار است. با وجود اینکه این ستاره بزرگ سال‌ها پیش درگذشت، اما همچنین الگوی بسیاری از جوانان این کره خاکی محسوب می‌شود. یتس نیز در دوران حرفه‌ای خود او را به‌عنوان الگوی خود قرار داده بود و همواره از او انگیزه می‌گرفت. یتس تأثیر به‌سزایی در بدنسازی گذاشت و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد. اخبار جدید بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...