ستاره‌هایی که بردلی کوپر با آن‌ها قرار گذاشت / از ایرینا شایک تا جنیفر لوپز

زندگی شخصی و روابط عاشقانه بردلی کوپر، بازیگر مشهور هالیوود، پر فراز و نشیب بوده است.
کدخبر (186733) | 08 خرداد 1402 | ساعت 21:22
0 287
ستاره‌هایی که بردلی کوپر با آن‌ها قرار گذاشت / از ایرینا شایک تا جنیفر لوپز
زندگی شخصی و روابط عاشقانه بردلی کوپر، بازیگر مشهور هالیوود، پر فراز و نشیب بوده است.

به گزارش سرخ نیوز، آخرین رابطه جدی بردلی کوپر حدود ۴ سال پیش به اتمام رسید؛ جایی که او و ایرینا شایک با وجود داشتن فرزند، تصمیم گرفتند که راه خود را از هم جدا کنند. هرچند که کوپر و شایک در مراسم مت گالای گذشته باهم دیدار و مکالمه دوستانه‌ای داشتند اما به نظر می‌رسد نامزد ۹ جایزه اسکار در رابطه جدیدی است و قصدی برای بازگشت به مادر تنها فرزندش ندارد. همچنین شایعاتی مبنی بر رابطه ایرینا شایک و لئوناردو دی‌کاپریو شنیده می‌شد. بردلی کوپر با حضور در فیلم‌ مهمانان ناخوانده عروسی (Wedding Crashers) نامی دست و پا کرد، با فیلم خماری (The Hangover) به شهرت رسید و با عنوان دفترچه‌ی امیدبخش (Silver Linings Playbook) که برای او اولین نامزدی اسکارش را به ارمغان آورد، خود را به عنوان یک بازیگر تراز اول ثابت کرد. این پیشرفت و شهرت، باعث شد که زندگی شخصی او نیز مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. بردلی کوپر به صورت رسمی، یک بار در سال ۲۰۰۶ با جنیفر اسپوزیتو ازدواج کرد اما زندگی مشترک این دو بازیگر، تنها ۵ ماه به طول انجامید و آن‌ها از یکدیگر جدا شدند. در سال 2011، او به عنوان جذاب‌ترین مرد زنده جهان شناخته شد. کوپر در آن زمان به مجله People گفت:

اگر شما یک مرد مجرد هستید و به طور اتفاقی در این حرفه حضور دارید، یک بازیکن محسوب می‌شوید اما من خودم را به عنوان کسی که خود را صرف زنان کند، نمی‌بینم.

بردلی کوپر پیش و پس از رابطه جدی خود با ایرینا شایک که حاصل آن یک فرزند دختر به نام لیا دی سین است، با زنان مشهور دیگری نیز رابطه عاشقانه داشت که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. ستاره‌هایی که بردلی کوپر با آن‌ها قرار گذاشت / از ایرینا شایک تا جنیفر لوپز

رنه زلوگر

بردلی کوپر و رنه زلوگر در فیلم ترسناک و البته ناموفق پرونده ۳۹ هم‌بازی بودند و همین عامل آشنایی آن‌ها شد. رابطه آن‌ها در سال ۲۰۰۹، شکلی جدی به خود گرفت، به طوری که زلوگر، کریسمس آن سال را به همراه کوپر و والدینش در لس آنجلس گذراند. پس از این که در سال ۲۰۱۰ گزارش شد این زوج باهم زندگی می‌کنند، بردلی کوپر در مصاحبه‌ای گفت:

نمی توانم به اندازه کافی در مورد او صحبت کنم. من عاشق رنه هستم، عاشق بازیگری کنار او هستم و می توانم خیلی چیزها از او یاد بگیرم.

ستاره‌هایی که بردلی کوپر با آن‌ها قرار گذاشت / از ایرینا شایک تا جنیفر لوپز رابطه این زوج در سال ۲۰۱۱ به شکلی دوستانه به پایان رسید. بردلی کوپر و رنه زلوگر در مراسم اسکار ۲۰۲۰، جایی که زلوگر برای دومین بار برنده جایزه اسکار شد، در حال معاشرت با یکدیگر رویت شدند.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز و بردلی کوپر در سپتامبر ۲۰۱۱ در یک رستوران دیده شدند اما هر دوی آن‌ها، اصرار داشتند که این ملاقات صرفا یک قرار کاری بوده است. ماه بعد، لوپز و کوپر دوباره کنار یکدیگر دیده شدند و این بار منابع نزدیک به این دو، به رسانه‌ها اعلام کردند که جنیفر از جلب توجه بردلی لذت می‌برد. یکی از دوستان جنیفر لوپز در این خصوص گفت:

بردلی و جنیفر پس از قرار ملاقاتشان در نیویورک، در تماس بودند. جنیفر بابت مورد توجه او قرار گرفتن، حس خوبی دارد و از این که به نظر می‌رسد بردلی از او خوشش آمده، خوش‌حال است. آن‌ها اوقات خوشی را باهم می‌گذرانند و کوپر، لوپز را می‌خنداند!

ستاره‌هایی که بردلی کوپر با آن‌ها قرار گذاشت / از ایرینا شایک تا جنیفر لوپز رابطه جنیفر لوپز و بردلی کوپر البته هرگز جدی نشد و این دو صرفا دوستان خوبی برای یکدیگر باقی ماندند.

سوکی واترهاوس

سوکی و بردلی برای اولین بار در فوریه 2013، زمانی که با یک ماشین از مراسم ال استایل بیرون رفتند، کنار هم دیده شدند؛ همان شبی که آنها به همراه لئوناردو دی کاپریو که از دوستان نزدیک بردلی کوپر محسوب می‌شود، به یک کلوپ شبانه رفتند. این زوج رابطه خود را دور از رادار نگه داشتند اما مرتبا تصاویری از آن‌ها منتشر می‌شد. بردلی کوپر نهایتا تصمیم گرفت تا سوکی واترهاوس را به عنوان همراه خود در مراسم اهدای جوایز SAG روی فرش قرمز ببرد و این زمانی بود که آن‌ها برای حدود یک سال بود که رابطه داشتند. ستاره‌هایی که بردلی کوپر با آن‌ها قرار گذاشت / از ایرینا شایک تا جنیفر لوپز بعد از علنی شدن رابطه عاشقانه این دو بازیگر، بردلی کوپر حتی در ضیافت برگزار شده از سوی کاخ سفید هم سوکی واترهاوس را با خود همراه کرد اما این زوج نهایتا در سال ۲۰۱۵ از هم جدا شدند.

هما عابدین

پس از جدایی از ایرینا شایک در سال ۲۰۱۹، بردلی کوپر در سال ۲۰۲۲ به همراه هما عابدین، یکی از دستیاران سابق هیلاری کلینتون دیده شده است. این زوج در مراسم مت گالا ۲۰۲۲ توسط آنا وینتور، رئیس مجله وگ به هم معرفی شدند. هما عابدین یک سیاست‌مدار آمریکایی با اصالتی از هند و پاکستان است که در سال ۱۹۷۶ در ایالات متحده زاده شد اما از ۲ تا ۱۸ سالگی در عربستان سعودی زندگی کرد. او که همسر سابق آنتونی وینر، عضو پیشین شورای شهر نیویورک محسوب می‌شود، رابطه بسیار نزدیکی با خانواده کلینتون دارد و حتی در مراسم ازدواج او با وینر، این بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا بود که آن‌ها را به عقد یکدیگر در آورد. ستاره‌هایی که بردلی کوپر با آن‌ها قرار گذاشت / از ایرینا شایک تا جنیفر لوپز عابدین که عضو حزب دموکرات است، در دوران وزارت هیلاری کلینتون بر امور خارجه، رئیس دفتر او محسوب می‌شد. هما عابدین یک فرزند مشترک با همسر سابقش یعنی آنتونی وینر دارد. این زوج به دلیل رسوایی ارتباط آنتونی وینر با یک دختر ۱۵ ساله، از هم جدا شدند. اما در خصوص رابطه هما عابدین و بردلی کوپر، یک منبع فاش کرد که آن‌ها هنوز در مرحله شناخت اولیه هستند و رابطه آن‌ها به آرامی در حال جدی شدن است. کوپر مجذوب شخصیت و تجارب بین‌المللی هما عابدین شده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...