انتقادات از حضور جنجالی جورجینا رودریگز در جشنواره کن؛ همه چیز زیبایی نیست

حضور جورجینا رودریگز در جشنواره کن، با واکنش‌هایی عمدتا منفی مواجه بوده است.
کدخبر (187945) | 10 خرداد 1402 | ساعت 15:41
0 472
انتقادات از حضور جنجالی جورجینا رودریگز در جشنواره کن؛ همه چیز زیبایی نیست
حضور جورجینا رودریگز در جشنواره کن، با واکنش‌هایی عمدتا منفی مواجه بوده است.

به گزارش سرخ نیوز، چند هفته‌ای است که جورجینا رودریگز به یکی از ترندهای خبری تبدیل و یکی از سلبریتی‌هایی بوده که البته به دلایل اشتباهی، در موردش صحبت‌های زیادی شده است. رودریگز به خاطر بازی در مستند نتفلیکس به نام «من جورجینا هستم» مورد انتقادات شدید قرار گرفت و اکنون به نظر می‌رسد که پس از حضور در جشنواره فیلم کن بار دیگر مورد هجمه‌ قرار گرفته است. جورجینا رودریگز از زمانی آغاز رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو، به طور منظم در این رویداد معتبر جهانی حضور داشته است. او در مراسم سال 2023 که همین چند روز قبل به پایان رسید، با لباسی از علی کروی و گردنبندی به ارزش یک میلیون پوند به روی فرش قرمز آمد و نگاه همه را به خود جلب کرد. انتقاد از حضور جورجینا رودریگز در جشنواره کن؛ همه چیز زیبایی نیست

حضور جنجالی جورجینا رودریگز در جشنواره کن

اما حضور جورجینا رودریگز در فستیوال کن با واکنش شدید نوریا مارین، روزنامه نگار معروف مواجه شده است. این روزنامه نگار به دلیل اینکه جورجینا از چند ماه قبل پیش از شروع جشنواره کن برای حضور در آن آماده شده است، انتقاد کرده و اظهار داشته که جورجینا علی رغم اینکه بازیگر نیست، روی فرش قرمز این رویداد قدم زده است.
او ماه‌ها است که برای این رویداد آماده شده و با آنکه بازیگر نیست اما در مراسم فرش قرمز حاضر می‌شود.
نوریا همچنین اضافه کرد که عدم مهارت جورجینا در مکالمه انگلیسی با توجه به امکاناتی که دارد، واقعا شرم‌آور است. او همچنین اینفلوئنسر آرژانتینی را به خاطر نوع پوششی که داشته، به شدت مورد انتقاد قرار داده و گفته که زیبایی همه چیز نیست:
من باید تعجب خود را از مهارت ضعیف او در مکالمه به زبان انگلیسی با وجود داشتن همه امکانات برای یادگیری، ابراز کنم. به هر حال زیبایی همه چیز نیست، همه چیز فیزیکی نیست، جنبه‌های دیگری در زندگی نیز وجود دارد که باید آن را رشد دهید.

انتقادات از حضور جنجالی جورجینا رودریگز در جشنواره کن؛ همه چیز زیبایی نیستشایعات جدایی جورجینا از رونالدو

جورجینا رودریگز در حالی با این انتقادات مواجه شده که اخیرا شایعه مربوط به جدایی او از کریستیانو رونالدو، وی را با یک بحران جدی مواجه کرده و به دردسر انداخته است. بر اساس گزارش‌ها این زوج مدتی است که با هم اختلاف نظر دارند، اگرچه آنها این موضوع را تکذیب کرده‌اند. رونالدو در دوران اقامت خود در اسپانیا بود که با شریک زندگی خود جورجینا آشنا شد. این بازیکن پرتغالی روزهای خوبی را در شهر مادرید و باشگاه رئال مادرید داشته و به همین دلیل است که جورجینا می‌خواهد او به مادرید بازگردد. گفته می‌شود جورجینا پس از انتقال رونالدو به باشگاه النصر عربستان، از سبک زندگی در این کشور عربی خسته شده است. جورجینا 29 ساله از شریک زندگی خود خواسته است تا برای ادامه دوران حرفه‌ای خود به پایتخت اسپانیا برگردد. ممکن است ستاره پرتغالی دیگر به عنوان بازیکن در این باشگاه فعالیت نداشته باشد اما قرار است در نقش سفیر باشگاه کارش را ادامه دهد. فلورنتینو پرز بارها و بارها تاکید کرده است که رونالدو همیشه در رئال مادرید مورد استقبال قرار خواهد گرفت و به نظر می‌رسد این بار ممکن است او خارج از زمین فوتبال نقشی بر عهده داشته باشد. باید دید رونالدو پس از ناکامی تیمش در قهرمانی لیگ عربستان، چه تصمیمی می‌گیرد. او باید تا تابستان تصمیمش را برای ماندن یا رفتن بگیرد. اگر رونالدو بخواهد در عربستان بماند، ممکن است دوباره شاهد بروز اختلافات میان این زوج باشیم. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...