پیکه می خواهد فرزندانش را به بارسلونا برگرداند؛ ضربه ای شدید در انتظار شکیرا؟

از آنجایی که مدرسه فرزندان شکیرا و پیکه به پایان رسیده است، پیکه قصد دارد تا فرزندانش را به بارسلونا ببرد.
کدخبر (190178) | 17 خرداد 1402 | ساعت 14:57
0 114
پیکه می خواهد فرزندانش را به بارسلونا برگرداند؛ ضربه ای شدید در انتظار شکیرا؟
از آنجایی که مدرسه فرزندان شکیرا و پیکه به پایان رسیده است، پیکه قصد دارد تا فرزندانش را به بارسلونا ببرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شکیرا در حال حاضر به‌همراه دو فرزند خود، یعنی ساشا و میلان، در شهر میامی آمریکا به‌سر می‌برد. مهاجرت شکیرا به آمریکا پس از لو رفتن رابطه همسر سابق او، یعنی جرارد پیکه با یک مدل اسپانیایی به نام کلارا چیا اتفاق افتاد. این زوج در نتیجه این ماجرا از یکدیگر جدا شدند. گزارش‌های تازه منتشر شده حاکی از این هستند که جرارد پیکه قادر خواهد بود فرزندان خود را دستکم برای مدتی به نزد خود بیاورد. چیزی که می‌تواند ضربه‌ی سنگینی برای شکیرا محسوب شود. جرارد پیکه اخیراً راهی میامی شده بود و از فرزندان خود دیدار کرده بود. گویا هردوی آن‌ها نیز به‌شدت خوشحال بودند که پس از مدت‌ها توانسته‌اند پدر خود را ببینند. اما این دیدار می‌تواند دردسرهایی برای شکیرا در پی داشته باشد. حالا که بچه‌ها از مدرسه تعطیل شده‌اند، پیکه می‌خواهد آن‌ها را برای مدتی با خود به بارسلونا ببرد. وکلای پیکه و شکیرا در حال حاضر مشغول رایزنی بر سر این موضوع هستند. شکیرا پیش از این درباره رفتاری که با فرزندانش می‌شود، گفته بود:

لطفا از دنبال کردن آن‌ها حین ورود و خروج از مدرسه خودداری کنید. جلوی در خانه منتظر رسیدن آن‌ها نمانید. دست از سرشان بردارید. اینقدر از آن‌ها عکس نگیرید.
خواننده کلمبیایی می‌گوید که رفتار رسانه‌ها و پاپاراتزی‌ها فشار زیادی را به فرزندانش وارد کرده و مزیت میامی نسبت به بارسلونا این است که چنین اتفاقاتی در آن رخ نمی‌دهد. پیکه می خواهد فرزندانش را به بارسلونا برگرداند؛ ضربه ای شدید در انتظار شکیرا

حضور فرزندان پیکه در موزیک ویدئوی شکیرا

شکیرا در آخرین موزیک ویدئوی خود در کنار دو فرزندش، یعنی میلان و ساشا، دیده شده بود. پس از این اتفاق بود که آنتونیو روسی، ژورنالیست معروف ادعا کرده بود که جرارد پیکه اصلاً از حضور فرزندانش در موزیک ویدئوی شکیرا راضی نیست. با این وجود پیکه قادر نیست هیچ پرونده حقوقی را علیه شکیرا در این خصوص راه بیندازد؛ زیرا خواننده کلمبیایی در میامی زندگی می‌کند و قوانین حقوقی آمریکا بسیار متفاوت با اسپانیاست. این موزیک ویدئو نیز در میامی ضبط شده است و پیکه قادر نیست شکایتی را علیه آن مطرح کند. آنتونیو روسی در این خصوص گفته است:
پیکه قرار نیست شکایتی قضایی را از شکیرا دنبال کند. نخست به این دلیل که این اتفاق در ایالات متحده رخ داده است و قوانین آن جا با اسپانیا بسیار متفاوت است. علاوه‌بر این، شکیرا در هر حال مادر فرزندان اوست و پیکه نمی‌خواهد اوضاع این خانواده متلاشی‌شده را از این هم بحرانی‌تر کند.
جدیدترین خبرهای چهره های موسیقی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...