از جنجال آرنولد تا جاهد حسن شوو؛ جایزه‌ای که زیر پا خرد شد!

کدخبر (123302) | 18 دی 1401 | ساعت 16:57
2 122837
از جنجال آرنولد تا جاهد حسن شوو؛ جایزه‌ای که زیر پا خرد شد!
جاهد حسن شوو از کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات BABF سال 2022 از خود به شدت ناامید شده است.

به گزارش سرخ نیوز، بدون شک بدنسازی یکی از رشته‌های نسبتاً سخت ورزشی است. ورزشکاران در تمام طول سال تمرین می‌کنند تا در چندین مسابقه مختلف برای قهرمانی با یکدیگر رقابت کنند.

با این حال همیشه چرخه برد و باخت بسیار آزار دهنده بوده است. همه این شرایط باعث شده تا یک بدنساز خشمگین بنگلادشی، اخیراً با اقدامات خود جنجال برانگیز شود.

در ویدئویی که اخیرا در توییتر وایرال شده است، جاهد حسن شوو پس از اینکه با کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات BABF سال 2022 از خود به شدت ناامید شده، کمیته داوران و برگزارکنندگان این رویداد را مورد انتقاد قرار داده و آنها را متهم به جانبداری و اعلام یک قهرمان غیرواقعی و نالایق برای مسابقات کرده است.

او لحظاتی پس از اعلام به عنوان نایب قهرمان از صحنه خارج شد و بارها در مقابل تماشاگران و مسئولان جایزه را لگد زد. این حرکت تکان دهنده باعث هرج و مرج میان جمعیت شد.

بر اساس گزارش‌ها جایزه این مسابقات یک دستگاه مخلوط کن بود که ورزشکار با عصبانیت آن را ار بین برد. در نتیجه، مقامات او را از هرگونه حضور در ادوار بعدی این مسابقات منع کردند. علاوه بر این ویدئوی رفتار غیرحرفه‌ای او در فضای مجازی منتشر شد. 

جنجال های عجیب و غریب همیشه دنیای بدنسازی را درگیر خود کرده است. بیایید زمان را به عقب برگردانیم و به یک مورد مشابه نگاه کنیم.

جنجال آرنولد شوارتزنگر در سال 1980

این بدنساز افسانه‌ای یک بار در سال 1980 درگیر یک موقعیت مناقشه برانگیز بود. در آن آرنولد شوارتزنگر پس از شش سال بازنشستگی دوباره به صحنه مسابقات بدنسازی بازگشت.

او این خبر را فقط یک روز قبل از رویداد مستر المپیا در سال 1980 اعلام کرد. طرفداران شوکه شده و رقبایش از این خبر حس خوبی نگرفتند. بدنسازانی مانند مایک منتزر، فرانک زین و بویر کو از این تصمیم انتقاد و عنوان کردند که او میراث خود را لکه دار خواهد کرد.

از جنجال آرنولد تا جاهد حسن شوو؛ جایزه‌ای که زیر پا خرد شد!

با این حال او همچنان به روند قهرمانی‌هایش ادامه داد و بار دیگر به عنوان مستر المپیا در سال 1980 جام قهرمانی را بدست آورد. رقبای آرنولد با عدم شرکت در مسابقات سال بعد، به این تصمیم اعتراض کردند. علاوه بر این هواداران بدنسازی عنوان کردند که آرنولد شایسته دریافت این قهرمانی نبوده است. 

دنیای بدنسازی از ورزشکاران آماتور گرفته تا ورزشکاران حرفه‌ای همواره درگیر حواشی مختلف بوده و مسائل بحث‌برانگیز زیادی داشته است که شرایط ذهنی متفاوت ورزشکار و قضاوت‌های نادرست، شعله چنین سناریوهایی را برافروخته‌تر می‌کند.

در این باره بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
خب هر غیر حرفه ای هم میتونست تشخیص بده واقعا حقش ضایع شده اتفاقا کار بسیار پسندیده ای بود وقتی حقت میخورن نباید لال شد، تو کشور خودمون پسره اومد به اسم‌کیانوش بچه کرمانشاه بود سینه پاره عضلات پر اب نامتقارن به صورت وحشتناک نامتقارن بدون کات اصلا عضلاتش گرد نبود فقط بدنش به لطف امپول و بشدت سوماتروپین بزرگ‌شده بودنوک انگشت ها و فکش و افت قندشدید خودش گویای همه چی بود ولی چون اسپانسر داشت و چهارتام دورش جمع شدن مقام اورد ماهم با بدن ۱۰۰ درصد کات و سالم متقارن و خشک فیبر شدیم رفتیم حذف شدیم هرکی میگه نه بیاد عکس میدم مقایسه کنه اگه بهتر نبودم خودم همین جا میام میگم من حرف مفت والکی زدم ولی واقعا درحد هیچی نبود طرف ولی الکی اولش کردن چون داورا کلا همینن اسپانسر تعین میکنه کی اول شه تو بدنسازی
کاربر سایت
04 شهریور 1402
یه بدنساز تا بخاد بدنش ایجوری بشه پدرش در میاد.اقا ای کارا پول توش نیس دزدی کنین درامدش خیلی خوبه من امتحان نکردم ولی میگن خوبه
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...