نتایج امپرو کلاسیک اسپانیا 2023 | مایکل کریزو قهرمان شد، 6 بدنساز مجوز مستر المپیا گرفتند

کدخبر (196392) | 28 خرداد 1402 | ساعت 19:49
0 427
نتایج امپرو کلاسیک اسپانیا 2023 | مایکل کریزو قهرمان شد، 6 بدنساز مجوز مستر المپیا گرفتند
رقابت دسته آزاد مسابقات بدنسازی امپرو کلاسیک اسپانیا 2023 با قهرمانی مایکل کریزو بدنساز اهل اسلوواکی به پایان رسید تا وی برای دومین سال متوالی مجاز به حضور در مستر المپیا شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مسابقات بدنسازی امپرو کلاسیک اسپانیا 2023 امروز یکشنبه 28 خرداد  در ۶ دسته اوپن، فیزیک کلاسیک، فیگور، بیکینی، ولنس و فیزیک زنان برگزار شد و قهرمانان این دسته‌ها مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کردند.

قهرمانان امپرو کلاسیک اسپانیا 2023

با توجه به تغییر قوانین ورودی مستر المپیا و الزام قهرمانی در مسابقات حرفه‌ای برای حضور در این رقابت، مسابقات بدنسازی حرفه‌ای در سرتاسر جهان با حساسیت بالایی در حال برگزاری است.

  • دسته آزاد: مایکل کریزو
  • دسته فیزیک کلاسیک: جرمن پاستور کوئتو
  • دسته فیگور: جنیفر زینرت
  • دسته بیکینی: ایوی اسکاندار
  • دسته فیزیک زنان: رومانا اسکوتزن
  • دسته ولنس: لئونیدا چیوبو

دسته آزاد امپرو کلاسیک اسپانیا 2023

رقابت دسته آزاد امپرو کلاسیک اسپانیا 2023 با حضور 10 بدنساز برگزار شد و همان طور که پیش‌بینی می‌شد، مایکل کریزو بدنساز اهل اسلوواکی در این رقابت به راحتی به قهرمانی رسید و مجوز مستر المپیا 2023 را کسب کرد. ماکیل کریزو که با ویدیوهای وایرال شده‌اش در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده، سال گذشته در نخستین حضور خود در مستر المپیا به مقام دوازدهمی رسیده بود و این بار در تلاش برای حضور در میان 5 نفر اول خواهد بود.

او با دور بازوی 61 سانتی‌متری در تلاش است تا در میان بزرگان دسته آزاد قرار بگیرد، هر چند رقابت با هادی چوپان، درک لانسفورد، نیک واکر، سمسون دائودا و ... دیگران برای او بسیار دشوار خواهد بود. در این رقابت آندریا پرستی ایتالیایی در جایگاه دوم قرار گرفت، ولینگتون فرناندو باپتیستا که در استیج آرنولد کلاسیک برزیل مغلوب بهروز تابانی شده بود، در جایگاه سوم ایستاد و خوزه مانئول مونیز و رومن فریتز در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند. امیر اومراجیک بدنساز پر سر و صدای آلمانی در این رقابت در جایگاه نهم ایستاد. رده بندی نهایی دسته آزاد امپرو کلاسیک اسپانیا 2023 به شرح زیر است:

  1. مایکل کریزو
  2. آندریا پرستی
  3. ویلنگتون فرناندو باپتسیتا
  4. خوزه مانوئل مونیز
  5. رومن فریتز
  6. پتار کلانچیز
  7. خوان پرادلس مارتینز
  8. کریستین وولسکی
  9. امیر اومراجیک
  10. خورخه زامورانو آویلا

دسته فیزیک کلاسیک امپرو کلاسیک اسپانیا

رقابت دسته فیزیک کلاسیک با حضور 20 بدنساز برگزار شد و در پایان این رقابت، جرمان پاستور کوئتو بدنساز اهل اسپانیا قهرمانی را از آن خود کرد و آماده حضور در مستر المپیا 2023 خواهد شد.

تصاویر امپرو کلاسیک اسپانیا 2023

گفتنی است مستر المپیا 2023 از 11 تا 14 آبان در اورلاندو برگزار خواهد شد. آخرین نتایج رقابت های بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...