نتایج شرو کلاسیک هند 2023 | وحید بادپی مستر المپیایی شد؛ غفارزاده و مشایخ ناکام ماندند

کدخبر (196258) 28 خرداد 1402 | ساعت 14:57
1 496
وحید بادپی بدنساز دسته فیزیک کلاسیک با قهرمانی در مسابقات شرو کلاسیک هند 2023 هند موفق به کسب جواز مستر المپیا شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مسابقات بدنسازی شرو کلاسیک هند 2023 از ۱۶ تا ۱۸ جون (۲۶ تا ۲۸ خرداد) در دهلی برگزار شد. این مسابقات در دو بخش حرفه‌ای و دریافت کارت حرفه‌ای برگزار شد و در پایان مسابقات حرفه‌ای وحید بادپی بدنساز ایرانی دسته فیزیک کلاسیک موفق شد با کسب قهرمانی، مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کند. شرو کلاسیک هند 2023 در بخش حرفه‌ای در چهار دسته فیزیک کلاسیک، 212 پوند، فیزیک مردان و بیکینی برگزار شد و در پایان این مسابقات 4 بدنساز به مستر المپیا 2023 معرفی شدند.

شرو کلاسیک هند 2023 - دسته فیزیک کلاسیک

وحید بادپی بدنساز ایرانی این دسته پیش از مسابقات نیز شانس اول قهرمانی بود. او با آمادگی کامل در استیج هند حضور نیافته بود اما بدون مشکل خاصی موفق شد قهرمانی در این مسابقات را از آن خود کرده و مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کند. حالا همه منتظر مقام وحید بادپی در مستر المپیا هستند. 

شرو کلاسیک هند 2023 | فرصت طلایی وحید بادپی، جعفر غفارنژاد و مرتضی مشایخ برای حضور در مستر المپیا وحید بادپی سال گذشته نیز با قهرمانی در تایلند مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کرده بود ولی به دلیل عدم صدور ویزا موفق به صدور ویزا نشد. او تا یک ماه دیگر برای حضور در مسابقات پرتغال راهی این کشور خواهد شد و روی این استیج با استفان ماتالا بدنساز خبرساز فرانسوی رقابت خواهد کرد. وحید بادپی بعد از هادی چوپان، بهروز تابانی (دسته آزاد) و محمدرضا تبریزی (دسته ویلچر)، چهارمین بدنساز ایرانی است که موفق به کسب مجوز حضور در مستر المپیا 2023 می‌شود.

شرو کلاسیک هند 2023 - دسته 212 پوند

در دسته 212 پوند شرو کلاسیک هند 2023، رقابت بین مرتضی مشایخ، جعفر غفارنژاد از ایران، آندری ملنیکوف از روسیه و ادوارد کارگبو از امارات بود. جعفر غفارنژاد در مرحله پیش داوری به دلیل افت فشار راهی بیمارستان شد و فینال را از دست داد و در مرحله فینال نیز رقابت نزدیک ملنیکوف و مشایخ، با برتری نماینده روسیه به پایان رسید تا ملنیکوف در این دسته مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کند و دو بدنساز ایرانی بهترین شانس اخذ مجوز مستر المپیا را از دست بدهد. آرش اسکندری دیگر بدنساز ایرانی هم که قرار بود در این رقابت حاضر شود پیش از آغاز مسابقات انصراف خود را اعلام کرده بود.

فیگور گیری افتخاری کای گرین در حاشیه شرو کلاسیک هند 2023

کای گرین چهره شناخته شده دنیای بدنسازی، مهمان ویژه مسابقات شروع کلاسیک هند 2023 بود و پیش از شروع مرحله فینال، اقدام به فیگورگیری افتخاری کرد که ویدیوی آن را مشاهده می‌کنید:

جدیدترین اخبار ورزش بدنسازی:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
صدا موسیقی رو چرا خراب کردید نکنه اینم حرامه
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...