باربی در کالبد هالک/ ولادیسلاوا گالاگان و پارادوکس در صورت و عضلات!

کدخبر (196870) | 30 خرداد 1402 | ساعت 00:17
0 1101
باربی در کالبد هالک/ ولادیسلاوا گالاگان و پارادوکس در صورت و عضلات!
ولادیسلاوا گالاگان ظاهری قوی و هم‌زمان صورتی ظریف و زیبا دارد و این موضوع او را از دیگر بدنسازان متمایز کرده است.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، در گذشته دیدگاه بسیار متفاوت تری نسبت به زنان وجود داشت؛ اشخاصی بسیار با ظرافت، نرم و مهربان در حالی که از مردان همواره به عنوان افرادی عضلانی و قوی یاد می‌شد. حتی امروزه قدرت جسمی زیاد اغلب به زنان نسبت داده نمی‌شود زیرا به طور کلی، از مدت ها پیش این مردان بودند که افرادی قوی و شجاع بودند. با این حال ولادیسلاوا گالاگان از تمام این داستان ها و قواعد مستثنی است. این بدنساز روسی توانسته بازو هایی همانند سنگ بسازد در حالی که صورتش تا حدودی شبیه به صورت کندال جنر مدل آمریکایی است. او چهره ای زیبا اما بدنی شبیه به یک غول دارد و عکس‌های اینستاگرامش به طور کامل این موضوع را نشان می‌دهند. طرفداران او در پست او اخیرش در اینستاگرام، ظاهر زیبای این بدنساز روسی را تحسین کردند.

واکنش طرفداران به پست اخیر مدل روس در اینستاگرام

این مدل بدنساز 27 ساله در 16 سالگی تمرینات خود را در باشگاه آغاز کرد و در طول این مدت، او به خوبی به بدنش شکل داده است. گالاگان با بدنی آماده در سال 2018 در مسابقات بدنسازی شرکت کرد و سپس در شبکه های اجتماعی مختلف حضور پیدا کرد و عکس‌ های جذاب خود را در اینستاگرام منتشر کرد. آخرین پست او نشان دهنده بازوهای بزرگ این بدنساز روسی است در حالی که خودش با آرامش بر روی صندلی نشسته است. باربی در کالبد هالک شگفت انگیز!/ ولادیسلاوا گالاگان، هیولایی زیبا!طرفداران با توجه به مشخصات متضاد صورت و بدن این بدنساز ، نظرات خود را در رابطه با این پست اظهار کردند. یکی از آن ها نوشت:

شما می‌توانید یک بازیگرعالی برای نقش واندروومن/ابرقهرمان باشید.

یک طرفدار دیگر نیز از او تعریف کرد و نوشت:

صورت باربی و بدن هالک شگفت‌انگیز.

یکی از کاربران از حجم زیاد عضلات این بدنساز شگفت زده شد و نوشت:

هالک زن. مادر عضلانی.

کاربری دیگر به سرشانه‌های بزرگ گالاگان اشاره کرد و نوشت:

صورتی زیبا با بازوهای خطرناک.

باربی در کالبد هالک شگفت انگیز!/ ولادیسلاوا گالاگان، هیولایی زیبا!گالاگان، عضلات بدنش را مدیون چه چیزی می‌داند؟

او با شروع تمرینات خود از دوران نوجوانی، تلاش کرد تا به بدنی فوق العاده دست پیدا کند و همواره به تمرینات خود پایبند بوده است. او هر هفته، شش روز به باشگاه می‌رود و  گروه های عضلانی متفاوت بدنش را چندین بار در هفته تمرین می‌دهد. برنامه تمرینات او شامل تمرینات هوازی نیز می‌باشد که به وی کمک می‌کند تا در بهترین حالت بدنی باشد. این بدنساز روسی تمرینات خود را با یک رژیم غذایی سرشار از پروتئین ترکیب می‌کند. او هر روز حدود 100 گرم پروتئین مصرف می‌کند و برای منبع پروتئین خود از مرغ، تخم مرغ، بوقلمون و ماهی استفاده می‌کند. او همچنین علت بدن قدرتمند خود را به مصرف داروهای تقویت کننده هم نسبت داده اما این موضوع را پذیرفته که برای رسیدن به چنین بدنی، هیچ جادو یا قرص یا داروی خاصی وجود ندارد و هیچکدام از آن ها بدون انجام تمرینات نتیجه نخواهد داد. با توجه به اینکه ولادیسلاوا گالاگان ظاهری قوی و هم‌زمان صورتی ظریف و زیبا دارد او را از دیگر بدنسازان متمایز کرده است. این ویژگی‌ها برای طرفداران او جذابیت دارد و از این رو در جامعه بدنسازی توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

آخرین اخبار بدنسازی :

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...