بدنسازی که با وجود بیماری نادر، در مسیر آرنولد شوارتزنگر قدم گذاشت

کدخبر (197215) | 02 تیر 1402 | ساعت 14:23
2 794
بدنسازی که با وجود بیماری نادر، در مسیر آرنولد شوارتزنگر قدم گذاشت
جو لیندنر، نام جدیدی است که توجه دنیای بدنسازی را به خود جلب کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، وقتی صحبت از تغذیه و تمرین در بدنسازی می‌شود، مهمترین مساله این است که در آنها نظم و ثبات وجود داشته باشد. فقط آن دسته از بدنسازان به موفقیت می‌رسند و می‌توانند بدن خود را به بهترین شکل بسازند که در وزنه زدن ثابت قدم هستند. بسیاری از بدنسازان بزرگ تاریخ مانند آرنولد شوارتزنگر، فرانک زین و لی هنی در تمرینات خود ثابت قدم بودند. جو لیندنر نیز هم از دسته همین افراد بود؛ کسی که ثبات و نظمش باعث شد تا طی یک دهه گذشته به نتایج خوبی دست پیدا کند. 

جو لیندنر کیست؟ بدنسازی که الهام‌بخش همگان شد

این اینفلوئنسر تناسب اندام آلمانی اخیرا سیر تحول 10 ساله بدنش را با 8 میلیون دنبال کننده خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او از سنین پایین وارد بدنسازی شد. لیندنر بدن خود را به طور منظم علیرغم مشکلات نادر سلامتی تمرین می‌دهد و همین باعث شده او الهام بخش جامعه تناسب اندام باشد. با مراجعه به کانال یوتیوب این ورزشکار 28 ساله می‌توان تمرینات سخت او را تماشا کرد. اما پست اخیر او در اینستاگرام گواه واقعی علاقه او به بدنسازی است. در این پست اینفلوئنسر محبوب تناسب اندام تصویری از فیزیک بدنی خود در دهه گذشته را به اشتراک گذاشته است. باید اعتراف کرد که دستاوردهای این بدنساز قابل توجه است. او سفری طولانی را برای تبدیل شدن از یک بدنساز آماتور به بدنسازی حرفه‌ای با داشتن عضلاتی برجسته و تراشیده طی کرده است و هنوز هم مسیرش ادامه دارد.

 جو لیندنر با قرار دادن عکسی از شرایط بدنی 10 سال قبل خود در کنار یکی از عکس‌های فعلی‌اش، زیر این پست نوشت:

از عکس سمت چپ 10 سال تاکنون می‌گذرد. همه این مسیر یک حرکت پرفراز و نشیب بوده است. من از همه کسانی که هنوز اینجا هستند و از من حمایت می‌کنند سپاسگزارم.

بیماری نادر جو لیندنر چیست؟

جو لیندنر در گفت‌وگو با بردلی مارتین در مورد بیماری عضلانی خود توضیح داده است. این بیماری باعث ایجاد احساس موج در عضلات او می‌شود و در نتیجه گرفتگی بیشتری ایجاد می‌کند. او علیرغم شرایط گرفتگی عضلات بدنش به سختی تمرین می‌کند و هرگز خود را تحت تأثیر آن قرار نمی‌دهد . دلیل آن به قلب لیندنر مربوط می‌شود:

قلب نیز یک ماهیچه است، این بزرگترین نگرانی من است که اگر چنان گرفتگی بدی داشته باشم که قلبم هم دچار گرفتگی شود، چه اتفاقی می‌افتد.

او می‌گوید چنین شرایطی باعث شده او نتواند سخت تمرین کند و در مسابقات مختلف حضور داشته باشد. تغییر شرایط فیزیکی لیندنر در این 10 سال مورد توجه جامعه بدنسازی و مورد ستایش طرفداران این ورزشکار قرار گرفته اما بیش از هر چیزی این نگرش مثبت او به زندگی است که هوادارانش را تحت تاثیر قرار داده است. لیندنر 28 ساله علی رغم بیماری خاصی که دارد، با تمرینات مداومی که داشته توانسته به یک ورزشکار تناسب اندام الهام بخش تبدیل شود.

آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
حیف که فوت شد می‌آمد اینجا مسابق میداد کنار پسر آقا مهدی فاطمی که خود آقا مهدی و آقا محراب از بی اخلاقی همگان می‌نالند خودشون چنان در حق پسر آقا مهدی فاطمی لطف عمو وار میکنند که در حد طنزه این جوون (پسر آقا مهدی فاطمی) واقعا بدون هیچ تعصبی میگم لایق اوت شدن بود ولی اولش کردند جالبه در فیلمی که در فضای مجازی هست عمو علی جونش به صراحت میگه بهش (یعنی به پسر آقا مهدی) قول مقام اولی داده بودیم که همون هم شد برادر من، جدیدا عمو قول مقام میده؟؟ یا خود ورزشکار باید قول کسب مدال بده آقا محراب آقا مهدی و علی آقا فاطمی خوب نیست خوش نام باشید
کاربر سایت
04 شهریور 1402
هه چه موقعی این خبرو گذاشتین چند هفته قبل مرگش
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...