رازهای دوریان یتس ؛ از پشت میله های زندان به روی صحنه مستر المپیا !

دوریان یتس در یک پست اینستاگرامی مسیری که بدنسازی برای موفقیت او داشت را بیان کرد.
کدخبر (196268) 29 خرداد 1402 | ساعت 15:38
0 279
دوریان یتس در یک پست اینستاگرامی مسیری که بدنسازی برای موفقیت او داشت را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دوریان یتس در زندگی با چالش‌های متعددی مواجه بود. او در محله‌ای با نرخ جرم بالا و فرصت‌های محدود بزرگ شد و به همین دلیل، دستیابی به مسیر موفقیت برای یتس آسان نبود. با این حال، ازطریق بدنسازی بود که او به احساس آرامش رسید و هدف خود را کشف کرد و از آنجایی که این ورزش تنها گزینه پیش روی وی محسوب می‌شد، او تمام تلاش خود را کرد تا تمام تمرکزش را روی همین کار قرار دهد. مسیری که دوریان یتس طی کرد تا به موفقیت‌های چشمگیر در بدنسازی برسد، گواهی بر فداکاری و اراده وی در مواجه با ناملایمات زندگی است.

رازهای دوریان یتس ؛ از پشت میله های زندان به روی صحنه مستر المپیا !بدنسازی زندگی دوریان یتس را تغییر داد

دوریان یتس اخیراً کلیپی را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده است که در آن طی مصاحبه‌ای بیان می‌کند که چگونه بدنسازی، زندگی او را برای همیشه تغییر داده است. او همچنین اتفاقی از دوران زندان خود را به یاد آورد و عنوان کرد که چه انگیزه‌ای او را برای دنبال کردن بدنسازی برانگیخته و او را از افتادن در دام شرارت نجات داده است.
  یتس در پست اخیر خود توضیح داد که در طول مدتی که در زندان بود، رفتار چند نفر از افراد آن جا افسر زندان را مجبور کرد که بگوید:
تو تمام زندگیت را در زندان و بیرون خواهی بود.
با این حال، یتس به رفتار این زندانیان توجهی نمی‌کرد و سعی می‌کرد مسیر خودش را طی کند. درست در همین زمان بود که دوریان متوجه شد باید از زندان خارج شود و این زندگی آن چیزی نیست که او به دنبالش بوده است. یتس همچنین در کپشن فاش کرد که به جز بدنسازی، چیزهای زیادی نمی‌دانست. او نوشته است:
من واقعاً تحصیلات زیادی نداشتم، صرفاً به این دلیل که واقعاً به موضوعاتی که آن‌ها به ما آموزش می‌دادند، علاقه‌مند نبودم. بنابراین گزینه‌های من نسبتاً محدود بود.

رازهای دوریان یتس ؛ از پشت میله های زندان به روی صحنه مستر المپیا !انگیزه دوریان یتس در بدنسازی

به گفته یتس تنها چیزی که او را به‌سوی تمرینات بیشتر سوق می‌داد، انگیزه‌اش برای بهتر شدن در بدنسازی بود. طبیعتاً او علاقه نداشت که همچنان پشت میله‌های زندان بماند.
من برای اینکه بزرگتر یا قوی‌تر شوم، تمریناتم را شروع نکردم. همیشه اینطوری احساس خوبی داشتم. می‌دانی، این برای پیشرفت زندگی و انجام یک کار مثبت بود و این احساس را نداشتم که می‌خواهم این کار را انجام دهم؛ بلکه ناچار بودم چنین کاری را بکنم.
برای دوریان یتس، بدنسازی فقط وسیله‌ای برای دستیابی به توانایی جسمانی نبود، بلکه یک راه نجات بود؛ راهی برای غلبه بر سختی‌ها و ایجاد یک زندگی با هدف و متعالی. حالا تلاش بی‌وقفه او برای رشد، فداکاری تزلزل‌ناپذیر و غلبه بر شرایطش، او را به الهام‌بخش میلیون‌ها نفر تبدیل کرده است. اخبار بدنسازی و پرورش اندام

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...