سنگین و وحشتناک؛ پرس پای 700 کیلوگرمی هادی چوپان + ویدئو

هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا اخیرا ویدئوهایی از تمرینات سنگین خود را مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.
کدخبر (198406) 02 تیر 1402 | ساعت 15:46
0 312
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا اخیرا ویدئوهایی از تمرینات سنگین خود را مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا این روزها با حداکثر فشار تمرینات خود برای حضور در مستر المپیا 2023 را پیگیری می‌کند. گرگ ایرانی که اخیرا برای حضور در یک سمینار بدنسازی راهی انگلیس شده بود و حال در بازگشت به ایران جلسات تمرینی خود را در آکادمی چوپان کلاسیک انجام می‌دهد. هیجان بزرگ اورلاندو در راه است و هادی چوپان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در تلاش برای کسب دومین قهرمانی خود در مستر المپیا است، مسیری که در آن با رقبای سرسختی چون درک لانفسورد، سامسون داودا و نیک واکر رقابت خواهد کرد. هادی سال گذشته روی استیج، نفرات مذکور  را به همراه بزرگان دیگری چون برندون کوری، بیگ رامی و ... را مغلوب کرد و حالا نیز جدی‌ترین مدعی قهرمانی در دسته آزاد مستر المپیا است. موضوعی که استیو واینبرگر سرداور مستر المپیا اخیرا به آن اشاره کرد و در گفت‌وگویی با حضور کریس کورمیر، دنیس جیمز و میلوس سارسف مدعی شد که در رقابت سال 2022 و در فیگور های جلو، هادی چوپان، درک لانسفورد را کشت!

پرس پای 700 کیلوگرمی هادی چوپان

در یکی از ویدئوهای جدیدی که هادی چوپان با مخاطبانش به اشتراک گذاشته، گرگ ایرانی در حال تمرین پرس پا با وزنه‌های 700 کیلوگرمی دیده می‌شود.
  هادی چوپان به سطح بالایی از رشد و تکامل رسیده و این سبک از تمرینات او بدین منظور است که این بدنساز ایرانی بتواند به تمام عضلات خود حداکثر فشار را وارد کند و با بدنی بهتر از آنچه پیش از این ارائه کرده بود، روی استیج مسابقات مستر المپیا حاضر شود.

هادی چوپان و حرکت شراگز هالتر با وزنه 275 کیلوگرمی

این قهرمان ایرانی یک ویدئوی دیگر از تمرینات اخیر خود به اشتراک گذاشته، ویدئویی که به تمرین شراگز هالتر با وزنه 275 کیلوگرمی را به اشتراک گذاشته است.
 
آنچه در این ویدئو بیشتر به چشم می‌آید، کمبود امکانات تمرینی هادی چوپان در مقایسه با همتایان خارجی خود است. کمبودی که گرگ ایرانی نیز در این ویدئو به آن اشاره کرده است.

واکنش ها به تمرینات هادی چوپان

مطابق انتظار ویدئو‌های تمرینی هادی چوپان با واکنش چهره‌های سرشناس مواجه شده است. هنی رامبد مربی سرشناس دنیای بدنسازی، درک لانسفورد هم‌تیمی هادی در تیم ایووژ« و رقیب اصلی هادی در مستر المپیا 2023، بهداد سلیمی قهرمان سابق وزنه‌برداری، صباح شریعتی کشتی‌گیر نام آشنای ایرانی از جمله افرادی بودند که به تمرینات هادی چوپان واکنش نشان دادند.
سنگین و وحشتناک؛ پرس پای 700 کیلوگرمی هادی چوپان + ویدئو
آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...