جید پکر را بشناسید!/ ستاره مسابقات گلادیاتور ها دقیقا کیست؟

جید پکر علاوه بر دو و بدنسازی، یکی از طرفداران بزرگ کراس‌فیت است و به کمک آن توانسته مهارت‌های خود را ارتقا دهد و به قول خودش، به بالاترین پتانسیل ورزشی خود برسد.
کدخبر (196368) | 28 خرداد 1402 | ساعت 22:13
0 101
جید پکر را بشناسید!/ ستاره مسابقات گلادیاتور ها دقیقا کیست؟
جید پکر علاوه بر دو و بدنسازی، یکی از طرفداران بزرگ کراس‌فیت است و به کمک آن توانسته مهارت‌های خود را ارتقا دهد و به قول خودش، به بالاترین پتانسیل ورزشی خود برسد.

به گزارش سرخ نیوز، مسابقه گلادیاتورها در سال 2023 با ظاهری جدید پخش خواهد شد. جید پکر یکی از ورزشکاران با استعدادی است که در نسخه جدید مسابقات گلادیاتورها حضور دارد و با نام الکترو شناخته می‌شود. جید پکر، یک مربی تناسب اندام است و در چندین ورزش مرتبط با تناسب اندام فعالیت داشته است.

آشنایی با جید پکر

جید پکر در سن 12 سالگی در میان ده دونده برتر 150 متر قرار گرفت. پس از آن، او در چندین رقابت حضور پیدا کرد و در مسابقات دو 100 متر و 200 متر شرکت کرد برای رسیدن به قهرمانی جنگید. جید پکر امیدوار است که شخصیت او بتواند برای بقیه الهام بخش باشد؛ او در این رابطه گفت:
امیدوارم الکترو برای نسل جدید ورزشکاران بتواند الهام‌ بخش تلاش بی‌پایان باشد. من آماده‌ام تا با حضوری متفاوت، تمام توجه ها را به خودم جلب کنم.
جید پکر علاوه بر دو و بدنسازی، یکی از طرفداران بزرگ کراس‌فیت است و به کمک آن توانسته مهارت‌های خود را ارتقا دهد و به قول خودش، به بالاترین پتانسیل ورزشی خود برسد. او همچنین به عنوان یک مدل ورزشی نیز فعالیت می‌کند.

جید پکر را بشناسید!/ ستاره مسابقات گلادیاتور ها دقیقا کیست؟جید پکر چه زمانی بدنسازی را آغاز کرد؟

پکر در دوران نوجوانی اش به بدنسازی علاقه مند شد. در ابتدا، او در فضای اینستاگرام با این رشته آشنا شد و به سرعت به آن علاقه مند شد. وقتی 18 سال داشت، بدنسازی را شروع کرد و در رقابت ها و مسابقات مختلفی شرکت کرد.

آیا جید پکر در اینستاگرام فعال است؟

آدرس اینستاگرام جید پکر electro_thegladiator@ است که در آن خود را به عنوان یک نیروی سریع، الکتریکی و غیر قابل توقف توصیف کرده است. این ورزشکار، 35 هزار دنبال‌کننده در صفحه شخصی خود به آدرس jade_packer@ دارد و خود را به عنوان یک ورزشکار و مدل معرفی کرده که به تناسب اندام و مد علاقه مند است. از سرگرمی های مورد علاقه جید پکر می‌توان به حضور او در جشنواره های موسیقی اشاره کرد.

جید پکر و قهرمانی در بدنسازی!

این مدل رقابت‌ طلب با استعداد، در بدنسازی به‌سرعت محبوب شد. او در طول دو فصل، به نمایندگی از انگلستان در مادرید و بارسلونا در مسابقات مختلف شرکت کرد. روحیه‌ی جنگنده او و تمرینات سختش باعث شد که جید پکر چهار بار در میان سه بدنساز برتر دسته‌ی Wellness مسابقات فدراسیون بدنسازی و تناسب اندام انگلستان قرار بگیرد. او همچنین به حضور در مسابقات آرنولد کلاسیک دعوت شد و با کسب مدال طلای گرند پریکس انگلستان، کارت حرفه‌ای خود را دریافت کرد. نسخه جدید مسابقات گلادیاتورها به زودی فیلم‌ برداری خواهد شد.

نماد ستاره شناسی جید پکر چیست؟

جید پکر در سال 1998 به دنیا آمده و به همین دلیل، بر اساس تاریخ تولدش، علامت ستاره‌شناسی او، ثور می‌باشد. ثور یکی از دوازده علامت ستاره‌شناسی در زودیاک مدرن است که با نماد گاو از آن یاد می‌شود. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...