فیزیک خارق‌العاده بدنساز 64 ساله/ انگیزه‌ خالص؛ نمونه‌ای برای پیروی!

کدخبر (194658) | 26 خرداد 1402 | ساعت 23:33
0 309
فیزیک خارق‌العاده بدنساز 64 ساله/ انگیزه‌ خالص؛ نمونه‌ای برای پیروی!
فرانسیس بنفاتو بدنساز فرانسوی 64 ساله هم در حفظ اندامش موفق بوده، هم محبوبیت!

به گزارش سرخ نیوز، فرانسیس بنفاتو 64 ساله، بدنساز سابق فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام، همچنان پس از سال‌ها کناره گیری از این حرفه، بدنی شگفت انگیز و خوش فرم دارد.

بنفاتو در فضای بدنسازی به عنوان یک اسطوره شناخته می‌شود و با توجه به پست اخیرش در اینستاگرام، به تازگی از سوی آمان کلاسیک جایزه‌ای دریافت کرده است که جایگاه او را در تاریخ بدنسازی به خوبی نشان می‌دهد.

بنفاتو 64 ساله در اوایل دهه 1980 وارد بدنسازی شد و به دلیل داشتن بدنی زیبا و متناسب، سریعا شناخته شد و به بدنسازی بزرگ تبدیل شد.

به گفته یک متخصص بدنسازی که با این نشریه صحبت کرده است، فرانسیس بنفاتو یکی از بدنسازانی است که همیشه در بین مردم مورد تحسین واقع شده و فیزیک او جزو زیباترین فیزیک های تاریخ بدنسازی است.

 اکثر بدنسازان، چه کسانی که در رقابت‌ها شرکت می‌کنند و چه کسانی فقط به دنبال ساختن یک فیزیک فوق العاده برای خود هستند، همواره زیبایی و تناسب و تقارن بدن او را تحسین می‌کنند»

توجهاتی که فرانسیس بنفاتو به خود جلب کرد

شکل و اندازه فیزیک بنفاتو در رقابت های مستر فرانس سال 1982 بسیار وسیع به طوری که بعضی از مردم گمان می‌کردند که دسته وزنی بنفاتو اشتباه انتخاب شده است! آن ها همچنین قهرمانی او را به زیبایی‌ فوق العاده فیزیک او نسبت دادند و باور داشتند که این یکی از مهم ترین عوامل قهرمانی او به حساب می‌آمد. بنفاتو پس از آن در سال 1985 عنوان قهرمانی مستر یونیورس را به دست آورد و در مسابقات مستر ورلد در رتبه دوم قرار گرفت و همچنین در چندین رقابت مهم دیگر، از جمله مستر المپیا، در میان ده نفر برتر قرار گرفت. او در سال 1993 از مسابقات حرفه‌ای کناره گیری کرد اما تمرینات را رها نکرد و سعی داشت تا روش ها و تکنیک های جدید بدنسازی را امتحان کند. این تلاش‌های بنفاتو همچنان در جامعه بدنسازی تأثیرگذار است و بسیاری از افرادی که به دنبال راهکارهای مختلفی در بدنسازی هستند، از بنفاتو پیروی می‌کنند. 

فرانسیس بنفاتو هنوز محبوب است

به عنوان مثال، لاروجیم هیرس که سال گذشته سمیناری را به همراه این اسطوره بدنسازی برگزار کرد، به دوران حرفه ای بنفاتو در پست اخیر خود در اینستاگرام اشاره کرده است. طرفداران زیادی در بخش نظرات این پست، محبت و احترام خود را به دستاوردهای بنفاتو اظهار کردند. یکی از کاربران فضای مجازی نوشت:

او فوق العاده است!

طرفدار دیگری نیز از بدن او به عنوان یکی از زیباترین بدن‌های بدنسازی یاد کرد و نوشت:

او صاحب یکی از زیباترین فیزیک های تاریخ بدنسازی بود.

شخص دیگری نوشت:

بهترین بدنساز طبیعی مورد علاقه من در تمام دوران.

 در پست دیگری که سال گذشته از بنفاتو منتشر شده بود، او در حال رقصیدن به همراه دستانی با عضلات کاملا کات شده بود! بنفاتو در کپشن این پست نوشت:

دوستان امروز جمعه است. از آخر هفته خود لذت ببرید و سخت تمرین کنید!

یک طرفدار در پاسخ نوشت:

انگیزه‌ خالص! نمونه‌ای برای پیروی.

دیگری نوشت:

فرانسیس، هنوز هم فیزیکت فوق العاده است.

بنفاتو بیش از 50 هزار دنبال‌کننده در فضای مجازی دارد و همچنین مالک یک شرکت تغذیه‌ای به حساب می‌آید.

جدیدترین اخبار بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...