امپرو کلاسیک اسپانیا 2023 | استیجی جذاب با حضور دیوانه اسلوواک!

مسابقات بدنسازی امپرو کلاسیک اسپانیا 2023 روز یکشنبه 28 خرداد در 6 دسته اوپن، فیزیک کلاسیک، فیگور، بیکینی، ولنس و فیزیک زنان برگزار خواهد شد.
کدخبر (195936) 27 خرداد 1402 | ساعت 21:11
0 261
مسابقات بدنسازی امپرو کلاسیک اسپانیا 2023 روز یکشنبه 28 خرداد در 6 دسته اوپن، فیزیک کلاسیک، فیگور، بیکینی، ولنس و فیزیک زنان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مسابقات بدنسازی حرفه‌ای امپرو کلاسیک اسپانیا 2023 روز یکشنبه 28 خرداد 1402 برگزار خواهد شد و بدنسازان در 6 دسته اوپن، فیزیک کلاسیک، فیگور، بیکینی، ولنس و فیزیک زنان برگزار خواهد شد. برندگان این مسابقات مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب خواهند کرد و می‌توانند در استیج اورلاندو از 11 تا 14 آبان حاضر شوند. وزن کشی، کنفرانس و رونمایی اولیه بدنسازان از بدن‌های خود امروز برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این رقابت، فردا در دو مرحله پیش داوری و نهایی روی استیج حاضر خواهند شد.

امپرو کلاسیک اسپانیا 2023 استیج جذاب اسپانیا با حضور مایکل کریزو 05هیجان در دسته اوپن امپرو کلاسیک اسپانیا 2023

دو بخش مردان مسابقات امپرو کلاسیک اسپانیا 2023 دو روی متفاوت یک سکه خواهند بود، جایی که دسته اوپن با حضور چند چهره جذاب برگزار خواهد شد و در سوی مقابل دسته فیزیک کلاسیک مدعی سرشناسی نخواهد داشت. در ادامه مروری خواهیم داشت بر مدعیان قهرمانی در دسته آزاد این مسابقات؛

مایکل کریزو و آپیدیت جذاب در استیج اسپانیا

دسته آزاد مسابقات بدنسازی امپرو کلاسیک اسپانیا با حضور مایکل کریزو جذابیت بالایی خواهد داشت و این بدنساز اسلوواک جدی‌‎ترین مدعی قهرمانی دسته اوپن در این مسابقات خواهد بود. کریزو سال گذشته کارت حرفه‌ای خود را دریافت کرد و در مستر المپیا 2022 شرکت کرد و به مقام دوازدهمی رسید، مقامی که با توجه به اولین حضور او در این استیج، عملکرد قابل توجهی محسوب می‌شود. مایکل کریزو جز آن دسته از بدنسازانی است که در شبکه‌های اجتماعی نامی برای خود کسب کرده و ویدئوهای مربوط با آپدیت‌های بدنی وی به شدت مورد استقبال قرار می‌گیرد. چندی پیش او تصویری دست‌کاری شده از خود به اشتراک گذاشت و برخی عضلات وی در این تصاویر بزرگنمایی شده بودند. او البته دستکاری شدن این تصاویر را تایید و بابت انتشار این تصاویر عذرخواهی کرد و مدعی شد که این موضوع از سوی شخص دیگری بوده و او به اشتباه این تصاویر را به اشتراک گذاشته است.
  با دور بازوی 61 سانتی‌متری، مایکل کریزو یکی از جذاب‌ترین چهره‌های فعلی دنیای بدنسازی است و بزرگترین دور بازو در میان بدنسازان فعال در حال حاضر در اختیار این بدنساز اسلوواک است. مایکل کریزو به احتمال فراوان به راحتی در استیج امپرو کلاسیک اسپانیا به قهرمانی خواهد رسید و مشکلی برای حضور در مستر المپیا 2023 نخواهد داشت.

رقابت نزدیک بین نفرات دوم تا پنجم در دسته آزاد

اگر مایکل کریزو را کنار بگذاریم، بدنسازان حاضر در امپرو کلاسیک اسپانیا 2023 رقابت نزدیکی برای رتبه‌های دوم خواهند داشت. ولینگتون فرناندو باپتیستا بدنساز برزیلی که در مسابقات آرنولد کلاسیک برزیل با بهروز تابانی رقابت داشت و در نهایت دوم شد، دیگر بدنسازی است که در این استیج حضور خواهد داشت. امیر اومراجیک بدنساز آلمانی که او هم در آرنولد کلاسیک برزیل در جایگاه سوم قرار گرفته بود دیگر بدنسازی است که در استیج اسپانیا فیگور گیری خواهد کرد. او در برزیل و در کنفرانس قبل از مسابقه با دست زدن به عضلات پای بهروز تابانی خبرساز شده بود و در تلاش بود تا از این طریق خود را مطرح کند و برای کسب قهرمانی جنگ روانی راه بیندازد. به نظر می‌رسد امیر اومراجیک در امپرو کلاسیک اسپانیا شانسی برای حضور در میان سه نفر برتر را نداشته باشد. رومن فریتز دیگر بدنساز آلمانی حاضر در امپرو کلاسیک اسپانیا 2023 خواهد بود که طبق برخی پیش‌بینی‌ها، او شانس زیادی برای حضور در میان سه نفر برتر خواهد داشت. آندریا پرستی بدنساز اهل ایتالیا نیز دیگر چهره شناخته شده حاضر در این مسابقات خواهد بود که برای حضور در میان سه نفر برتر با ولینگتون و فریتز رقابت خواهد کرد. او در آپدیت‌های بدنی اخیر خود آمادگی نسبتا خوبی داشته است. پرستی سال گذشته در مستر المپیا حضور داشت با حضور در رده شانزدهمی مشترک به کار خود در این مسابقات خاتمه داد. جدیدترین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...