دنیای میلیونرها؛ مقایسه ثروت خالص آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه

در این گزارش نگاهی به ثروت خالص آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه دو اسطوره بازیگری انداخته ایم.
کدخبر (200171) | 11 تیر 1402 | ساعت 15:17
0 482
دنیای میلیونرها؛ مقایسه ثروت خالص آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه
در این گزارش نگاهی به ثروت خالص آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه دو اسطوره بازیگری انداخته ایم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دو اسطوره فیلم‌های اکشن یعنی آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه حالا حدود نیم‌قرن است که چه روی پرده سینما و چه در سایر جنبه‌ها رقابت تنگاتنگی را با یکدیگر دنبال می‌کنند. گرچه این تقابل با یک رقابت فشرده و یک رابطه سرد آغاز شد اما بعدها به یک دوستی نزدیک انجامید.

لقب عجیب آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه در سینما

به شوارتزنگر و استالونه لقب آل پاچینو و رابرت دنیرو فیلم‌های اکشن را داده‌اند. شهرت افسانه‌ای این دو بازیگر هالیوود باعث شده است که تمام جنبه‌های زندگیشان در زیر ذره‌بین رسانه‌ها و طرفداران قرار بگیرد. از ثروت خالص و املاک و دارایی‌هایشان گرفته تا پروژه‌های آتی و حتی جزئیات زندگی فرزندانشان. لقب عجیب شوارتزنگر و استالونه در سینما سوالی که همواره در ذهن طرفداران آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه بوده است این است: کدامیک ثروتمندتر هستند؟ راکی بالبوآ یا ترمیناتور؟ در این مطلب نگاهی انداخته‌ایم به ثروت خالص این دو اسطوره بازیگری.

ثروت آرنولد بیشتر است یا سیلوستر استالونه؟

آرنولد شوارتزنگر پیش از ورود به عرصه بازیگری یک بدنساز حرفه‌ای بود و توانسته بود هفت مرتبه به عنوان قهرمانی مسابقات مستر المپیا (معتبرترین رقابت در بدنسازی حرفه‌ای) دست یابد. آرنولد از همان دوران در خلال تمریناتش در کلاس‌های بازیگری نیز شرکت می‌کرد تا بتواند سرانجام به رویای خود یعنی حضور در هالیوود دست یابد. شوارتزنگر توانست با پشتکار و تعهد مثال‌زدنی‌اش در نهایت به قله‌ی دنیای بازیگری برسد. ثروت آرنولد بیشتر است یا استالونه؟ داستان زندگی سیلوستر استالونه نیز همینقدر جذاب است. استالونه در ابتدا یک بازیگر سطح آماتور بود که در شهر نیویورک به فعالیت می‌پرداخت. او پس از اینکه در رویای حضور در هالیوود راهی کالیفرنیا شد حتی مجبور شد سگ خود را نیز بفروشد. چون نمی‌توانست از عهده‌ی تامین مخارجش بربیاید. اما سرانجام هم آرنولد شوارتزنگر و هم سیلوستر استالونه توانستند راه خود را از دل سختی‌ها باز کنند و موفقیتی افسانه‌ای را برای خود رقم بزنند. ثروت آرنولد بیشتر است یا استالونه؟

ثروت خالص آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه

ثروت خالص آرنولد شوارتزنگر در حال حاضر 450 میلیون دلار است. این یعنی آرنولد صاحب ثروتی حدود 50 میلیون دلار بیش از ثروت سیلوستر استالونه است. شاید دلیل این اختلاف آن باشد که آرنولد برخلاف استالونه تنها به عرصه سینما محدود نبود. او همزمان یکی از بزرگترین بدنسازان تاریخ نیز هست و برای مدتی نیز فرماندار ایالت کالیفرنیا بود. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...