تام هاردی و کمربند بنفش در جوجیتسو برزیلی؛ ستاره هالیوود در دو قدمی درجه استادی!

تام هاردی سال گذشته تصمیم گرفت به‌طور جدی ورزش جوجیتسو برزیلی را پیگیری کند. او در طول این مدت توانسته است حتی چند عنوان قهرمانی را نیز در این ورزش به‌دست آورد.
کدخبر (200572) | 07 تیر 1402 | ساعت 15:00
0 235
تام هاردی و کمربند بنفش در جوجیتسو برزیلی؛ ستاره هالیوود در دو قدمی درجه استادی!
تام هاردی سال گذشته تصمیم گرفت به‌طور جدی ورزش جوجیتسو برزیلی را پیگیری کند. او در طول این مدت توانسته است حتی چند عنوان قهرمانی را نیز در این ورزش به‌دست آورد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بازیگر سریال پیکی بلایندرز در ماه مارس سال جاری موفق شد در یک تورنمنت دیگر نیز به عنوان قهرمانی دست یابد. این قهرمانی موجب شد تا تام دبلاس، مبارز سابق یو اف سی و دارنده کمربند مشکی درجه سه جوجیتسو برزیلی زبان به ستایش از تام هاردی ستاره هالیوود بگشاید. تام هاردی ستاره هالیوود

ارتقای کمربند تام هاردی از رنگ آبی به بنفش

تام هاردی حالا موفق شده است که از کمربند آبی به کمربند بنفش برسد. این بازیگر مطرح هالیوود اخیرا عکسی از کمربند جدید خود را در صفحه اینستاگرامش به انتشار گذاشته که این پست توسط کمپانی طراح کمربند نیز بازنشر شده است. کمپانی Iron Belts در ذیل این بازنشر نوشته است:
تبریک به تام هاردی! تو یک الگوی بی‌نظیر هستی و ما به داشتنت افتخار می‌کنیم.

رقابت جذاب دو ستاره هالیوود اینبار در دنیای ورزش

البته رسیدن به کمربند جدید به این معنی است که تام هاردی در مبارزات بعدی‌اش کار دشوارتری را پیش رو خواهد داشت و با حریفان قدرتمندتری روبرو خواهد شد. راسل برند بازیگر هالیوود فوق ستاره 45 ساله هالیوود حتی می‌تواند با کمدین مشهور یعنی راسل برند نیز روبرو شود. چرا که برند هم صاحب کمربند بنفش جوجیتسو برزیلی است و این کمربند را در سال 2021 کسب کرده است.

تلاش تام هاردی برای رسیدن به رکورد ستاره‌های هالیوود

البته تام هاردی هنوز از چندین چهره مشهور دیگر در این خصوص عقب‌تر است. به‌طور مثال اشتون کوچر که صاحب کمربند قهوه‌ای جوجیتسو برزیلی است. جو روگان، گزارشگر یو اف سی و گای ریچی، فیلمساز انگلیسی نیز صاحب کمربند مشکی جوجیتسو برزیلی هستند. درحالیکه هاردی دو کمربند تا رسیدن به سطح آن‌ها فاصله دارد. تام هاردی ستاره هالیوود اوایل ماه جاری دیو باتیستا، اسطوره WWE و بازیگر فعلی هالیوود نیز توانسته بود از کمربند بنفش به کمربند قهوه‌ای برسد. باتیستا کار خود در جوجیتسو برزیلی را در سال 2010 آغاز کرده است. حالا او بعد از سال‌ها تلاش تنها یک قدم تا رسیدن به کمربند مشکی این ورزش رزمی فاصله دارد. دیو باتیستا، اسطوره WWE تام هاردی پیش از این سابقه پشت سر گذاشتن تمرینات در چند رشته رزمی دیگر را نیز دارد. این بازیگر آمریکایی در سال 2011 در فیلم Warrior نقش یک مبارز MMA را ایفا کرد و برای این نقش‌آفرینی مجبور بود یک دوره‌ی آماده‌سازی فشرده را سپری کند. او همچنین برای بازی در فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» نیز تمرینات سختی را سپری کرد و وزنش را 13 کیلوگرم افزایش داد. تام هاردی در فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد تام هاردی تا بحال تجربه تمرین در چند رشته رزمی مختلف را داشته است. جک مک گان، بوکسور حرفه‌ای می‌گوید:
هاردی حتی قابلیت این را دارد که بر روی رینگ بوکس به مبارزه بپردازد و وارد سطح حرفه‌ای این ورزش شود.
با این حال به‌نظر می‌رسد که تمرکز فعلی تام هاردی بر روی جوجیتسو برزیلی است و وی مصمم است که کمربند مشکی خود را در این ورزش به‌دست آورد. آخرین خبرها از چهره ها:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...