روایت جی کاتلر از مستر المپیا 1980 ؛ وقتی آرنولد شوارتزنگر زندگی یک بدنساز را تباه کرد

جی کاتلر می‌گوید مایک منترز از آرنولد شوارتزنگر متنفر است و اصلا رابطه خوبی با او ندارد، زیرا معتقد است آرنولد در مستر المپیا 1980 حق او را خورده است.
کدخبر (168955) | 01 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:12
1 711
روایت جی کاتلر از مستر المپیا 1980 ؛ وقتی آرنولد شوارتزنگر زندگی یک بدنساز را تباه کرد
جی کاتلر می‌گوید مایک منترز از آرنولد شوارتزنگر متنفر است و اصلا رابطه خوبی با او ندارد، زیرا معتقد است آرنولد در مستر المپیا 1980 حق او را خورده است.

به گزارش سرخ نیوز، آخرین حضور آرنولد شوارتزنگر در مستر المپیا در سال 1980، در واقع جنجالی‌ترین دوره حضور او از آب درآمد. در حالی که آرنولد شوارتزنگر در سال 1975 اعلام بازنشستگی کرده بود، بازگشت و قهرمانی مجدد او در این دوره از مستر المپیا هزاران نفر را متحیر کرد چراکه بسیاری انتظار داشتند مایک منتزر در این دوره قهرمان شود. روایت جی کاتلر از مستر المپیا 1980؛ وقتی آرنولد شوارتزنگر زندگی یک بدنساز را تباه کرد

صحبت های جی کاتلر راجع به قهرمانی آرنولد شوارتزنگر در مستر المپیا 1980

اخیراً جی کاتلر در کانال یوتیوبی خود اظهار نظرهای جالبی درباره قهرمانی آرنولد در مستر المپیا 1980 داشته است. کاتلر با اشاره به یک مصاحبه صوتی که بعدها از منتزر شنیده بود، عواقب تلخی که با قهرمانی آرنولد در این دوره از مستر المپیا برای منترز به وجود آمد را تشریح کرد. همچنین جی کاتلر حکایت جالبی را از ملاقات با منترز و اینکه توانسته بعد این همه سال او را بشناسد، نقل کرد. کاتلر با توصیف اینکه چگونه او و منتزر شباهت های عجیب و غریبی داشتند، به شناخت قوی منتزر از آرنولد شوارتزنگر اشاره کرد. روایت جی کاتلر از مستر المپیا 1980؛ وقتی آرنولد شوارتزنگر زندگی یک بدنساز را تباه کرد جی کاتلر با بیان ادعای جسورانه منتز، عنوان کرد که در آن سال او باید به جای آرنولد قهرمان مستر المپیا می‌شد. قهرمان 4 دوره مستر المپیا می‌گوید منتزر پس از شکست در مسابقات مستر المپیا ویران شد. به گفته کاتلر پس از آن رویداد که با عنوان پنجمی منترز به پایان رسید، این بدنساز برای همیشه دنیای بدنسازی را ترک کرد. کاتلر یکبار به صورت اتفاقی منترز را در یک باشگاه ورزشی دیده و او را از روی تصاویرش که در کتاب‌های مختلفی چاپ شده بود، شناسایی کرده بود. کاتلر می‌گوید منترز از آرنولد متنفر است و اصلا رابطه خوبی با او ندارد. کاتلر با اشاره به بدنسازانی مانند آرون بیکر، دوریان یتس و لی لابرادا که تمرین منتزر را تایید کرده‌اند، دیدگاه منتزر را مبنی بر اینکه لابی‌های پشت صحنه در برنده شدن شوارتزنگر در مسابقات المپیا در سال 1980 وجود نقش داشته را به اشتراک گذاشت. کاتلر همچنین می‌گوید پس از شکست منتزر در المپیا 1980، عواقب غیرمنتظره‌ای در انتظار این بدنساز بود. در سال 1981 فرانکو کلمبو قهرمان مستر المپیا شد و این در حالی بود که شوارتزنگر در آن سال نمایش را تبلیغ می‌کرد. روایت جی کاتلر از مستر المپیا 1980؛ وقتی آرنولد شوارتزنگر زندگی یک بدنساز را تباه کرد همچنین کاتلر شباهت‌های شگفت انگیز خود و منتزر را تشریح کرد. جالب اینجاست که هر دو، بدنسازی را با الهام گرفتن از مجلات انتخاب کرده بودند و اولین رقابت مهم خود را در 18 سالگی انجام داده بودند.

جی کاتلر: آرنولد مانند دواین جانسون ستاره است

البته این اولین بار نیست که کاتلر در مورد شخصیت‌های برجسته‌ای که بخشی جدایی‌ناپذیر از تاریخ بدنسازی هستند، صحبت می‌کند. او یکبار هم در قسمت 57 پادکستش نظر خود را در مورد آرنولد شوارتزنگر بیان کرد.

من از این مقایسه متنفرم اما او مانند دواین جانسون است که چند سال پیش به عرصه سینما وارد شد. اگرچه آرنولد به مراتب چهره محبوب‌تر و بزرگتری است. او برای مدتی طولانی مرد شماره یک سینمای جهان بود.

روایت جی کاتلر از مستر المپیا 1980؛ وقتی آرنولد شوارتزنگر زندگی یک بدنساز را تباه کرد در ادامه کاتلر با تمجید از آرنولد که نقش به سزایی در جذب مخاطب بدنسازی داشته، عنوان کرد که چگونه با وجود اینکه مسابقات زیادی از شوارتزنگر ندیده بود، او توانسته برایش الهام بخش باشد. بیش تر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
دنیا حول محور پول میچرخه، الانم فوتبال ترجیح میده توپ طلا رو به مسی بده تا مثلا هالند چون مسی شناخته شده تره و اینکه ازش بت بسازن یا حتی رونی کلمن شاید 2002میتونست ببازه
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...