توافق بیگ رامی و باب سیچریلو ؛ ماموریت احیای غول مصری کلید خورد !

سال گذشته بیگ رامی نتوانست به عنوان مهمان در پیتسبورگ 2022 حضور داشته باشد و این مساله با واکنش‌ های شدیدی روبرو شد.
کدخبر (167580) | 28 فروردین 1402 | ساعت 14:33
0 130
توافق بیگ رامی و باب سیچریلو ؛ ماموریت احیای غول مصری کلید خورد !
سال گذشته بیگ رامی نتوانست به عنوان مهمان در پیتسبورگ 2022 حضور داشته باشد و این مساله با واکنش‌ های شدیدی روبرو شد.

به گزارش سرخ نیوز، پس از ناکامی در مستر المپیا 2022، بیگ رامی ماموریت دارد تا بار دیگر خود را احیا و از وضعیتی که در آن قرار دهد، نجات پیدا کند. حالا او در ویدیویی که در یوتیوب منتشر شده، با باب سیچریلو نماینده ورزشکاران لیگ حرفه‌ای بدنسازی و تناسب اندام، درخصوص انتقاداتی که به دنبال از دست دادن تاج و تخت پادشاهی به وی وارد شده و همچنین برنامه‌هایش برای آینده، صحبت کرده است. بیگ رامی که سابقه دو قهرمانی مستر المپیا را در سال‌های 2020 و 2021 را دارد، از سال 2013 به طور منظم در بخش آزاد مردان حضور داشته است. بیگ رامی با حجم و اندازه عضلانی عجیبش که باعث شده بود بسیاری از هیولاهای هم نسلش را کنار بزند، توجهات را به سوی خود جلب کرد. او در مسابقات نیویورک پرو 2013 به مقام قهرمانی رسید و در سال 2014 از این عنوان خود دفاع کرد و در عین حال تلاش می‌کرد تا جایگاه خود را ارتقا دهد. بیگ رامی در سال 2020 اولین جام ساندو خود را با خلع ید برندون کوری از سلطنت به دست آورد. او سال بعد این قهرمانی را تکرار کرد اما پس از آن اوضاع دیگر به خوبی پیش نرفت.

توافق بیگ رامی و باب سیچریلو ؛ ماموریت احیای غول مصری کلید خورد!ناکامی های متوالی بیگ رامی در مستر المپیا و آرنولدکلاسیک

فصل گذشته در مستر المپیا 2022 بیگ رامی در مواجهه با استعدادهای جدید و مدعیان قدیمی، به دنبال امتداد قهرمانی‌ها و استمرار حکمرانی خود بود. با این حال در نهایت این هادی چوپان بود که بیگ رامی را از تاج و تخت قهرمانی به پایین کشید. رامی با شکست مهیبی روبرو و به رده پنجم رده بندی سقوط کرد. در همان زمان حدس و گمان‌هایی در مورد احتمال آسیب دیدن بیگ رامی بر روی صحنه شنیده می‌شد. در ادامه دادن بیگ رامی با حضور در آرنولد کلاسیک 2023 اجازه نداد تا ناکامی مستر المپیا 2022 او را متوقف کند. برای به دست آوردن آمادگی بیشتر جهت حضور در این رقابت، بیگ رامی به سراغ درمان با سلول‌های بنیادی رفت و پزشک او نتایج این درمان را مثبت ارزیابی کرد. به همین دلیل انتظار می‌رفت او در اوهایو نتایج بهتری کسب کند اما باز هم نتیجه دلخواه نبود. چد نیکولز، مربی بیگ رامی بعدها اعتراف کرد که تمرینات المپیا طبق برنامه پیش نرفت. در حالی که او با اعتماد به نفس کامل وارد این رویداد شده بود اما چالش‌هایی باعث شد تا آنها در بهترین شرایط خود قرار نگیرند. جی کاتلر ، اسطوره بدنسازی قبل از آغاز آرنولد کلاسیک 2023 حمایت خود از بیگ رامی را بیشتر کرد. او بیگ رامی را به خاطر پکیج تاثیرگذارش تحسین و از او حمایت کرد تا بازگشتی پیروزمندانه به عرصه مسابقات داشته باشد. با این حال در نهایت بیگ رامی در آرنولد کلاسیک 2023 در جایگاه چهارم قرار گرفت.

توافق بیگ رامی و باب سیچریلو ؛ ماموریت احیای غول مصری کلید خورد!باب سیچریلو و چشم انداز نه چندان مثبت درباره آینده بیگ رامی

باب سیچریلو پس از ناکامی رامی در این رویداد، به تحلیل شانس اوج گرفتن دوباره این بدنساز مصری در رقابت‌های بعدی پرداخت. او اذعان داشت که اگر بیگ رامی می‌خواهد باز هم نظر داوران را به خود جلب کند، باید بدن خود را بکوبد و از نو بسازد. با این حال او چشم انداز مثبتی درباره بیگ رامی ندارد و با تردید در مورد آینده این بدنساز صحبت می‌کند. او چندی پیش سرسختی خود را نسبت به بیگ رامی افزایش داد و از او خواست تا بازنشسته شود.

بیگ رامی : نسبت به اتفاقی که سال گذشته افتاد، احساس بدی دارم

با این حال رامی 38 ساله در پاسخ به منتقدانش واکنش آتشینی نشان داد و به صراحت اعلام کرد که در این عرصه باقی خواهد ماند و به این زودی دنیای بدنسازی را ترک نخواهد کرد. در ویدیوی اخیری که در یوتیوب منتشر شده، بیگ رامی و باب سیچریلو اختلافات را در مورد آینده حرفه‌ای قهرمان دو دوره مستر المپیا کنار گذاشتند و صلح کردند. بیگ رامی می‌گوید:
من چیزهای زیادی می‌شنوم. اگر یک ورزشکار نتوانست بهترین خود را انجام دهد، در ورزش روش‌های زیادی وجود دارد که نه تنها آن ورزشکار را تحت فشار قرار ندهیم بلکه از ورزش به روش‌های دیگری حمایت کنیم. من و باب توافق کردیم در صورتی که بدنم جواب بدهد، این کار را انجام دهیم. شاید در پیتسبورگ. جیم به من پیشنهاد داد که در این رقابت شرکت داشته باشم. او بزرگترین نام در ورزش است. وقتی به او نزدیک می‌شوید، متوجه بزرگی وی می‌شوید و از همه حمایت می‌کند و من هرگز فکر نمی‌کنم به هر دلیلی بتوانم بی احترامی کنم. نسبت به اتفاقی که در سال گذشته افتاد، واقعاً احساس بدی دارم زیرا دلم برای این نمایش تنگ شده است. این برای من مهم است چراکه برای این رقابت و هوادارانش احترام زیادی قائل هستم.
توافق بیگ رامی و باب سیچریلو ؛ ماموریت احیای غول مصری کلید خورد!سال گذشته رامی نتوانست به عنوان مهمان در پیتسبورگ 2022 حضور داشته باشد و این مساله با واکنش‌های شدیدی روبرو شد. او چند هفته پیش رسما تایید کرد که امسال در این رویداد حضور خواهد داشت. باب سیپریلو معتقد است که بیگ رامی بهترین روزهای خود را سپری و عنوان کرده که نباید در مورد توانایی او برای کسب مجدد عنوان قهرمانی مستر المپیا، امید واهی داشت. شاید رامی پکیج مناسب برای کسب یک ساندوی دیگر را نداشته باشد اما او آماده است تا همه تلاش خود را برای ادامه مسیر در دنیای بدنسازی به میان بیاورد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...