جی کاتلر در راه مسترز المپیا 2023 ؛ این بدن را بدون دارو دگرگون می‌کنم

جی کاتلر ادعا می‌کند که در این سن و بدون استفاده از هیچ دارویی ، به هیکل هیولایی فعلی خود دست پیدا کرده است.
کدخبر (165264) | 23 فروردین 1402 | ساعت 08:36
0 363
جی کاتلر در راه مسترز المپیا 2023 ؛ این بدن را بدون دارو دگرگون می‌کنم
جی کاتلر ادعا می‌کند که در این سن و بدون استفاده از هیچ دارویی ، به هیکل هیولایی فعلی خود دست پیدا کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، آنهایی که در رشته بدنسازی فعالیت دارند، می‌دانند که این حرفه اساسا به دو اصل کلیدی وابسته است. اول اینکه سخت تمرین کنید و دوم هوشمندانه غذا بخورید. این دو اصل هستند که باعث موفقیت یا شکست یک بدنساز در دوران حرفه‌ای خودش می‌شود. جی کاتلر قهرمان 4 دوره مسابقات مستر المپیا که خود را آماده می‌کند تا به عنوان مهمان در دور بعدی این رویداد حضور داشته باشد، در این مدت سخت در حال تمرین در باشگاه است و با کالری محاسبه‌شده غذا می‌خورد.

ادعای بزرگ جی کاتلر

این اسطوره بدنسازی پیش از حضورش روی صحنه بدنسازی پس از یک دهه، در ویدیوی اخیری که در شبکه یوتیوبی خود JayCutlerTV منتشر کرده، ادعای بزرگی داشته است. در این ویدئو جی کاتلر ادعا می‌کند که در این سن و بدون استفاده از هیچ دارویی، به هیکل هیولایی فعلی خود دست پیدا کرده است. جی کاتلر در بسیاری از مواقع متهم به استفاده از استروئیدها هنگام آماده شدن برای مسابقات بدنسازی شده است. یقینا مسابقات مستر المپیا 2001 یکی از این موارد است. کاتلر در مصاحبه‌ای که دو ماه قبل انجام داد، در مورد داروهایی که بدنسازان حرفه‌ای استفاده می‌کنند، صحبت کرد. با این حال او اکنون در سن 49 سالگی، ادعا می‌کند که ‌می تواند بدون استفاده از هیچ دارویی و فقط با کمک مواد غذایی، یک فیزیک سالم و کاملاً برجسته داشته باشد. در واقع کاتلر بیشتر این ویدیو را به این منظور در کانال یوتیوبی خود منتشر کرده که نشان داده برای انجام تمرینات به باشگاه بازگشته است. همانطور که انتظار می‌رفت او برای شروع تمرینات خود از بتا آلانین و کراتین استفاده کرد. در این ویدیو، کاتلر که به نظر می‌رسید هنوز از فرم و هیکل خود راضی نیست، در مورد فیزیک خود و اینکه چه برنامه‌ای در پیش دارد، صحبت کرد. وی ضمن اعتراف به نارضایتی خود مدعی شد که به زودی به فرم مطلوب خود دست پیدا می‌کند.

جی کاتلر : همه چیز به غذا و تمرین بستگی دارد

علاوه بر این جی کاتلر به نقش غذا در ایجاد چنین فرمی اشاره کرده و گفت:
من باید روزی شش وعده غذا بخورم و این در دوران اوج به 7 وعده می‌رسد. صادقانه فکر می‌کنم که به معنای واقعی کلمه می‌توانم این بدن را متحول کنم. نیاز به هیچ دارویی ندارم و تنها با درمان TRT می‌توانم این کار را انجام دهم. همه چیز به غذا و تمرین بستگی دارد. روزهایی را خواهید داشت که در آن واقعاً سخت تمرین می‌کنید و روزهای دیگری هم هست که مقدار تمرینات کمتر از حد انتظار است. این روزها را شما قطعا خواهید داشت. من این موضوع را به همه کسانی که مرا می‌شوند چه زن، چه مرد در هر سنی اعلام می‌کنم. شما باید برنامه تمرینی خود را مطابق شرایط خودتان تنظیم کنید.

وقتی جی کاتلر از خودش راضی نیست!

کاتلر با اشاره به اینکه دوباره در حال اندازه‌گیری وعده غذای خود است، تصویری از وعده صبحانه اخیرش را به اشتراک گذاشت.
من امروز صبح وعده غذای خود را اندازه گرفتم. یک و نیم فنجان سفیده تخم مرغ، مقداری آناناس، 50 گرم کربوهیدرات برنج چرخ کرده که خامه برنج است، دو تکه نان حزقیال، کمی پنیر کم چرب و دو تخم مرغ کامل. من اگر قرار است در ماه می وارد این عرصه شوم، باید کمی سرعت را تغییر دهم و واقعاً شروع کنم.
جی کاتلر در راه مستر المپیا 2023 ؛ این بدن را بدون دارو دگرگون می‌کنم 03او در ادامه گفته:
واقعاً می‎خواهم خودم را وقف و بدنم را متحول کنم. زمانی که آخرین بار در ویدیو پیراهنم را درآوردم، این کار واقعاً انگیزه بیشتری به من داد زیرا شما در ویدیو می بینید که چه فرمی دارید. طبیعتا مردم واکنش‌ها مثبتی نشان دادند و گفتند خدای من جی چه بدنی دارد. اما راستش را بخواهید خودم رضایت نداشتم و با خودم گفتم این بدنی نیست که بخواهم با آن در مستر المپیا شرکت کنم.

چگونه می توانید فیزیک خود را متحول کنید؟

به گفته کاتلر او می‌تواند با تغذیه مناسب، تمرین و TRT فیزیک خود را متحول کند.
من مطالب زیادی را دیدم که در آن‌ها مرا با شرایط سال 2009 مقایسه می‌کنند. می‌دانید مردم می‌گویند اوه، تو چند سال است که بازنشسته شدی. این زندگی من است. این کاری است که من انجام می دهم. درست است، شما برنامه غذایی من را می‌دانید. من بارها و بارها بر آن تاکید کرده‌ام که روزی شش وعده باید غذا بخورم. این تعداد وعده غذایی برای هر کسی که می‌خواهد در مسابقات حضور داشته باشد، ضروری است. برخی می‌گویند می‌شود با 5 وعده غذایی اماده رقابت شد. حالا عده‌ای می‌توانند 3 وعده غذایی داشته باشند. اندرو جکد با 3 یا 4 وعده غذایی خودش را آماده می‌کند.
جی کاتلر عنوان کرده است که به عنوان مهمان در مسترز المپیا 2023 شرکت خواهد کرد. با این حال، طرفداران و علاقه مندان به بدنسازی هر زمان که او را در حال انجام تمرینات می بینند، به بازگشت او به صحنه رقابت امیدوار می‌شوند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...