آرنولد شوارتزنگر مقابل مایک تایسون ؛ دو اسطوره غول پیکر که شطرنج هم بازی می کنند !

عکسی اخیرا در فضای مجازی منتشر شده که در آن مایک تایسون و آرنولد شوارتزنگر با یکدیگر شطرنج بازی می‌کنند.
کدخبر (166781) | 28 فروردین 1402 | ساعت 14:15
0 231
آرنولد شوارتزنگر مقابل مایک تایسون ؛ دو اسطوره غول پیکر که شطرنج هم بازی می کنند !
عکسی اخیرا در فضای مجازی منتشر شده که در آن مایک تایسون و آرنولد شوارتزنگر با یکدیگر شطرنج بازی می‌کنند.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون اسطوره بوکس و آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی دوستان بسیار خوبی هستند و این دوستی به چند دهه گذشته بر می‌گردد. دوستی آن ها در اواخر دهه 1980 اتفاق افتاد؛ زمانی که آن ها هر دو در اوج خود بودند. هر دوی آن ها هر چند وقت یک بار در رابطه با یکدیگر صحبت می‌کنند و یکدیگر را تحسین می‌کنند و تایسون همواره در رابطه با این موضوع صحبت می‌کند که شوارتزنگر تاثیر بسیار مثبتی در زندگی او گذاشته است. شوارتزنگر نیز همواره از استقامت و پشتکار تایسون صحبت می‌کند.

مایک تایسون و آرنولد شوارتزنگر در حال شطرنج بازی کردن!

اخیرا تصویری در فضای مجازی وایرال شده است و اولین بار در صفحه Iron Mike Tyson-Fan در فیسبوک منتشر شد. در این تصویر، مایک تایسون و آرنولد شوارتزنگر در حال شطرنج بازی کردن هستند و هر دو اسطوره خیلی جدی روی این بازی تمرکز کرده اند. هواداران سریعا به این عکس واکنش نشان دادند و نظرات خود را اظهار کردند. آن ها بسیار از دیدن این عکس هیجان زده شدند و بسیاری نیز تعجب کردند و آن ها را تحسین کردند. همچنین سال گذشته، ویدیویی از آن ها به شدت در فضای مجازی منتشر شد که در آن شوارتزنگر، تایسون را در شطرنج به چالش کشید.

واکنش طرفداران به تصاویر مایک تایسون و آرنولد شوارتزنگر

عکسی اخیرا در فضای مجازی منتشر شده که در آن مایک تایسون و آرنولد شوارتزنگر با یکدیگر شطرنج بازی می‌کنند. این عکس توجه بسیاری از هواداران آن ها را به خود جلب کرد و واکنش های متفاوتی را در بر داشت. بعضی از آن ها به این موضوع اشاره کردند که با وجود قدرت فیزیکی بالای این دو اسطوره، در این بازی، آن ها قدرت ذهنی خود را مقایسه می‌کنند. در این حرفه، زور بازو به شما کمکی نمی کند ؛ دو اسطوره غول پیکر که شطرنج هم بازی می کنند ! شخصی نوشت:
تایسون، داستان فیلم کونان بربر را در واقعیت زندگی کرده اما شوارتزنگر فقط نقش این فیلم را بازی کرده است.
طرفدار دیگری از این موضوع تعجب کرده بود که تایسون علاوه بر توانایی های فوق العاده اش در ورزش های رزمی، شطرنج هم می‌تواند بازی کند. او نوشت:
من نمی‌دانستم که مایک تایسون شطرنج هم بازی می‌کند. پس من که این موضوع را نمی‌دانم احتمالا از پشت کوه آمده‌ام که از این موضوع خبر ندارم!
کاربر دیگری به خوبی این عکس را توضیح داد و نوشت:
عضلات و مشت های قوی کمکی به شما در این بازی نمی‌کنند.
دیدن این دو اسطوره بزرگ در کنار یکدیگر و در حال شطرنج بازی کردن بسیار هیجان انگیز و جذاب است. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...