سلبریتی‌ها و عید پاک؛ از خانواده بکهام تا خانواده کارداشیان

کدخبر (235329) | 14 فروردین 1403 | ساعت 23:00
0 41
سلبریتی‌ها و عید پاک؛ از خانواده بکهام تا خانواده کارداشیان
از جمله خانواده‌های سرشناسی که جشن عید پاک را برگزار کرده و تصاویر آن را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشتند، خانواده های بکهام و کارداشیان بوده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ویکتوریا و دیوید بکهام تعطیلات آخر هفته عید پاک خود را با سفر تفریحی با یک قایق لوکس در سراسر آمریکا به همراه اعضای خانواده‌شان گذراندند.

بروکلین 25 ساله، همسرش نیکولا پلتز 29 ساله، هارپر 12 ساله و کروز 19 ساله همگی در قایق 16 میلیون پوندی جدیدشان برای سپری کردن تعطیلات عید پاک به پدر و مادر محبوبشان پیوستند. علیرغم اینکه رومئو برای این جشن در کنار خانواده حضور نداشت، ویکتوریا 49 ساله ادای احترامی به پسر محبوبش داشت.

این خانواده دوست داشتنی با پوشیدن گوش‌های خرگوش صورتی رنگ، عکس‌های بسیار زیبایی در کنار قایق لوکس و دریای آبی انداختند و آنها را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. ویکتوریا در کنار انتشار این عکس‌ها، در حساب اینستاگرامی خود نوشت «رومئو دلتنگ تو هستیم. عید پاک مبارم. دوستت داریم». ویکتوریا بکهام و دیوید بکهام 48 ساله، در حالی که گوش‌های خرگوش مشابهی داشتند، دست در دست روی صندلی آفتاب استراحت می‌کردند و عکس‌های جذابی را از خود می‌گرفتند.

دیوید در حالی که دخترش هارپر و پسر بزرگترش بروکلین را برای عکس گرفتن در آغوش گرفته بود، برنزه شده به نظر می‌رسید. این خانواده بیشتر وقت خود را در عید پاک صرف خوشگذرانی در کشتی چشم نواز خود کرده‌اند که گفته می‌شود ارزش آن 16 میلیون پوند است و از کشتی قبلی دیوید بکهام که در سال ۲۰۲۲ با قیمت ۵ میلیون پوند خریداری کرده، ارزشمندتر و با امکانات بیشتری به نظر می‌رسد.

تعطیلات عید پاک خانواده فیوری و کارداشیان 

در میان ستاره‌هایی که تعطیلات آخر هفته عید پاک را جشن گرفته‌اند، خانواده تایسون و پاریس فیوری هم برای فرزندان پرتعدادشان هدایای جذابی را تهیه کرده بودند. پاریس فیوری با انتشار چندین پست اینستاگرامی نشان داد که حسابی در شب قبل از عید پاک مشغول تهیه هدایا برای فرزندانش بوده است. او در اینستاگرام از طیف وسیعی از هدایای خریداری شده از فروشگاه Asda از جمله تخم مرغ های شکلاتی، خرگوش‌های عید پاک و کیک‌های کوچک رونمایی کرد و در توضیح این تصاویر نوشت که «خرگوش عید پاک در حال انجام ماموریت خود است». پاریس و تایسون هفت فرزند به نام‌های ونزوئلا، 13ساله، شاهزاده جان جیمز 11ساله، شاهزاده تایسون دوم هفت ساله، والنسیا پنج ساله، شاهزاده آدونیس آمازیا پنج ساله، آتنا دو، ساله و شاهزاده ریکو 6 ماهه هستند.

از دیگر خانواده‌های سرشناسی که جشن عید پاک را برگزار کرده و تصاویر آن را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشتند، خانواده کارداشیان بوده است. کریس جنر در حالی که کیم و کلوئه عکس‌هایی از صبح عید پاکشان را به اشتراک گذاشته‌اند، یک نمایش مجلل برای نوه‌هایش برگزار کرد. مادر خانواده کارداشیان/جنر 13 نوه دارد که از 14 تا تقریبا 5 ماه سن دارند.

کیم با انتشار پستی مربوط به عید پاک نوشت «بچه‌های ما خیلی خوش شانس هستند که بهترین مادربزرگ را دارند... مادر من چقدر ناز است».

کریس 68 ساله با Little Artist Partys قرارداد بسته بود تا خانه‌اش را به سرزمین عجایب پاستلی تبدیل کند که شامل انواع حیوانات عروسکی، اسباب بازی‌ها و فعالیت‌ها می‌شود.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...