عطش او آرام نمی‌گیرد ؛ جیک پاول، این بار در کنار قهرمان اسکیت جهان !

جیک پاول چهره جنجالی دنیای بوکس این روزها با یک اسکیت باز آلمانی وارد رابطه شده است.
کدخبر (165129) 22 فروردین 1402 | ساعت 20:43
0 235
جیک پاول چهره جنجالی دنیای بوکس این روزها با یک اسکیت باز آلمانی وارد رابطه شده است.

به گزارش سرخ نیوز، جیک پاول، بوکسوری حرفه‌ای است که تا یک سال پیش با جولیا رز، مدل اینستاگرام رابطه داشت. با این حال، رابطه آن‌ها دوام نداشت و به اتمام رسید. این زوج همچنین یکدیگر را در اینستاگرام آنفالو کردند اما با این حال، پاول اصلاً وقت را تلف نکرد و جدیداً تصاویری از نامزد جدید خود در فضای مجازی منتشر کرده است. او هم‌اکنون با جوتا لیردام آلمانی وارد رابطه شده و او رسماً این موضوع را با منتشر کردن دو عکس از آن‌ها در فضای مجازی اعلام کرد. او در کپشن این پست نوشت:

من هم‌اکنون آلمانی هستم.
طبق گزارش De Telegraaf، پاول و لیردام اولین بار در میامی همراه یکدیگر مشاهده شدند. اسکیت‌باز 24 ساله، اخیراً با اسکیت‌باز دیگری به نام کو فرویج رابطه داشت اما به‌نظر می‌رسد که رابطه آن‌ها تابستان سال گذشته به اتمام رسیده است.

واکنش جیک پاول به شکست مقابل تامی فیوری

پاول در آخرین مبارزه خود مقابل تامی فیوری از او شکست خورد. با این حال لیردام برخلاف او موفق شد تا در سال 2022 عنوان قهرمانی جهان را در کانادا از آن خود کند. او موفق شد تا مسیر مسابقه را در کمتر از 1 دقیقه و 13 ثانیه تمام کند و برای چهارمین بار پیاپی به‌عنوان قهرمان جهان شناخته شود. او پس از این قهرمانی گفت:
من قوی‌تر شده‌ام و وزنم بیشتر شده اما از چربی و وزن اضافه به‌عنوان قدرت بیشتر استفاده می‌کنم. با این حال من در این مسابقه عالی نبودم. مخصوصاً در شروع مسابقه خوب نبودم و اشتباهاتی داشتم اما موفق شدم تا آن را جبران کنم و قهرمان شوم. من موفق شدم تا خیلی سریع به سرعت مناسب برسم و سعی می‌کنم که در هر مسابقه از اشتباهاتم درس بگیرم. شما لازم نیست عالی باشید؛ مخصوصاً اگر با اختلاف زمانی 0.7 ثانیه قهرمان شوید. اما با این حال من دوست دارم که همیشه بهترین خودم را به نمایش بگذارم.

جیک پاول بعد از شکست مقابل تامی فیوری این ویدیو را صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد؛ ویدیویی در واکنش به درآمد 30 میلیون دلاری بعد از شکست!

جیک پاول پس از شکست مقابل فیوری در عربستان سعودی، مبارزه دیگری انجام نداده است و امیدوار است که بتواند دوباره به مسیر موفقیت باز گردد. با این حال، به نظر می‌رسد که در حال برنامه‌ریزی برای مبارزه با KSI است و ممکن است که در آینده شاهد مبارزه‌ای بین این دو حریف قدرتمند باشیم. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...