رمز و راز ثروت کندال جنر ؛ 10 دلیلی که از یک سلبریتی، میلیونر ساخت!

کندال جنر سالانه میلیون‌ها دلار از معاملات تجاری‌اش درآمد دارد و به آرامی به ارزش خالص دارایی‌هایش اضافه می‌کند.
کدخبر (228457) | 19 شهریور 1402 | ساعت 22:01
0 416
رمز و راز ثروت کندال جنر ؛ 10 دلیلی که از یک سلبریتی، میلیونر ساخت!
کندال جنر سالانه میلیون‌ها دلار از معاملات تجاری‌اش درآمد دارد و به آرامی به ارزش خالص دارایی‌هایش اضافه می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کندال جنر زمانی که تصمیم گرفت به طور جدی وارد حرفه مدلینگ شود، به سرعت در این عرصه رشد کرد. او به‌عنوان دختر کریس جنر و کیتلین جنر، قهرمان المپیک، پس از حضور در برنامه رئالیتی شوی موفق خانواده‌اش، Keeping Up with The Kardashians، توانست رویاهایش را برای مدل شدن دنبال کند. او حرفه مدلینگش را در کنار خواهرش، کایلی جنر شروع کرد و به همراه یکدیگر، برای خط تولید لباسشان Kendal+Kylie مدلینگ کردند. حالا چند سال بعد، کایلی یک نام بزرگ در صنعت زیبایی است و میلیونر شده و کندال یکی از پردرآمدترین مدل‌های جهان است. کندال برای خانه‌های مد مختلف مثل مارک جیکوبز و تام‌فورد، ورساچه و فندی مدلینگ کرده و با پوشیدن لباس‌های طراحان میلیون‌ها دلار درآمد داشته است. به گزارش Cosmopolitan دارایی‌های کندال جنر 60 میلیون دلار ارزش دارد و از مدل‌های محبوبی مثل کریسی تیگن و جیجی حدید هم درآمد بیشتری دارد. حرفه مدلینگ ستاره پلتفرم Hulu به او این امکان را داده که به بخش‌های دیگری هم وارد شود و به ارزش خالص دارایی‌هایش اضافه کند. از خودروهای لوکس گرفته تا تبلیغات برندها، درآمد کندال جنر را در اینجا بررسی کرده‌ایم.

10. اوایل دوران کاری کندال جنر

مثل بقیه خانواده کارداشیان‌ها، کندال جنر کارش را در برنامه Keeping Up With The Kardashians شروع کرد. جنر از سن پائین در این برنامه حضور داشت و همیشه در مورد رویاهایش برای مدل شدن صحبت می‌کرد. بالاخره در سال 2009 و در 14 سالگی، آرزوی او محقق شد و با ویلهلمینا مادلز قرارداد امضا کرد. این جوان 27 ساله قبل از اینکه در سال 2013 روی جلد نشریاتی مثل Teen Vogue و American Cheerleader ظاهر شود، مدلینگ را برای برندهایی مثل Forever21 آغاز کرده بود. بخاطر وجود کریس جنر، او توانست با سرعت بیشتری نسبت به سایر مدل‌های هم سن و سال خود رشد کند.

9. کندال جنر به عنوان مدل، پول پارو می کند

این ستاره رئالیتی شو که الان به عنوان ملکه کت واک شاخته می‌شود، برای خانه‌های مدی مثل مارک جیکوبز، مایکل کورس، ورساچه، دیور و دولچه و گابانا در هفته‌های مد میلان، پاریس و نیویورک کت واک کرده است. مهم‌تر از همه، او بعد از شرکت در فشن شوی ویکتوریا سیکرت در سال‌های 2015، 2016 و 2018 میلیون‌ها دلار به دست آورد. قراردادهای کت واک جنر با این برندهای مد، میلیون‌ها دلار ارزش دارد. در سال 2018، کندال از شغل مدلینگ خود 22 میلیون دلار درآمد داشت و از طرف فوربس به عنوان پردرآمدترین مدل آن سال انتخاب شد. کندال جنر چقدر ثروت دارد؟

8. کندال جنر از طریق شبکه های اجتماعیش میلیون ها دلار درآمد دارد

کندال جنر به عنوان یک ستاره بزرگ در شبکه‌های اجتماعی، بیشتر پولش را از مدلینگ برای برندهای مختلف به دست می‌آورد. او با بیش از 30 میلیون دنبال کننده در توییتر و 294 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، با تبلیغ محصولات شرکت‌ها از طریق پست‌هایش هم درآمد بالایی کسب می‌کند. کندال با برندهایی مثل Moon، Proactiv، Calvin Klein،Tiffany & Co. و Kylie Cosmetics کار کرده است. این مدل که شایعه شده است با بد بانی، خواننده معروف، دوست شده، تا 750000 دلار برای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام درآمد دارد. با توجه به اینکه جنر پست‌های تبلیغاتی زیادی دارد، می‌توان حدس زد که او بخاطر طرفداران زیادش در شبکه‌های اجتماعی، درآمد خوبی از این راه دارد.

7. کندال جنر بخاطر تبلیغات، میلیون ها دلار درآمد دارد

علاوه بر تبلیغات برندها، کندال جنر مبالغ هنگفتی دریافت می‌کند تا چهره و سفیر چندین برند بزرگ باشد. او در سال 2015، به خاطر فالوورهای گسترده‌اش در شبکه‌های اجتماعی، سفیر برند Estée Lauder شد. کندال همچنین سفیر برندهایی مثل استوارت وایتزمن، لانگ‌چامپ و آدیداس است که میلیون‌ها دلار به او پرداخت می‌کنند. طبق گزارش The Sun، در سال 2023، او قراردادی 11 میلیون دلاری به عنوان سفیر برند لورآل پاریس امضا کرده است.

6. درآمد میلیون دلاری کندال از KUWTK و کارداشیان ها

کندال جنر به عنوان یک ستاره در رئالیتی شوی Keeping Up with The Kardashians، در حرفه مدلینگش خیلی سریع پیشرفت کرد. گرچه خودش گفته که شهرت به رشد او کمکی نکرده است. در جریان ویژه برنامه Keeping Up with The Kardashians که از شبکه E! پخش می‌شود، سفیر لورآل گفت:
شهرت من تقریباً بر علیه من کار کرده است. من باید سخت‌تر تلاش می‌کردم تا به جایی که می‌خواستم برسم، چون مردم من را به خاطر این برنامه تلویزیونی، به عنوان یک مدل جدی نمی‌گرفتند.
با این وجود، رئالیتی شوی شبکهE! ، کندال را به درآمد شش رقمی بین 4.5 تا 5 میلیون دلار در هر فصل رساند. کلویی کارداشیان، گفته که خانواده درآمد ۱۰۰ میلیون دلاری قرارداد شبکه Hulu از برنامه کارداشیان‌ها را به طور مساوی تقسیم کرده‌اند. او که مادر دو فرزند است به Variety گفت:
ما همیشه گفتگوهای خصوصی خانوادگی داریم و من و خواهرانم نسبت به آنچه که با آن راضی می‌شویم یا نمی‌شویم، بسیار بی‌رحم هستیم.
طبق گزارشات، کندال از هر فصل این برنامه حدود 7.5 تا 8.3 میلیون دلار درآمد دارد. کندال جنر چقدر ثروت دارد؟

5. سرمایه گذاری های تجاری کندال جنر

کندال جنر تمام پول خود را خرج نمی‌کند بلکه درآمدش را سرمایه‌گذاری می‌کند. طبق گزارش‌ها، این مدل، سبد سرمایه‌گذاریای به ارزش 10 میلیون دلار دارد که در آن سهام شرکت‌هایی مثل اپل، ولز فارگو، استارباکس و جنرال الکتریک وجود دارد.

4. کندال جنر برند تکیلا 818 خود را در سال 2021 عرضه کرد

کندال جنر اولین تجارت بزرگش را در سال 2021 راه اندازی کرد. او به همراه دوستش شی میچل برند تکیلا 818 را تأسیس کرد. با وجود جنجال‌هایی که پیرامون راه‌اندازی این برند وجود داشت، محبوبیت زیادی پیدا کرده و احتمالاً فروش خوبی داشته است. تکیلا 818 پس از فروش 130000 کیس در هفت ماه، پرفروش‌ترین تکیلا در سال 2021 در ایالات متحده بود. از زمان راه‌اندازی برند تکیلا، دارایی خالص جنر به طور قابل توجهی از 45 میلیون دلار در سال 2021 به 60 میلیون دلار در سال 2023 افزایش یافته است.

3. کندال جنر به عنوان مدیر خلاقیت FWRD کار می کند

کندال جنر به عنوان یک مدل حرفه‌ای در صنعت، چیزهای زیادی در مورد مد و فشن می‌داند. به همین دلیل، او در سال 2021 به برند FWRD، یک پلتفرم تجارت الکترونیک لوکس، پیوست تا به عنوان به عنوان مدیر خلاقیت مشغول به کار شود. مالک تکیلا 818 میزبان اولین افتتاحیه بزرگ فروشگاه پاپ آپ FWRD در ژوئن 2023 بود که در آن لباس‌ها، محصولات زیبایی و جواهرهای مختلفی را به نمایش گذاشتند.

2. کندال جنر کلکسیون ماشین های گران قیمت دارد

درآمد اولیه کندال جنر از برنامه Keeping Up With The Kardashians و حرفه مدلینگش، باعث شد او عاشق ماشین‌های کلاسیک شود. دارایی خالص مدل ویکتوریا سیکرت در قالب کلکسیون خودروهایش، نزدیک به 4 میلیون دلار ارزش دارد. این مجموعه شامل یک بوگاتی ویرون به ارزش 1.7 میلیون دلار و یک مرسدس SLR مک لارن به ارزش 748000 دلار می‌شود. رژیم غذایی حیرت انگیز سامسون داودا ؛ شیر نیجریه هدفی جز قهرمانی نداردکوچک‌ترین خواهر خانواده کارداشیان هم چند خودروی کلاسیک در گاراژش دارد، مثل یک فورد موستانگ 1965، یک کادیلاک الدورادو 1960 و یک شورلت کوروت 1957 به ارزش بیش از 200000 دلار.

1. کندال جنر در حال ورود به بازار املاک است

کندال جنر خانه‌ای 8.5 میلیون دلاری در بورلی هیلز خرید که بیش از یک سال برای بازسازی آن وقت صرف کرد. او عمارتی به سبک اسپانیایی را که زمانی متعلق به چارلی شین بود، در سال 2017 خریداری کرد و از آن زمان آن را به خانه‌ای دنج تبدیل کرده است. جنر قبل از خرید خانه فعلی‌اش، خانه امیلی بلانت و جان کرازینسکی در هالیوود هیلز را به قیمت 6.5 میلیون دلار خرید و آن را به قیمت 6.85 میلیون دلار فروخت. در فصل 2 برنامه کارداشیان‌ها، کندال علاقه‌اش را به خرید خانه، بازسازی و سپس فروش آن‌ها نشان داد. از آنجایی که او می‌تواند خانه‌های زیادی را برای این کار بخرد و پس از بازسازی بفروشد، می‌تواند درآمد خوبی از این کار کسب کند. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...