نقش های کیم کارداشیان در تلویزیون: از از داستان ترسناک آمریکایی تا آشنایی با مادر!

کدخبر (229720) | 01 مهر 1402 | ساعت 17:50
0 564
نقشهای کیم کارداشیان در تلویزیون: از از How I Met Your Mother تا American Horror Story
کیم کارداشیان، خیلی کم در پروژه‌هایی که فیلمنامه دارند، ظاهر می‌شود، اما نقش مکمل بزرگی در سریال داستان ترسناک آمریکایی داشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کیم کارداشیان صدها ساعت در تلویزیون ظاهر شده، اما خیلی کم در پروژهای با فیلمنامه دیده می‌شود.

کیم، یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های رئالیتی‌شوی جهان، قبل از اینکه برنامه خانوادگی معروفش را با نام Keeping Up With Kardashians در سال 2007 راه‌اندازی کنند، با حضور در چند قسمت از رئالیتی شوی پاریس هیلتون، بهترین دوست آن زمانش، به نام The Simple Life کارش را شروع کرد. از آن زمان، کیم و خواهرانش در برنامه‌های دیگر خانواده‌ - مثل Rob & Chyna و Dash Dolls- و رئالیتی شوی خانوادگی جدیدشان، The Kardashians، در پلتفرم Hulu حضور پیدا کردند.

کیم حتی وقتی که در فیلم‌ها یا پروژه‌های تلویزیونی دارای فیلمنامه ظاهر می‌شود، اغلب نقش خودش را بازی می‌کند. او در همه پروژه‌ها، از How I Met Your Mother گرفته تا 90210 و Ocean's 8 این کار را انجام داده و از شهرتش برای حضور به عنوان ستاره مهمان استفاده کرده است.

به همین خاطر، بسیاری از اینکه این ستاره مشهور که مادر چهار فرزند هم هست، تصمیم گرفت در سریال ژانر وحشت FX رایان مورفی به اسم American Horror Story: Delicate، حضور پیدا کند، تعجب کردند. در این سریال، کیم، کاراکتر سیوبهان کوربین، مدیر تبلیغات و دوست شخصیت اصلی، اما رابرتز را بازی می‌کند. اما رابرتز بازیگری است که با ناباروری دست و پنجه نرم می‌کند و نگران است که قضیه‌ای شوم‌ پشت این ناتوانیش در باردار شدن باشد.

منبعی در اوایل سال جاری به ET گفت که کیم بعد از اجرای موفقیت‌آمیزش در برنامه Saturday Night Live در سال 2021، تشویق شد که در پروژه American Horror Story شرکت کند تا خودش را به چالش بکشد.

این منبع در آن زمان گفت:

او تصمیم گرفت این نقش را بپذیرد چون خارج از محدوده معمول اوست و فکر می‌کند که رایان مورفی فوق‌العاده با استعداد است. میزبانی SNL به کیم الهام بخشید تا این نقش را بازی کند چون این نقش بسیار خوب پیش رفت. فیلمبرداری عالی و سرگرم کننده بوده است. کیم می‌داند که او توانایی زیادی دارد و هیجان دارد که طرفدارانش آن را ببینند.

در ادامه مطلب به خلاصه‌ای از دراماتیک‌ترین نقش‌های کیم کارداشیان اشاره کرده‌ایم.

نقشهای کیم کارداشیان در تلویزیون: از از How I Met Your Mother تا American Horror Story

Disaster Movie (2008)

در این فیلم، کیم نقش لیزا، دوست دختر حسودی را بازی کرد که قبل از اینکه با یک شهاب سنگ کشته شود با کارمن الکترا در یک مسابقه کشتی قرار می‌گیرد. خب همه نقش‌های او، نقش‌های جالبی نیستند!

CSI: NY (2009)

در اپیزودی از فصل ششم این سریال جنایی، با عنوان «Second Chances» که در آن ونسا لاچی، لا لا آنتونی و گروه Train هم نقش‌های کوتاهی داشتند، کیم نقش دبی فالون، دوست دختر یک مظنون به قتل را بازی می‌کرد.

Beyond the Break (2009)

کیم در چهار قسمت از این درام با موضوع موج‌سواری در شبکه The N ظاهر شد و نقش ال، دوست دختر حسودی را بازی کرد که بعداً به شیوه نیکلودئونی حقش را گرفت، با چهره‌ای پر از لجن.

Deep in the Valley (2009)

کیم در این فیلم که کریس پرت جوان هم در آن بازی می‌کرد، در نقش شخصیتی به نام سوما ایو، حضور کوتاهی داشت.

Drop Dead Diva (2012)

در یکی از جالب‌ترین نقش‌های کیم در آن زمان، او در چهار قسمت از درام قانونی Lifetime در نقش نیکی لپری ظاهر شد. کاراکتر او یک گورو عشق بود که در نهایت معلوم شد یک کلاهبردار است.

Temptation: Confessions of a Marriage Counselor (2013)

کیم حتی در تریلر این درام ساخت تایلر پری ظاهر شد و در آن او نقش آوا، یک مشاور ازدواج تند زبان را بازی کرد که همیشه کار همتای محافظه‌کارترش، جودیت، با بازی جورنی اسمولت بل، را بی‌اعتبار می‌کرد.

PAW Patrol: The Movie (2021)

این حضور درواقع برای انجام دوبله است، اما باز هم اهمیت دارد! کیم وقتی نقش دلورس، یک پودل وحشی که بعد از زندانی شدن در مدرسه Fuzzy Buddies obedience، در یک پناهگاه حیوانات کار می‌کند را در اولین فیلم PAW Patrol در سال 2021 به عهده گرفت، باعث شد که بچه‌هایش هیجان‌زده شوند و او و دخترش نورث وست، در فیلم PAW Patrol: The Mighty Movie که در 29 سپتامبر منتشر خواهد شد، در کنار هم ظاهر شدند.

Saturday Night Live (2021)

گرچه کیم برای این کار اضطراب داشت، اما از اولین حضورش برای میزبانی SNL خودداری نکرد. او حتی در مونولوگ اولش، کنایه‌های خنده‌داری به خانواده مشهورش زد، مثلاً به همسر سابقش کانیه وست سابق و حتی به دوستی پدر مرحومش با او جی سیمپسون هم اشاره کرد.

American Horror Story: Delicate (2023)

کیم بزرگترین نقشش تا به امروز را در سریال Delicate ایفا کرد که در آن او در نقش سیوبهان کوربین، مدیر تبلیغات و دوست شخصیت اصلی، آنا ویکتوریا الکوت را بازی می‌کند. آنا ویکتوریا الکوت با بازی اما رابرتز بازیگری است که با ناباروری دست و پنجه نرم می‌کند و نگران است که قضیه‌ای شوم‌ پشت این ناتوانیش در باردار شدن باشد.

کیم درباره ایفای این نقش در پشت صحنه سریال گفت:

هر وقت چیزی را امتحان کردید، فقط باید قصد رشد و به چالش کشیدن خودتان را داشته باشید. بنابراین شما به نوعی آزاد می‌شوید و لذت می‌برید.

تمرینات شگفت انگیز مارک والبرگ در باشگاه! راز بدن خوش فرم این ستاره هالیوود در سن 51 سالگی

تمرینات شگفت انگیز مارک والبرگ در باشگاه! راز بدن خوش فرم این ستاره هالیوود در سن 51 سالگی

بیشتر بخوانید
31 شهریور 1402 | ساعت 20:27
بیشتر بخوانید
امبر هرد با فیلم جدیدش «In the Fire» به بازیگری برگشت

امبر هرد با فیلم جدیدش «In the Fire» به بازیگری برگشت

بیشتر بخوانید
31 شهریور 1402 | ساعت 15:38
بیشتر بخوانید
سال جالب سوفیا ورگارا بعد از طلاقش از جو منگنیلو

سال جالب سوفیا ورگارا بعد از طلاقش از جو منگنیلو

بیشتر بخوانید
30 شهریور 1402 | ساعت 18:29
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...