عضلات شگفت‌انگیز جان سینا در 46 سالگی؛ انقلاب بدنی اسطوره WWE

کدخبر (228447) | 19 شهریور 1402 | ساعت 21:46
0 50184
عضلات شگفت‌انگیز جان سینا در 46 سالگی؛ انقلاب بدنی اسطوره WWE
جان سینا با وجود فاصله گرفتن از دنیای کشتی کج، تناسب اندام خود را حفظ کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، در طول سا‌ل‌هایی که جان سینا به طور حرفه‌ای فعالیت داشته، توانسته ظاهر بدنش را به شکل‌های مختلف دربیاورد اما باید بپذیریم که او دیگر به طور جدی به دنیای کشتی و مسابقات آن اهمیتی نمی‌دهد و بیشتر وقت خود را معطوف به فیلم‌هایش در هالیوود کرده است با این حال، این اسطوره WWE همچنان در 46 سالگی بدن خوش فرمی دارد و عضلاتش در این سن و سال شگفت انگیز و کات هستند. جان سینا که سابقه 16 قهرمانی جهان در دبلیو دبلیو ای را دارد، در سال 2023 بازگشتی دوباره به این پروموشن را تجربه کرد و با حضور در رسلمنیا 39 توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند.

جان سینا هفته پیش در رویداد پی بک 2023 حضور داشت و در نقش قاضی وارد رینگ شد و تماشاگران حاضر در سالن را به وجود آورد. با این حال جان سینا پیش از آنکه به یک کشتی گیر حرفه‌ای تبدیل شود، یک بدنساز بوده است. فیزیک بدنی عضلانی و تراشیده او از همان دوران بدنسازی شکل گرفته، چیزی که هنوز هم طرفداران WWE را شگفت زده می‌کند. جان سینا پس از فارغ التحصیلی از کالج اسپرینگفیلد، با مدرک فیزیولوژی ورزش و حرکت بدن در سال 1999، وارد دنیای بدنسازی شد. سینا در ورود به WWE از فیزیک بدنی فوق العاده خود در مسیر موفقیتش استفاده کرد. با توجه به اینکه سینا در Ultimate Pro Wrestling فعالیت داشت، برجستگی عضلات بدنش کمتر شد اما همچنان تا حد ممکن عضلات بدنش را حفظ کرده است.

 جان سینا پس از ترک دبلیو دبلیو ای از سال 2017 تا 2019 و بازی در چند فیلم هالیوودی، دوباره در سال جاری به کشتی بازگشت تا در رویدادهای محدودی حضور داشته باشد. او اخیرا به اسمکدان بازگشت و به برنامه کمک کرد تقریباً هفت برابر تعداد بیننده‌های رویداد رقیب یعنی All Elite Wrestling Collision را بدست آورد. البته جان سینا با روزهای اوج و دوران افسانه‌ای خود فاصله دارد اما او هنوز هم در اواسط چهل سالگی، بدنی عضلانی و کات دارد. او طبق قراردادش قطعا در هفت قسمت بعدی اسمکدان حضور خواهد داشت.

 او اوایل این ماه میلادی در توئیتی اعلام کرده بود که کارهای زیادی برای انجام داد اما فرصت کم است. به نظر می‌رسد پس از رویدادهای پیش‌رو، جان سینا برای همیشه با مسابقات کشتی حرفه‌ای خداحافظی کند.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...