زندگی جنجالی و پرحاشیه گیبل استیوسون؛ از اتهام تجاوز تا حذف از WWE!

کدخبر (228215) | 19 شهریور 1402 | ساعت 00:18
0 672
زندگی جنجالی و پرحاشیه گیبل استیوسون؛ از اتهام تجاوز تا حذف از WWE!
کشتی‌گیر وزن 125 کیلوگرم تیم ملی آمریکا که به تازگی از مسابقات جهانی انصرف داده، حالا در آستانه حذف از سازمان WWE نیز قرار دارد تا شاید بدین ترتیب در هیچ یک از دو ورزش شانسی برای درخشش پیدا نکند.

به گزارش سرخ نیوز، گیبل استیوسون یکی از بهترین کشتی‌گیران سنگین وزن این روزهای دنیاست. استیوسون موفق شد در سال 2021 مدال طلای المپیک توکیو را بدست آورد و حالا خود را آماده می‌کند تا در المپیک 2024 پاریس حضور داشته باشد.

گیبل استیوسون در اواخر سال 2020 با سازمان دبلیو دبلیو ای قراردادی را برای همکاری امضا کرد که در نوع خودش جالب توجه بود. با کسب مدال طلای المپیک، WWE به این قرارداد امیدواری بیشتری پیدا کرد و تصمیم داشت از آن استفاده بهتری داشته باشد.

قطعا گیبل استیوسون می‌توانست مسیر کسانی چون براک لزنر، چد گیبل و البته کورت انگل را طی کند و به همان اندازه، جذب مخاطب داشته باشد. با این حال پس از امضای این قرارداد استیوسون تقریبا هیچ کار مفیدی انجام نداد و حتی در مسابقات کشتی کج هم شرکت نکرد؛ همانطور که از حضور در مسابقات قهرمانی کشتی جهان 2023 هم انصراف داد.

او در سه سال گذشته چندین بار در پشت صحنه و یا در کنار رینگ ظاهر شد اما سه سال پس از قراردادش تازه اولین مبارزه خود را در NXT انجام داد. با این حال او در همان اولین مبارزه از سوی تماشاگران هو شد و مورد استقبال قرار نگرفت.

 اکنون گزارشی از خبرنامه Wrestling Observer منتشر شده است که حکایت از آن دارد که گیبل استیوسون از لیست NXT حذف شده است. اگر این خبر درست باشد، WWE  چیزی از دست نداده و زمان آن فرا رسیده است که به کار خود ادامه دهد.

گذشته جنجالی گیبل استیوسون

گیبل استیوسون ممکن است یک قهرمان المپیک باشد اما بسیاری او را در زندگی واقعی شخص دیگری می‌دانند. استیوسون قبل از کسب مدال طلا و امضای قرارداد با دبلیو دبلیو ای، وارد یک چالش جدی شده بود. او در ژوئن 2019، در حالی که هنوز در کالج دانشگاه مینه‌سوتا کشتی می‌گرفت، به همراه کشتی‌گیر دیگری به نام دیلان مارتینز پس از آن که زنی هر دو را به تجاوز متهم کرد، به ظن رفتار جنسی مجرمانه دستگیر شدند. اتهامات علیه استیوسون و مارتینز در دسامبر همان سال به دلیل کمبود شواهد لغو شد. این به این معنی نبود که استیوسون مقصر نبود، فقط نمی‌شد آن را ثابت کرد. این اتفاق به در دوران پس از جنبش Me Too برمی‌گردد؛ زمانی که ادعاهای زنانی که مورد تجاوز قرار می‌گرفتند، مورد پذیرش جامعه قرار می‌گرفت و همین باعث شد بسیاری از طرفداران کشتی از استیوسون روی برگردانند. این در حالی بود که هدف WWE ایجاد سرگرمی برای خانواده‌ها بود و با همین شعار تبلیغ می‌کرد اما حالا مجبور از یک متجاوز جنسی حمایت کند. این برای بسیاری از مردم خوشایند نبود. 

کورت انگل بعدی

قطعا تا زمانی که گناهش ثابت نشود، استیوسون بی‌گناه است. با این حال این قهرمان المپیک در WWE هم دوران سختی را داشته و دارد چراکه هم خود سازمان و هم طرفداران به طور پیوسته او را با با دیگر اسطوره کشتی آمریکا و قهرمان المپیک، کورت انگل مقایسه می‌کنند. انگل در سال 1996 با گردن شکسته طلای المپیک را به دست آورد و زمانی که به WWE پیوست، در اوج شهرت خود قرار داشت. در دوران نگرش و اوایل دوران پرخاشگری بی رحم، انگل یکی از بهترین کشتی‌گیران WWE و جذاب ترین ستاره‌های این پروموشن بود. وقتی او WWE را به مقصد TNA ترک کرد، این محبوبیت بیشتر هم شد. در تعدادی از رویدادهایی که گیبل استیوسون با دبلیو دبلیو ای همکاری داشته، کورت انگل وی را همراهی کرده است. با این حال WWE برای معرفی گیبل استیوسون کار زیادی انجام نداده و تنها به اتکا به این مساله که او قهرمان المپیک بوده و قرار است جانشین کورت انگل شود، بسنده کرده است. کسی از گذشته استیوسون خبر ندارد و همواره اطلاعاتی که از کورت انگل ارائه می‌شود، بیشتر از استیوسون بوده و هواداران این اتفاق را دوست ندارند. 

دبلیو دبلیو ای اولویت گیبل استیوسون نیست

بزرگترین مانع گیبل استیوسون در WWE این واقعیت است که او به ندرت در آنجا حضور دارد. زمانی که گیبل در سال 2020 با دبلیو دبلیو ای قرارداد امضا کرد، گیبل برای اتمام کار به کالج بازگشت و در سایر مسابقات کشتی آماتور نیز شرکت کرد. این کار منطقی بود، آن پسر تنها 20 سال داشت و تعهدات دیگری نیز داشت. در برخی مواقع او کشتی آماتور انجام می‌داد و پس از آن به مرکز اجرای WWE می‌رفت و به NXT می‌پیوست. سال گذشته گزارشی از Wrestling Observer منتشر شد مبنی بر اینکه استیوسون به آن سرعتی که WWE می‌خواست، پیشرفت نمی‌کرد:

این مرد حتی دو سال پیش به برند Raw فراخوانده شد اما ما هرگز او را ندیدیم. انگار WWE در اولویتش نیست. او به جای آن به انجام مسابقات کشتی آماتور ادامه می‌دهد. طرفداران این را نمی‌خواهند. اگر او نمی‌خواهد در دبلیو دبلیو ای باشد، این رابطه دو طرفه خواهد بود. او دیگر شخصیت مهمی نیست. هواداران از وی خسته شدند. به ال ای نایت نگاه کنید. دو برابر او سن دارد اما مردم دوستش دارند. ال ای نایت برای رسیدن به جایی که اکنون قرار دارد، بسیار تلاش کرد. اما از استیوسون تلاشی ندیدیم.

استیوسون بالاخره چند ماه پیش در NXT Great American Bash در برابر برن کوربین اولین مبارزه خود در WWE را انجام داد اما هواداران از وی استقبال نکردند. آنها گیبل استیوسون را هو کردند و برن کوربین به شدت مورد تشویق مردم قرار گرفت. بدیهی است که کشتی کج چیزی نیست که تمام قلب گیبل استیوسون درگیر آن باشد . به نظر می‌رسد WWE هم اکنون این را پذیرفته است و وقت آن رسیده که او را رها کند.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...