ناقوس مرگ در WWE؛ درگذشت ژنرال عدنان، دوست نزدیک صدام حسین و آیرون شیخ و دشمن آندره د جاینت

دنیای کشتی کج با خبر از دنیا رفتن یکی از اساطیر خود، به شوک فرو رفت.
کدخبر (228427) | 19 شهریور 1402 | ساعت 14:35
0 1297
ناقوس مرگ در WWE؛ درگذشت ژنرال عدنان، دوست نزدیک صدام حسین و آیرون شیخ و دشمن آندره د جاینت
دنیای کشتی کج با خبر از دنیا رفتن یکی از اساطیر خود، به شوک فرو رفت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، عدنان القیصی کشتی گیر معروف عراقی که در WWE با نام ژنرال عدنان به شهرت رسید، در سن 84 سالگی درگذشت. او روز جمعه در آمریکا دار فانی را وداع گفت و این خبر توسط سازمان دبلیو دبلیو ای تایید شد. در بیانیه سازمان WWE آمده است:
خبر درگذشت عدنان القیصی که توسط هواداران با نام "بیلی وایت ولف"، "ژنرال عدنان" و "شیخ عدنان القیصی" شناخته می‌شد، برای WWE بسیار ناراحت کننده است.
هنوز علت مرگ ژنرال عدنان اعلام نشده است. عدنان بن عبدالکریم احمد القیصی متولد 1 مارس 1939 در شهد بغداد عراق بود. این کشتی‌گیر قدیمی از دوستان نزدیک کشتی‌گیر ایرانی مطرح کمپانی WWE یعنی حسین‌علی خسرو وزیری ملقب به آیرون شیخ به حساب می‌آمد. آیرون شیخ سه ماه پیش درگذشت. عدنان القیصی در بیوگرافی خود به نام "شیخ بغداد: داستان‌های سلبریتی و وحشت از ژنرال عدنان کشتی‌گیر" آورده است که همکلاس صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق در مدرسه بوده که از سال 1979 تا 2003 رئیس جمهور عراق بود و در 30 دسامبر 2006 به جرم جنایت علیه بشریت به دار آویخته شد. عدنان القیصی در دهه 1950 به آمریکا آمد تا در دانشگاه هیوستون تحصیل کند. او سپس در اوکلاهاما به فوتبال روی آورد و پس از آن وارد دنیای کشتی حرفه‌ای شد. القیصی در سال 1959 با نام مستعار بیلی وایت ولف که یک شخصیت بومی آمریکایی بود، کشتی را در ایالت اوکلاهاما آغاز کرد و وارد رینگ کشتی کج شد. او در دهه 1960 برای تیم پاسفیک نورث وست کشتی گرفت. در سال 1964 عدنان که با یک زن آمریکایی ازدواج کرد و رسما شهروند آمریکا شد. ژنرال عدنان در دهه 1970 کشتی حرفه‌ای را با کمک صدام حسین به عراق برد. او در یکی از این مسابقات در سال 1971 در بغداد، آندره د جاینت را شکست داد و یان کمپبل اسکاتلندی و جورج گوردینکو قهرمان کانادایی را در همین رویداد از پیش برداشت. او همچنین در سال 1972 در بغداد با باب روپ کشتی گرفت. ناقوس مرگ در WWE؛ بعد از بری وایت، نوبت دوست نزدیک آیرون شیخ رسید! القیصی با داشتن قصرهای باشکوه، کلکسیونی از اتومبیل‌های مرسدس بنز و پولی که از دولت دریافت می‌کرد، در کشور خود بسیار محبوب شد. او پس از شنیدن مکالمات برادرزاده‌هایش در گارد ریاست جمهوری، احساس عدم امنیت کرد و به این نتیجه رسید که توسط صدام مورد سو استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل در سال 1980 عراق را ترک کرد. او در طول دوران حرفه‌ای خود عضو کمپانی‌های مختلفی بود و با کشتی‌گیران مختلفی نظیر آلتیمیت واریر، آندره د جاینت و هالک هوگان مبارزه کرد. ژنرال عدنان اولین کشتی‌گیر عراقی و عرب بود که توانست در رینگ مبارزه کمپانی‌ مطرح WWE حاضر شود. طی هفته‌های اخیر، ژنرال عدنان دومین کشتی‌گیر مطرحی است که از دنیا می‌رود. پیش از او، خبر از دنیا رفتن بری وایت در ۳۶ سالگی دنیای کشتی کج را در شوک فرو برده بود. جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...