آرنولد شوارتزنگر و پدر نازی‌اش ؛ او جسم و روح ما را آزار می‌داد!

آرنولد شوارتزنگر اسطوره دنیای بدنسازی و هالیوود از سختی های دوران کودکی و رفتار پدر نازی اش می گوید.
کدخبر (191986) | 19 خرداد 1402 | ساعت 17:51
0 398
آرنولد شوارتزنگر و پدر نازی‌اش ؛ او جسم و روح ما را آزار می‌داد!
آرنولد شوارتزنگر اسطوره دنیای بدنسازی و هالیوود از سختی های دوران کودکی و رفتار پدر نازی اش می گوید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر اسطوره دنیای بدنسازی درباره آزارهایی که در دوران کودکی توسط پدر نازی اش دیده صحبت کرده.  او در عین حال بر این باور است که گرچه پدرش عامل محرکی برای موفقیت های او بوده ولی باعث مرگ زودهنگام برادرش شده است.

داستان زندگی ترمیناتور، اخیرا سوژه ساخت یک مستند سه قسمتی جدید نتفلیکس با نام «آرنولد» بود که در آن ماجراجویی‌های این قهرمان اتریشی در دنیای ورزش و بازیگری و همچنین حضور در سیاست آمریکا روایت می شود.

آرنولد شوارتزنگر، اسطوره دنیای بدنسازی

کودکی سخت آرنولد شوارتزنگر

در اپیزود اول این مستند، آرنولد به روزهای سخت کودکی‌اش اشاره کرده که در آن روزگار او و برادر بزرگترش ماینهارد در روستای تال اتریش بزرگ شدند. او دو سال بعد از اتمام جنگ جهانی دوم به دنیا آمد و گفته که پدرش گوستاو شوارتزنگر که یکی از اعضای شاخه شبه نظامی حزب نازی (Sturmabteilung) بوده و در تهاجم به لنینگراد نیز حضور یافته بود، با اتمام جنگ با سندروم "اضطراب پس از سانحه" به خانه بازگشته.

آرنولد شوارتزنگر اسطوره دنیای بدنسازی

آرنولد در این رابطه گفته:

پدرم سه روز زیر آوار ساختمان ها دفن شده بود و بدتر از آن، آنها جنگ را باخته بودند. آنها در اوج افسردگی به خانه بازگشتند. اتریش کشور مردان شکست خورده بود و فکر می کنم در آن زمان پدرم واقعا مشکلات زیادی داشت.

توصیف عجیب آرنولد شوارتزنگر از پدرش

این قهرمان سابق بدنسازی، پدرش را یک فرد ظالم و یک افسر پلیس بسیار سرسخت توصیف کرده و به یاد می آورد که پدرش او و برادرش را برای خوردن صبحانه، وادار به رقابت کردن کردن با هم می کرده.

او به یاد دارد که یک بار در روز مادر، پدرش حتی چیدن گل برای مادرشان را تبدیل به یک رقابت برای او و برادرش کرده و گفته که پدرش آن‌ها را با کمربند می زده و تاکید داشت که زمانی که پدرش مشروبات الکلی مصرف می کرد، رفتارهایش به مراتب بدتر هم می شد.

آرنولد شوارتزنگر اسطوره دنیای بدنسازی

آرنولد ادامه داد:

من و برادرم شاهد رفتارهای اسکیزوفرنی زیادی از او در خانه بودیم. پدرم گاهی مهربان بود و گاهی وقت‌ها ساعت سه بامداد، در حالتی نامتعادل به خانه می آمد و فریاد می کشید. ما بیدار می‌شدیم و قلب ‌هایمان تند می زد؛ چون می دانستیم که چه چیزی در انتظارمان است؛ ممکن است هر لحظه مادرمان را کتک بزند یا دیوانه شود. نوعی خشونت عجیب در خانه ما وجود داشت البته در آن زمان همه شرایط مشابهی داشتند و بچه همسایه هم از پدرش کتک می خورد.

روایت دردناک آرنولد شوارتزنگر از کودک آزاری پدرش

آرنولد معتقد است که شکنجه‌های روحی و فیزیکی پدرش، او را مصمم کرد تا با ترک اتریش به آمریکا برود و این کار را در سال 1968 و در سن 21 سالگی انجام داد. سه سال بعد و در سال 1971، در شرایطی که او به موفقیت‌های متعددی رسیده بود، مطلع شد که برادرش فوت کرده. طبق گفته آرنولد، ماینهارد که در آن زمان 24 ساله بود به دلیل رانندگی در حالت مستی تصادف کرده و بلافاصله جانش را از دست داده.

او درباره برادرش گفت:

فکر می کنم که او به خاطر نحوه رشد و تربیتی سختی که داشتیم شروع به استفاده از مشروبات الکلی کرد. خشونت در خانه ما موج می زد؛ ما گهگاهی از والدین مان کتک می خوردیم و فکر می‌کنم او نتوانسته بود تا بار سنگین همه این‌ها را به دوش بکشد. او از نظر شخصیتی فرد ظریف تری بود. این شیوه پرورش و رشد برای یکی مثل من، مفید بود؛ چون از درون بسیار قوی و مصمم بودم ولی برادرم شکننده تر و ظریف تر بود.

آرنولد شوارتزنگر اسطوره دنیای بدنسازی

نیچه راست می گوید:

آنچه تو را نکشد، تو را قوی تر خواهد کرد همان چیزی که امروز من را به اینجا رساند، باعث نابودی برادرم شد.

پدر آرنولد، تنها یک سال بعد از مرگ ماینهارد و در سال 1972 به دلیل سکته درگذشت ولی مادرش تا سال 1998 زنده بود.

آخرین اخبار چهره ها:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...