میانجیگری دنیل کورمیر بی نتیجه بود ؛ آلجامین استرلینگ و هنری سجودو درگیر شدند !

کدخبر (160814) | 13 فروردین 1402 | ساعت 00:06
0 103
میانجیگری دنیل کورمیر بی نتیجه بود ؛ آلجامین استرلینگ و هنری سجودو درگیر شدند !
آلجامین استرلینگ و هنری سجودو دو مبارز دسته خروس وزن UFC با یکدیگر بحث و جدل کردند و دنیل کورمیر سعی کرد که میان آن ها میانجیگری کند.

به گزارش سرخ نیوز، دنیل کورمیر اخیرا در مصاحبه ای جالب از ام ام ای ESPN حضور پیدا کرد. مهمانان دیگر این مصاحبه، آلجامین استرلینگ و هنری سجودو بودند. آن ها در UFC 288 با یکدیگر مبارزه خواهند کرد. این دو مبارز باید در ایونت اصلی UFC 288 با یکدیگر مبارزه کنند؛ این در حالی است که استرلینگ با پیروزی مقابل هنری سجودو می‌تواند برای سومین بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. هنری سجودو با حضور در این مبارزه، پس از سه سال دوباره به رینگ باز می‌گردد اما این مبارز 36 ساله موفق شده بود تا پیش از کناره گیری از UFC، دو کمربند دسته های خروس وزن و مگس را از آن خود کند و از آن ها دفاع کند. هنری سجودو حتی در دوران غیبتش نیز در تیتر خبرهای مختلف حضور داشته است و هم اکنون این قهرمان سابق UFC باید حرف های خود را در عمل اثبات کند. استرلینگ در طول این مصاحبه در این رابطه گفت:

او هم اکنون باید حرف های خود را در عمل ثابت کند. او حالا باید مقابل تمام دنیا پاسخگو باشد. او زبان گزافه گویی دارد و باور دارد که می‌تواند در این مبارزه پیروز شود، اما من 16 ام اردیبهشت در رینگ مبارزه ثابت خواهم کرد که او فقط حرف می‌زند! این را همینجا تضمین می‌کنم!

کورمیر دستاوردهای استرلینگ را پس از کسب قهرمانی دسته خروس وزن، برای هنری سجودو توضیح داد. البته سجودو به طور خودکار تمام آن ها را رد کرد و هیچ ارزشی برای آن ها قائل نشد. او گفت:

دنیل کورمیر، خوب به حرف های من گوش کن. او کمربند قهرمانی را توسط جایزه آکادمی به دست آورد، احتمالا مبارزه دوم را نیز به خاطر اشتباه داوران برنده شده است. او یکی از حریفان خود را در راند شکست داد در حالی که من او را در 13 ثانیه شکست دادم! این را بفهم که من مبارزی متفاوت هستم. من دیمیتری جانسون را شکست دادم، من دومینیک کروز بهترین مبارز تاریخ دسته خروس وزن را شکست دادم. من مارلون مورائس که او را به طرز بی رحمانه ای کنار زد، شکست دادم.

میانجیگری دنیل کورمیر بی نتیجه بود ؛ آلجامین استرلینگ و هنری سجودو درگیر شدند !

آلجامین استرلینگ ، هنری سجودو را تهدید کرد

استرلینگ به خاطر یک ضربه با زانوی غیر قانونی از طرف حریفش قهرمانی دسته خروس وزن را در UFC 259 از آن خود کرد. با این حال هنری سجودو به او هشدار داد که بهتر است زمانی که آن ها برای مبارزه با یکدیگر وارد رینگ می‌شوند، استرلینگ کمربند را آماده کرده باشد. سجودو گفت:

تنها توصیه ای که من برای او دارم این است که سخت تمرین کند! واقعا سخت تمرین کند! همچنین خوب است که کمربند لعنتی را برای من تمیز کند! خوب آن را برای تحویل دادنش به من تمیز کن!

دنیل کورمیر به استرلینگ که سخن پایانی خود را بگوید. این مبارز 33 ساله ابتدا بسیار آبرومندانه و با رعایت احترام سخن خود را آغاز کرد اما کم کم کار به جاهای باریک کشیده شد. او در پاسخ گفت:

تمام حرف من این است که تمام مردم در تمام دوران حرفه ای من به من شک داشته اند و من هر بار خودم را ثابت کرده ام و سخت تلاش کردم و به جایگاه الانم رسیدم. تنها کاری که از دست من بر میاید این است که هنری سجودو را نیز شکست دهم و دوباره خودم را ثابت کنم. همچنین من پس از مبارزه به خانه سجودو خواهم رفت، پاهایم را روی مبل های خانه اش دراز می‌کنم و به او دستور می‌دهم که برای من از آشپزخانه شیر بیاورد!

پس از این حرف استرلینگ، بحث و جدل زیادی میان آن ها شکل گرفت و کورمیر تلاش کرد تا بین آن ها میانجیگری کند. در هر حال هواداران باید تا شانزدهم اردیبهشت صبر کنند تا پیروز این مبارزه در UFC 288 مشخص شود.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...