کانر مک گرگور در جلد بدنی عضلانی تر ؛ فدا کردن چابکی در ازای هیکلی بزرگ تر !

هواداران معتقدند که کانر مک گرگور با افزایش وزنی که اخیرا پیدا کرده، دچار کاهش سرعتعمل در مسابقات خواهد شد.
کدخبر (160505) 12 فروردین 1402 | ساعت 15:07
0 380
هواداران معتقدند که کانر مک گرگور با افزایش وزنی که اخیرا پیدا کرده، دچار کاهش سرعتعمل در مسابقات خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور قهرمان سابق دو دسته وزنی به طور همزمان، اواخر سال 2023 دوباره به رینگ باز خواهد گشت و مایکل چندلر اولین حریف او پس از بازگشتش خواهد بود. مک گرگور آخرین بار در مبارزه سوم با داستین پویریر دچار شکستگی از ناحیه پا شد و دیگر در میادین حضور پیدا نکرد. این دو مبارز هر دو به عنوان در برنامه TUF 31 حضور پیدا کرده اند و در پایان این برنامه با یکدیگر وارد رینگ مبارزه خواهند شد. پخش این برنامه از اردیبهشت شروع می‌شود و در پایان این برنامه، این دو مبارز پرطرفدار با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

افزایش وزن کانر مک گرگور ؛ «بدنام» استروئید مصرف کرده است؟

مک گرگور پس از شکستگی پایش، مقداری عضله به بدن خودش اضافه کرده و این باعث افزایش وزن او شده است. به همین دلیل او درخواست کرده که این مبارزه در دسته متوسط وزن برگزار شود. فیزیک بدنی مبارز ایرلندی با گذشت زمان دچار تغییرات زیادی شده است. حتی بعضی باور دارند که او با استفاده از استروئیدها چنین بدنی را برای خود ساخته است؛ با این حال مک گرگور این موضوع را به شدت رد می‌کند. همچنین بسیاری باور دارند که او بیش از حد بزرگ شده و عضلات بیش از حد او می‌تواند روی عملکرد او تاثیرات منفی بگذارد.
  مک گرگور ویدیویی از خودش منتشر کرده که در آن با اعضای مختلف تیم خود در برنامه TUF مبارزه می‌کند. او در کپشن این ویدیو نوشت:

 من عاشق مبارزه کردنم! بسیار خوشحالم که در برنامه TUF با چندین مبارز جوان و با استعداد دست و پنجه نرم کردم و مربی آن ها بودم. من همیشه در کنار تیمم خواهم بود!

مک گرگور 34 ساله در این ویدیو یک شورت ورزشی قرمز رنگ به همراه یک کلاه محافظ پوشیده بود.

نظر طرفداران راجع به افزایش وزن کانر مک گرگور

بسیاری از طرفداران باور دارند که عضلات بیش از حد و بدن بیش از حد بزرگ او باعث شده که سرعت حرکات او کم شده و به چابکی سابق نیست.
شخصی نوشت: «تو کمی کند شده ای و سرعتت کاهش یافته است!» فرد دیگری نوشت: «تو الان خیلی سفت و محکم شده ای و این حجم از عضله به کارت نخواهد آمد.» شخص دیگری جمعبندی کرد و نوشت: «سرعتت بسیار کم شده است. اگر بتوانی چند کیلو از وزنت کم کنی، می‌توانی به سرعتت اضافه کنی.»
کانر مک گرگور در جلد بدنی عضلانی تر ؛ فدا کردن چابکی در ازای هیکلی بزرگ تر! با این حال مبارزه مک گرگور و چندلر در آینده نزدیک برگزار نخواهد شد چراکه USADA اعلام کرده که مک گرگور باید به مدت 6 ماه تحت نظر قرار بگیرد. سپس در صورتی که تمامی تست ها را با موفقیت پشت سر بگذارد، می‌تواند به چندلر مبارزه کند. مک گرگور این آژانس را متهم کرد چراکه او باور دارد که این آژانس فکر می‌کند که مک گرگور دروغ می‌گوید. با این حال مایکل چندلر از کانر مک گرگور دفاع کرد. او در اینستاگرام نوشت:
مک گرگور نمی‌خواهد در دسته پر وزن یا سبک وزن مبارزه کند. او می‌خواهد به دلیل وزن بیشترش، در دسته متوسط وزن مبارزه کند. اما به نظر من او نیازی ندارد که تست های مختلف را رد کند چراکه من هیچ کسی را متهم به این کار نمی‌کنم مگر اینکه خودم شخصا ببینم که او این مواد را به خود تزریق می‌کند یا از قرص های مختلف استفاده می‌کند.
در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...