حواشی بی پایان چهره جنجالی UFC ؛ کانر مک گرگور و متلک توییتری به جاستین گیجی !

کدخبر (160003) | 11 فروردین 1402 | ساعت 06:39
0 164
حواشی بی پایان چهره جنجالی UFC ؛ کانر مک گرگور و متلک توییتری به جاستین گیجی !
کانر مک گرگور چهره جنجالی UFC یک بار دیگر در فضای مجازی به جاستین گیجی حمله کرد.

به گزارش سرخ نیوز، دعواهای توییتری کانر مک گرگور چیز تازه‌ای برای طرفداران یو اف سی نیست. این قهرمان سابق UFC اخیرا نیز در اکانت توییتر خود متلکی کلامی را روانه‌ی جاستین گیجی، ستاره دسته سبک وزن نموده است. با این حال کاربران نیز به‌سرعت موضوعی را به مک گرگور یادآوری کردند.

«بدنام» اکنون حدود دو سال است که مبارزه‌ای را در UFC انجام نداده است. اما او یقینا بلد است که چطور خود را در صدر اخبار نگه دارد.

مک گرگور در سال جاری به رینگ هشت ضلعی باز خواهد گشت. این مبارز ایرلندی پیش از آن نیز در فصل جدید برنامه آلتیمیت فایتر حاضر شد. متلک توییتری کانر مک گرگور به جاستین گیجیکانر مک گرگور اخیرا به یک ویدئوی قدیمی از جاستین گیجی، قهرمان سابق دسته سبک وزن واکنش نشان داده است. در این ویدئو که مربوط به قسمت بیست و ششم برنامه آلتیمیت فایتر است جاستین گیجی در حال ارائه‌ی توصیه‌هایی به هم‌تیمی خود است. با این حال مک گرگور از این ویدئو برداشت اشتباهی داشته است.

واکنش کاربران به توییت کانر مک گرگور

در قسمت بیست و ششم برنامه آلتیمیت فایتر جاستین گیجی به هم‌تیمی خود، گیلیان رابرتسون می‌گوید که در MMA می‌بایست بیشتر از جوجیتسو به ضربه زدن متکی بود. کانر مک گرگور نیز پس از دیدن ویدئوی این صحنه در صفحه توییتر خود نوشته بود:

جاستین گیجی یک نقطه‌ضعف است!

بدون آگاهی از اینکه این ویدئو در سال 2017 منتشر شده است. با این وجود کاربران سریعا این موضوع را به وی گوشزد کردند. اگرچه پس از آن این توییت توسط مک گرگور دیلیت شد اما یک پیج خبری مرتبط با MMA اسکرین‌شاتی از آن در اینستاگرام منتشر نمود. بسیاری از کاربران در کامنت‌های این پست کانر مک گرگور را بخاطر این حرف سرزنش کردند. اینها شماری از این کامنت‌ها بودند:

- به‌نظرم حوصله‌ی مک گرگور سر رفته است و می‌خواهد به هر طریق ممکن خودش را سرگرم کند! - کانر مست! - جاستین کانر را در عرض سه دقیقه به زمین خواهد زد! - جاستین گیجی او را در راند دوم ناک‌اوت می‌کند!

متلک توییتری کانر مک گرگور به جاستین گیجی

حریف کانر مک گرگور در مبارزه‌ آتی‌اش کیست؟

حتی پیش از اعلام رسمی خبر بازگشت کانر مک گرگور به یو اف سی طرفداران او در شبکه‌های اجتماعی مدام این پرسش را مطرح می‌کردند: او با چه کسی مبارزه خواهد کرد؟ یو اف سی به‌طور رسمی پاسخ این پرسش را داد و اعلام کرد که کانر مک گرگور با مایکل چندلر مبارزه خواهد کرد. «آهن» در حال حاضر یکی از خطرناک‌ترین مبارزان دسته سبک وزن است. او مدت‌هاست که به دنبال ترتیب دادن مبارزه‌ای با کانر مک گرگور است. با توجه به سبک مبارزه و میزان محبوبیت چندلر به‌نظر می‌رسد که او حریف مناسبی برای مک گرگور باشد. با این حال جزئیات مبارزه آنها نظیر چگونگی تقسیم عواید حاصل از مبارزه و همینطور دسته وزنی مبارزه هنوز مشخص نشده است. ‌ بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...