توضیح خمزات چیمایف درباره درگیری با تیم حبیب نورماگومدوف

خمزات چیمایف مبارز مدعی دسته‌های ولتروزن و میان وزن در مورد درگیری با حبیب نورماگومدوف اظهار نظر می کند.
کدخبر (159877) | 10 فروردین 1402 | ساعت 23:04
0 4065
توضیح خمزات چیمایف درباره درگیری با تیم حبیب نورماگومدوف
خمزات چیمایف مبارز مدعی دسته‌های ولتروزن و میان وزن در مورد درگیری با حبیب نورماگومدوف اظهار نظر می کند.

به گزارش سرخ نیوز، خمزات چیمایف، مبارز مدعی دسته‌های ولتروزن و میان وزن بالاخره سکوتش را شکسته است و درباره درگیری‎اش با تیم حبیب نورماگومدوف به صحبت پرداخته است. چیمایف اگرچه دارای ملیت سوئدی است اما اصلیت خانوادگی‌اش به چچن باز می‌گردد. چیمایف در سن هجده سالگی همراه با مادرش از چچن راهی سوئد شد تا در کنار برادر بزرگترش زندگی کند. در سوی دیگر، حبیب نورماگومدوف نیاز به هیچگونه معرفی ندارد. نورماگومدوف نیز همانند چیمایف در روسیه به دنیا آمده است. اما نه در چچن بلکه در کوهستان‌های داغستان. و کشمکش تاریخی میان این دو منطقه روسیه ناگزیر به کشمکش میان دو ورزشکار انجامید. توضیح خمزات چیمایف درباره درگیری با تیم حبیب نورماگومدوف در یو اف سی ٢٨٠ بود که نزاعی میان خمزات چیمایف و تیم حبیب نورماگومدوف در گرفت. البته خود نورماگومدوف در این درگیری مشارکت نداشت. با شعله‌ور شدن درگیری‌ها چیمایف به‌سمت پسرعموی نورماگومدوف حمله‌ور شد. نورماگومدوف نیز از درون رینگ هشت ضلعی شاهد ماجرا بود. پس از این حادثه بود که طرفداران UFC گمان می‌کردند خمزات چیمایف و حبیب نورماگومدوف از این پس دشمن خونی یکدیگر خواهند بود. اما در کمال تعجب همگان این غائله در همان روز بعد خاتمه یافت. حالا نیز مرد ٢٨ ساله چچنی بالاخره درباره آن حادثه به صحبت پرداخته است.

خمزات چیمایف: مشکلی با حبیب نورماگومدوف ندارم

خمزات چیمایف اخیرا مصاحبه‌ای با خبرنگار مشهور دنیای MMA یعنی آریل هلوانی انجام داده است. چیمایف در این مصاحبه درباره اشخاص مختلفی از جمله کولبی کاوینگتون، جیری پروچازکا و الکس پریرا حرف زده است. او همچنین درباره درگیری مشهور خود با تیم حبیب نورماگومدوف نیز صحبت کرده است. چیمایف حتی اظهار کرده است که نورماگومدوف را دوست دارد و مبارز داغستانی در زمان حضور در رینگ الهامبخش او بوده است. توضیح خمزات چیمایف درباره درگیری با تیم حبیب نورماگومدوف چیمایف گفته است:
رابطه من با حبیب همیشه خوب بوده است. همه فکر کنند من با حبیب مشکل دارم. من هرگز مشکلی با حبیب نداشته‌ام. در مورد برادر و پسرعموی او نیز باید بگویم که ما مکالماتی با هم داشتیم و مشکلات کوچکی میانمان ایجاد شد. اما هرگز چیز بزرگی نبود. بعد هم در ابوظبی یک‌ بار دیگر با هم دیدار داشتیم و به خاطر آن درگیری از یکدیگر معذرت خواهی کردیم. میان مردم چچن و داغستان همیشه مشاجره‌هایی از این نوع وجود دارد. اما من هیچوقت مشکلی با حبیب نداشته‌ام.
چیمایف در ادامه گفته است:
همه در فضای مجازی می‌گویند خمزات از حبیب خوشش نمی‌آید. حبیب از خمزات خوشش نمی‌آید. اما ما هرگز مشکلی با هم نداشته‌ایم. من از او خوشم می‌آید. چرا نباید از حبیب خوشم بیاید؟ من همیشه مبارزات او را نگاه می‌کردم و چیزهای زیادی نیز از آنها آموخته‌ام.
در این مصاحبه همچنین فاش شده است که حبیب نورماگومدوف نقش میانجی را برای مصالحه میان خمزات چیمایف و اعضای تیمش ایفا نموده است. پیش از این نیز اعلام شده بود که رمضان قدیروف، سیاستمدار معروف روس، نقشی محوری در از بین بردن تنش میان این دو گروه داشته است. با میانجی‌گری قدیروف همان فردای روز حادثه ویدئویی با حضور افراد حاضر در درگیری منتشر شد و غائله همانجا خاتمه یافت. توضیح خمزات چیمایف درباره درگیری با تیم حبیب نورماگومدوف

خمزات چیمایف به رینگ هشت ضلعی باز می گردد

خمزات چیمایف در این مصاحبه همچنین اعلام کرده است که پیشنهاد مبارزه برابر کولبی کاوینگتون، الکس پریرا و همچنین قهرمان سابق دسته‌ی میان وزن یعنی رابرت ویتاکر را پذیرفته است. او البته این را نیز اضافه کرده است که هنوز قرار هیچکدام از این مبارزات نهایی نشده است. اما برگزاری هر کدام از این سه مبارزه می‌تواند اتفاقی بسیار هیجان‌انگیز برای طرفداران یو اف سی باشد. بازگشت خمزات چیمایف به رینگ احتمالا به زودی اتفاق خواهد افتاد. شایعه‌ها حاکی از اینند که حریف چیمایف در مبارزه بعدی پائولو کاستا خواهد بود و این مبارزه به احتمال زیاد تا پایان ماه ژوئن به انجام خواهد رسید. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...