ویدیویی جذاب از کانر مک گرگور و پسرش در ساحل؛ فرزند بدنام از کودکی مانند پدرش می‌ شود!

مک گرگور در ماه‌های اخیر به سرتاسر جهان سفر کرده چراکه او همچنان به سبک زندگی مجلل در ایبیزا، لاس وگاس و بسیاری از مقاصد عجیب و غریب دیگر ادامه می‌دهد.
کدخبر (208348) 24 تیر 1402 | ساعت 21:04
0 263
مک گرگور در ماه‌های اخیر به سرتاسر جهان سفر کرده چراکه او همچنان به سبک زندگی مجلل در ایبیزا، لاس وگاس و بسیاری از مقاصد عجیب و غریب دیگر ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کانر مک گرگور بیش از دو سال است که از روند مسابقات UFC خارج شده اما در عین حال بااطمینان مهارت‌هایش را به نسل بعدی از جمله پسرش کانر مک گرگور جونیور منتقل می‌کند. فوق ستاره UFC در جولای سال 2021 در یک شکست سه گانه مقابل داستین پویریر، پایش شکست و علیرغم اینکه در ماه‌های اخیر تایید کرده که مبارزه بازگشتش در برابر مایکل چندلر برگزار خواهد شد، هنوز بازگشتی به رینگ هشت ضلعی نداشته است. مک گرگور در ماه‌های اخیر به سرتاسر جهان سفر کرده چراکه او همچنان به سبک زندگی مجلل در ایبیزا، لاس وگاس و بسیاری از مقاصد عجیب و غریب دیگر ادامه می‌دهد. در یک ویدیوی جدید از این مبارز ایرلندی که از اوقات فراغت دور از مسابقات لذت می‌برد، مک گرگور در حال به اشتراک گذاشتن لحظه‌ای جذاب با پسرش، مک گرگور جونیور در ساحل دیده می‌شود.

ابهام پیرامون تاریخ بازگشت کانر مک گرگور به رینگ هشت ضلعی

تاریخ بازگشت مک گرگور با وجود فیلمبرداری و تکمیل کل مجموعه مربیگری The Ultimate Fighter به همراه رقیبش مایکل چندلر، هنوز به طور رسمی تأیید نشده است. مشخص نیست که این مبارز 34 ساله چه زمانی برای مسابقه مجوز می‌گیرد چراکه مبارزان قبل از هر مبارزه رسمی باید به مدت 6 ماه در استخر آزمایش مواد مخدر USADA ثبت نام کنند. او در حال حاضر خارج از این برنامه مانده است که نشان می‌دهد بازگشت او ممکن است تا سال 2024 به تعویق بیفتد، مگر اینکه بتواند از یک خلا قانونی در سیستم استفاده کند. دانا وایت، رئیس UFC هم اطمینان ندارد که برای کانر مک گرگور چه اتفاقی خواهد افتاد اما همچنان امیدوار است که قبل از پایان سال او به قفس بازگردد. ابتدا تبلیغ این رویداد برای برگزاری احتمالی در ماه دسامبر در شهر لاس وگاس صورت گرفت اما با وجود اینکه هر دو مبارز اعلام کردند که به این زودی نمی‌توانند مبارزه را برگزار کنند، با این حال هیچ تاریخ دیگری به عنوان جایگزین اعلام نشده است.

کانر مک گرگور هنوز ذهنیت مربیگری خود را حفظ کرده

مک گرگور پس از شکست در سه مبارزه از چهار مبارزه اخیر خود به دنبال تغییر فرم خود خواهد بود و امیدوار است که یک یا دو پیروزی دیگر بتواند او را به عنوان قهرمانی در وزن 75 کیلوگرم که در حال حاضر در اختیار لئون ادواردز است، معرفی کند. مک گرگور قهرمان سابق دو وزن UFC در تعطیلات به سر می‌برد و با خانواده و فرزندانش وقت می‌گذراند. علیرغم افزایش گمانه زنی‌ها در مورد آینده او در UFC، واضح است که مک گرگور هنوز هم علاقه شدیدی به ورزش‌های رزمی دارد و حتی در تعطیلات اخیر هم این مساله دیده شده است. اخیرا مک گرگور چندین پست در اینستاگرام از حضورش در ساحل منتشر کرده که در آنها به نظر می‌رسد با توجه به اینکه اخیراً در آخرین فصل TUF نقش یک مربی را بر عهده داشته، هنوز ذهنیت مربیگری خود را حفظ کرده است. در یک ویدیو طولانی، مک گرگور 34 ساله در حال تمرین ام ام ای با پسرش مک گرگور جونیور که در حال مشت به دستان پدرش است، دیده می‌شود. در این فیلم او به پسرش یاد می‌دهد که چگونه دست‌هایش را بالا بیاورد و از خود در مقابل ضربات مقابل دفاع کند. او همچنین روی حرکات سر خود با پدرش که مشت‌های از راه دور را پرتاب می‌کند، کار کرده و مشخص است که پسرش از نقش خود به عنوان یک مبارز بسیار لذت می برد. با توجه به اینکه پسر مک گرگور بسیار جوان است، هنوز مشخص نیست که آیا او می‌تواند به عنوان یک استعداد آینده‌دار ظاهر شود یا خیر اما واضح است که قهرمان سابق قصد دارد دانش خود در ورزش ام ام ای خود را به نسل بعدی منتقل کند.   آخرین اخبار هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...