دشمنی پایان ناپذیر عقاب و بدنام ؛ نظرات جنجالی حبیب نورماگومدوف درباره کانر مک گرگور + ویدیو

حبیب نورماگومدوف اعلام کرده است که بعد از مصدومیت کانر به هیچ وجه روحیه رقابت‌جویی لازم را در مک گرگور نمی‌بیند.
کدخبر (201808) 10 تیر 1402 | ساعت 21:20
1 328
حبیب نورماگومدوف اعلام کرده است که بعد از مصدومیت کانر به هیچ وجه روحیه رقابت‌جویی لازم را در مک گرگور نمی‌بیند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یکی از سرسخت‌ترین رقابت‌ها در تاریخ MMA متعلق به حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور است. مبارزه میان این دو نفر در سال 2018 پرفروش‌ترین مبارزه تاریخ UFC است. در پایان همین مبارزه بود که حبیب از روی نرده‌های رینگ بیرون پرید و به اعضای تیم مک گرگور حمله کرد. با توجه به تاریخچه روابط این دو مبارز باید گفت که هرگز قرار نیست شاهد برقراری صلحی میان آنها باشیم. حالا و با صحبت‌های اخیر مبارز داغستانی درباره آینده بدنام، این گزاره یک بار دیگر به اثبات رسیده است.

بازگشت کانر مک گرگور به رینگ مبارزه ؛ خیلی دور خیلی نزدیک

کانر مک گرگور، یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ یو اف سی، در طی سال‌های اخیر دوران بسیار متلاطمی را سپری کرده است. آخرین پیروزی بدنام بر روی رینگ هشت ضلعی به ژانویه 2020 و مبارزه برابر دونالد سرون باز می‌گردد. مرد ایرلندی پس از این مبارزه دو شکست متوالی را برابر داستین پویریر متحمل گردید. در مبارزه دوم برابر پویریر بود که پای راست مک گرگور به‌طرز وحشتناکی دچار شکستگی شد. با این حال بدنام توانست این مصدومیت را پشت سر بگذارد و حالا آماده بازگشت به روی رینگ است.
دشمنی پایان ناپذیر عقاب و بدنام ؛ نظرات جنجالی حبیب نورماگومدوف درباره کانر مک گرگور + ویدیو بر طبق گزارش‌ها کانر مک گرگور قرار است در سال جاری برابر مایکل چندلر قرار گیرد. با این حال مک گرگور هنوز وارد چرخه تست‌های ضد دوپینگ USADA نشده است. بر اساس قوانین هر مبارز یو اف سی پیش از آنکه بتواند پا به روی رینگ بگذارد باید دستکم شش ماه تحت آزمایشات دوپینگ قرار گرفته باشد. حالا دشمن خونی کانر مک گرگور یعنی حبیب نورماگومدوف به اظهار نظر درباره شرایط فعلی بدنام پرداخته است.

مصاحبه حبیب نورماگومدوف درباره کانر مک گرگور

حبیب نورماگومدوف زیاد اهل مصاحبه کردن نیست. با این حال حبیب اخیرا در یکی از معدود مصاحبه‌های خود به صحبت درباره بازگشت احتمالی کانر مک گرگور به یو اف سی پرداخته است. مبارز داغستانی می‌گوید عده کمی از ورزشکاران قادرند پس از چنین مصدومیت‌هایی دوباره به عرصه حرفه‌ای بازگردند. نورماگومدوف گفته است که به هیچ وجه روحیه رقابت‌جویی لازم را در مک گرگور نمی‌بیند. این مصاحبه به سرعت در فضای مجازی وایرال شده است و سروصدای زیادی را به‌پا کرده است.
حبیب نورماگومدوف در این مصاحبه گفته است:
بسیار خب! اگر قرار است راجع به کانر مک گرگور حرف بزنیم باید بگویم که او دیگر مثل سابق عطشی برای مبارزه ندارد. در خصوص مصدومیتی که برایش رخ داده نیز باید بگویم که اساسا عده کمی هستند که قادرند پس از چنین مصدومیت شدیدی دوباره به سطح سابق خود بازگردند. دوران اوج مک گرگور پایان یافته و او اکنون در دوران سقوط خود قرار دارد.
حبیب نورماگومدوف در حال حاضر به‌عنوان مربی اسلام ماخاچف مشغول به کار است. بنابراین او علیرغم بازنشستگی‌اش همچنان در دنیای ام ام ای فعال است و به‌خوبی با مبارزان کنونی دسته سبک وزن آشناست. چرا که ماخاچف نیز در همین دسته به رقابت می‌پردازد. در عین حال باید گفت که حبیب با توجه به اینکه سابقه مبارزه برابر بدنام را نیز دارد یقینا از شناخت خوبی نسبت به او برخوردار است. همه‌ی اینها موجب می‌شود که نتوان از اظهار نظر اخیر او به سادگی عبور کرد.
دشمنی پایان ناپذیر عقاب و بدنام ؛ نظرات جنجالی حبیب نورماگومدوف درباره کانر مک گرگور + ویدیو

دوران بازنشستگی حبیب نورماگومدوف ؛ بازگشت عقاب به آشیانه

خداحافظی حبیب نورماگومدوف از رقابت حرفه‌ای طرفداران ام ام ای را در بهت فرو برد. این خداحافظی یک خبر کاملا ناگهانی بود و قلب طرفداران او را شکست. با این حال این تصمیمی بود که حبیب منطقاً آن را اتخاذ نمود و احساسات به هیچ وجه در آن دخیل نبود. مبارز داغستانی در مصاحبه اخیر خود به صحبت درباره این موضوع و حس و حالش در دوران بازنشستگی پرداخته است. نورماگومدوف گفته است:
من برای اینکه سر وزن باقی می‌ماندم مجبور بودم همیشه به یک رژیم غذایی خسته‌کننده و آزاردهنده پایبند باشم. اما وقتی غذا روی میز قرار می‌گیرد شما دلتان می‌خواهد که از آن لذت ببرید. من پیش از مسابقات مجبور بودم روزی پنج ساعت تمرین کنم تا دوباره بتوانم وزنم را به 86 کیلوگرم برسانم. اما حالا زندگی شادی دارم و پپسی هم می‌نوشم.
دشمنی پایان ناپذیر عقاب و بدنام ؛ نظرات جنجالی حبیب نورماگومدوف درباره کانر مک گرگور + ویدیو حبیب نورماگومدوف پس از مبارزه‌اش برابر جاستین گیجی تصمیم گرفت که از رقابت حرفه‌ای خداحافظی کند. یکی از دلایل عمده این تصمیم مرگ پدرش بود. پدر حبیب نه‌تنها مربی او بلکه بزرگترین حامی‌اش نیز بود. حبیب حالا در دوران بازنشستگی وقت خود را به خانواده‌اش، کسب و کارش، و نوشیدن پپسی اختصاص می‌دهد. اخبار و حواشی جدید UFC

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
بهترین فایتر تاریخ سبک وزن. اگه چندسال ادامه میداد میتونست بهترین فایتر تمام دوران تو کل اوزان بشه. مسلط ترین فایتر تاریخ هم هست. کسی ک هیچ وقت خونی ازش نیومدداخل قفس
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...