ادعای جنجالی خانواده بریتنی اسپیرز / او به شیشه اعتیاد دارد!

همسر سابق بریتنی اسپیرز اخیرا در صحبت‌هایی ادعای وحشتناکی را درباره او و مصرف مت‌آمفتامین مطرح کرده است
کدخبر (194098) | 23 خرداد 1402 | ساعت 22:46
0 111
ادعای جنجالی خانواده بریتنی اسپیرز / او به شیشه اعتیاد دارد!
همسر سابق بریتنی اسپیرز اخیرا در صحبت‌هایی ادعای وحشتناکی را درباره او و مصرف مت‌آمفتامین مطرح کرده است

به گزارش سرخ نیوز، بریتنی اسپیرز، خواننده سرشناس آمریکایی، در طول تمام عمرش دائما با اعضای خانواده‌اش در نبرد بود تا اینکه بعد از مدت‌ها توانست خود را از قرار گرفتن تحت حضانت پدرش خارج کند. اما ماجرا به اینجا ختم نشد و او سپس مجبور شد تا با همسر سابقش وارد نبرد شود؛ چرا که او فرزندان بریتنی را علیه‌اش شورانده بود. این حجم از فشارها و تنش‌های عصبی در طول سالیان طولانی، قطعا یک اتفاق آسیب‌زا است که روان هر فردی را به هم می‌ریزد. حالا آنچه مسلم است این است که بریتنی در شرایط فعلی به کمک نیاز دارد و رفتارهای عجیب پی در پی او در رسانه‌های اجتماعی و در ملاء عام، این را نشان می‌دهد. بارها پیش آمده که او عکس‌های عجیب و غریب و پست‌های تعجب‌آوری را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و حالا هوادارانش به شدت نگران شرایط او هستند. بریتنی اسپیرز به شیشه اعتیاد دارد / ادعای خانواده خواننده آمریکایی تمام این رفتارها، باعث شده تا شوهر سابق او، به صورت کاملا رسانه‌ای به او بتازد. کوین فدرلاین، همسر سابق بریتنی در مصاحبه‌های تلویزیونی یا در افشاگری‌های آنلاین، به این خواننده آمریکایی آسیب می‌زند و در گفتگوی اخیرش مدعی شده که بریتنی از مخدر مت‌آمفتامین (شیشه) استفاده می‌کند و او همیشه در انتظار شنیدن خبر درگذشت بریتنی است.

خانواده بریتنی اسپیرز نگران او هستند

کوین فدرلاین، همسر سابق بریتنی اسپیرز در گفت‌وگو با دیلی‌میل، اظهار داشت:
من می‌ترسم که بریتنی مت‌آمفتامین مصرف کند. امیدوارم که کسی این خبر را رسانه‌ای کند و بریتنی از خواب بیدار شود. این ترسناک است. او مادر پسرهای من است و نمی‌خواهم یک روز صبح پسرانم بیدار شوند و بشنوند که مادرشان اوردوز کرده است.
قبل از هرچیز لازم به ذکر است که تنها ادعای کوین فدرلاین، قابل اتکا نیست و او نمی‌تواند ثابت کند که بریتنی از مت‌آمفتامین استفاده می‌کند و این تنها نوعی حمله او به همسر سابقش تلقی می‌شود. جیمی لین اسپیرز، خواهر بریتنی هم اعلام کرده که نگران آن است که سرنوشت خواهرش مثل امی واینهاوس رقم بخورد و از این فکر وحشت دارد. امی واینهاوس، خواننده مشهور انگلیسی در سال ۲۰۱۱ و هنگامی که ۲۷ ساله بود، اوردوز کرد و از دنیا رفت. اما در حال حاضر تنها چیزی که درمورد بریتنی قابل ذکر است، مشکلات سلامت روانی او به دلیل تجربیات تلخ گذشته‌اش است و برای آنکه بتوان به صحبت‌های همسر سابق او یا خواهرش استناد کرد، این موارد باید اثبات شوند. آخرین اخبار چهره های موسیقی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...