شکیرا و لوییس همیلتون ؛ این رابطه در حال شکل‌گیری است!

رابطه عاشقانه شکیرا و لوییس همیلتون بسیار جدی شده است.
کدخبر (193159) | 21 خرداد 1402 | ساعت 21:21
0 183
شکیرا و لوییس همیلتون ؛ این رابطه در حال شکل‌گیری است!
رابطه عاشقانه شکیرا و لوییس همیلتون بسیار جدی شده است.

به گزارش سرخ نیوز، شکیرا، خواننده سرشناس کلمبیایی و لوییس همیلتون، راننده بریتانیایی فرمول یک این روزها به هم نزدیکتر شده‌اند و دیر یا زود باید منتظر شنیدن خبر رسمی شدن رابطه آن‌ها باشیم. این درحالی است که در هفته‌ها و ماه‌های اخیر و بعد از جدایی شکیرا از جرارد پیکه، صحبت‌های زیادی درمورد شریک زندگی بعدی این خواننده کلمبیایی به گوش می رسید. حالا، یک منبع معتبر اعلام کرده که او و همیلتون این روزها مشغول تفریح و آشنایی بیشتر هستند:
شکیرا و همیلتون با هم وقت می گذرانند و درمرحله آشنایی هستند و لحظات شاد و عاشقانه ای را سپری می کنند.
ارتباط شکیرا و همیلتون در مسیر شکل گیری البته مدیربرنامه های شکیرا و همیلتون هنوزبه درخواست رسانه ها برای اظهارنظر در این رابطه پاسخی نداده اند. این خبر در شرایطی منتشر می شود که شکیرا اخیرا با سفر به بارسلونا از نزدیک به تماشای مسابقه فرمول یک کاتالونیا نشست. لوییس همیلتون راننده تیم مرسدس، این مسابقه را در جایگاه دوم به پایان برد و بعد از اتمام این رقابت، این دو با تعدادی از دوستانشان شام را درکنار هم صرف کردند و تصویری از این میهمانی شام حسابی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد؛ چرا که همیلتون و شکیرا خیلی صمیمانه در کنار هم نشسته بودند. در ژوئن سال 2022 بود که شکیرا خبر جدایی اش از جرارد پیکه را اعلام کرد. از سوی دیگر لوییس همیلتون نیز در سالهای اخیر با چندین سلبریتی در ارتباط بوده، از ریتا اورا و نیکی میناژ گرفته تا نامزدی طولانی مدتش با نیکول شوارزینگر. ارتباط شکیرا و همیلتون در مسیر شکل گیری

ظاهر جذاب شکیرا در فینال NBA در میامی

این طور به نظر می رسد که شکیرا این روزها روحیه خوبی دارد. او روز چهارشنبه در کاسی سنتر میامی به تماشای مسابقه سوم فینال NBA نشست و دیدار دو تیم میامی هیت و دنور ناگتز را از نزدیک تماشا کرد. این خواننده کلمبیایی لباسی اسپرت به تن داشت و یک تاپ سفید و شلوارک جین آبی رنگی پوشیده بود و زیبایی اش را درمقابل دوربین های عکاسان به نمایش گذاشته بود. البته او تنها سلبریتی حاضر در سالن محل برگزاری بازی نبود و نیمار فوتبالیست پرافتخار تیم ملی برزیل نیز از نزدیک این مسابقه جذاب را تماشا کرد. جدیدترین اخبار چهره‌های موسیقی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...