رابطه تام کروز و شکیرا به کجا رسید؟

تام کروز و شکیرا چند باری با همدیگر دیده شده اند و این اتفاق حواشی جدیدی را پیرامون این دو سلبریتی ایجاد کرده است.
کدخبر (186512) | 09 خرداد 1402 | ساعت 10:42
0 268
رابطه تام کروز و شکیرا به کجا رسید؟
تام کروز و شکیرا چند باری با همدیگر دیده شده اند و این اتفاق حواشی جدیدی را پیرامون این دو سلبریتی ایجاد کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، چند هفته پیش و در جریان برگزاری مسابقه فرمولا وان در شهر میامی بود که شکیرا، خواننده سرشناس کلمبیایی با چند سلبریتی دیدار داشت. او که با دو پسرش میلان و ساشا به تماشای این مسابقه هیجان انگیز رفته بود، در جایگاه ویژه، دقایقی با تام کروز گفتگو داشت و همان شب، شام را با لوئیس همیلتون، یکی از راننده های سرشناس تیم مرسدس بنز صرف کرد. رابطه تام کروز و شکیرا به کجا رسید؟

مثلث عشقی شکیرا، تام کروز و لوئیس همیلتون؟

گزارش های منتشره درباره دیدار شکیرا و تام کروز، حاکی از آن است که بازیگر معروف هالیوودی به شدت شیفته شکیرا شده و حتی به دوستان نزدیکش گفته که با شکیرا ارتباطی را احساس کرده که می خواهد آن را کشف کند. اما گویا حس شکیرا درباره این دیدار، متفاوت بوده و تمایل چندانی به دیدار مجدد با تام کروز ندارد. اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود. طبق گزارش منتشره در نشریه میرر، تام کروز، به شدت مشتاق است تا با شکیرا بیشتر رفت و آمد کند و ارتباط احساسی خوبی با شکیرا در درونش حس کرده است. در جریان دیدار در مسابقه فرمولا وان میامی، شکیرا خیلی دوستانه و خوب با تام کروز برخورد کرد؛ اما کروز از قبل برای به دست آوردن قلب این خواننده کلمبیایی برنامه ریزی کرده و طبق آن حرکت می کرد. بعد از دیدار آنها، تام کروز اطمینان داشت که شریک بالقوه زندگی اش را پیدا کرده. رابطه تام کروز و شکیرا به کجا رسید؟

تام کروز شیفته شکیرا شده است

گاهی شنیده می شود که برخی مردان، هرگز برخی نکات را درک نمی کنند و این مورد احتمالا درباره تام کروز نیز صادق است:
زمانی که یک زن برخورد دوستانه ای با شما دارد، بدین معنا نیست که او به شدت خواهان شماست.
همه چیز از آنجا شروع شد که تام کروز، به شکیرا یادآوری کرد که زن رویایی اوست و چنین رفتاری هر کسی را می ترساند، چه برسد به فردی مثل شکیرا. رابطه تام کروز و شکیرا به کجا رسید؟

شکیرا نمی خواهد به تام کروز توهین کند

داستان و ماجرا خیلی روشن و شفاف است؛ تام کروز بازیگر بزرگ و انسان فوق العاده ای است و از همین رو شکیرا نمی خواهد او را اذیت کند و به دنبال آن است تا به همه نشان دهد که در جریان مسابقه فرمولا وان، با کروز دوستانه رفتار کرده. این خواننده کلمبیایی هرگز قصد ندارد تا تام کروز را شرمسار یا ناراحت کند ولی گویا هیچ حس رمانتیک و عاشقانه ای نسبت به او ندارد. درباره اخبار سلبریتی ها بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...