تصویری پرحاشیه از شکیرا و لوئیس همیلتون در بارسلونا

شکیرا و لوئیس همیلتون در حاشیه مسابقات فرمول یک کاتالونیا در کنار یکدیگر دیده شده اند.
کدخبر (190730) | 20 خرداد 1402 | ساعت 12:45
0 167
تصویری پرحاشیه از شکیرا و لوئیس همیلتون در بارسلونا
شکیرا و لوئیس همیلتون در حاشیه مسابقات فرمول یک کاتالونیا در کنار یکدیگر دیده شده اند.

به گزارش سرخ نیوز، شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی و همسر سابق جرارد پیکه، مدافع سابق تیم ملی اسپانیا، چندی پیش و بعد از ده سال زندگی در بارسلونا، برای شروع فصلی تازه در زندگی اش، همراه با دو پسرش به میامی آمریکا نقل مکان کردند. عکس پرحاشیه لوئیس همیلتون و شکیرا در بارسلونا

ماجرای ارتباط لوئیس همیلتون و شکیرا

اما حالا او دوباره و به بهانه تماشای مسابقه فرمول یک کاتالونیا به بارسلونا بازگشته و از نزدیک، دوست خوبش، لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک را تشویق می کرد. این خواننده کلمبیایی ترجیح داد تا به جای آنکه در جایگاه تماشاچیان بنشیند، در جمع خدمه پیت تیم مرسدس حضور یابد تا از فاصله نزدیک تری دوستش را تشویق کند. همیلتون در نهایت این مسابقه را در جایگاه دوم به پایان برد و مکس ورستپن، قهرمان مسابقه کاتالونیا شد. البته حضور شکیرا در این مسابقه، گمانه زنی ها و شایعات زیادی را به همراه داشت؛ چرا که در هفته های اخیر او و همیلتون بارها در کنار هم دیده شده اند و حالا سفر او به بارسلونا و حضور در کنار همیلتون، شایعات در مورد رابطه عاشقانه آنها را افزایش داده است. عکس پرحاشیه لوئیس همیلتون و شکیرا در بارسلونا بعد از اتمام مسابقه کاتالونیا، تصویری از همیلتون و شکیرا در کنار هم و در حال صرف شام همراه با تعدادی از دوستانشان، حسابی در توئیتر گرد و خاک به پا کرد. این تصویر حسابی وایرال شد و نکته جالب توجه آن میزان صمیمیت این دو سلبریتی در عکس بود. اما به رغم تمام این گمانه زنی ها به نظر می رسد که این دو، یکدیگر را «دوستان خوب» هم می دانند.

واکنش هواداران به تصاویر همیلتون و شکیرا

هواداران فرمول یک، تنها از تماشای مسابقات لذت نمی برند و زندگی خصوصی راننده های موردعلاقه شان نیز برایشان جذاب است. لوئیس همیلتون و زندگی شخصی او نیز همیشه یکی از سوژه های موردعلاقه هواداران بوده است. حالا انتشار تصویر جدیدی از این راننده بریتانیایی در کنار شکیرا، حسابی در شبکه های اجتماعی بازخورد داشته. یکی از کاربران نوشته:
دست همیلتون؛ دست همیلتون
عکس پرحاشیه لوئیس همیلتون و شکیرا در بارسلونا و دیگری نوشته:
مرد من به شکیرا نزدیک شده! دستش را دور او حلقه کرده.

نامزدهای سابق لوئیس همیلتون

همیلتون بریتانیایی، تا پیش از این نیز سابقه آشنایی با چهره های سرشناس و محبوبی را داشته؛ از باربارا پالووین و وینی هارلو، دو مدل معرف گرفته تا سوفیا ریچی، یک چهره اجتماعی مشهور تا نیکی میناژ و ریحانا، خواننده های سرشناس دنیا. حالا این احتمال وجود دارد تا به زودی نام شکیرا را هم به این لیست اضافه کنیم. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...