اندام حیرت انگیزَ شاهزاده سیاه در 77 سالگی/ آپدیت بدنی رابی رابینسون

رابی رابینسون، ملقب به «شاهزاده سیاه» می‌ گوید که تنها پنج سال طول کشید تا آن فیزیک اسطوره‌ ای را برای خود دست‌ و پا کند. این بدنساز آمریکایی هنوز هم در سن 77 سالگی از اندام آماده و ورزیده‌ ای برخوردار است.
کدخبر (194492) | 27 خرداد 1402 | ساعت 12:26
0 585
اندام حیرت انگیزَ شاهزاده سیاه در 77 سالگی/ آپدیت بدنی رابی رابینسون
رابی رابینسون، ملقب به «شاهزاده سیاه» می‌ گوید که تنها پنج سال طول کشید تا آن فیزیک اسطوره‌ ای را برای خود دست‌ و پا کند. این بدنساز آمریکایی هنوز هم در سن 77 سالگی از اندام آماده و ورزیده‌ ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رابی رابینسون در طی دوران حرفه‌ای خود در بدنسازی توانست در مسابقات معتبری نظیر مستر آمریکا، مستر ورلد، مستر یونیورس و مستر المپیا به عنوان قهرمانی دست یابد. دوران حرفه‌ای او 27 سال به طول انجامید و دورانی بسیار پربار نیز بود.

حضور رابی رابینسون در 300 رقابت آماتور بدنسازی

رابی رابینسون در ایالت جورجیای آمریکا متولد شد و ورزش بدنسازی را از دوران دانشگاه آغاز نمود. او پیش از اینکه در سال 1975 وارد سطح حرفه‌ای شود در بیش از سیصد رقابت سطح آماتور حاضر شده بود. اندام حیرت انگیز در 77 سالگی؛ آپدیت بدنی رابی رابینسون در اینستاگرام! 01رابینسون در همان نخستین سال ورودش به سطح حرفه‌ای توانست در مسابقات مستر آمریکا، مستر ورلد و مستر یونیورس به مقام قهرمانی دست یابد. او در سال‌های بعد توانست عنوان قهرمانی «شب قهرمانان» 1979 و همچنین عنوان قهرمانی مسترز المپیا 1994 را نیز به گنجینه افتخارات خود اضافه کند. رابینسون دو قهرمانی دیگر مسترز المپیا را نیز در سال‌های 1997 و 2000 کسب نمود. اندام حیرت انگیز در 77 سالگی؛ آپدیت بدنی رابی رابینسون در اینستاگرام! 01شاهزاده سیاه به این ترتیب توانست نام خود را در صفحات تاریخ بدنسازی ثبت کند. رابینسون در فیلم مستند تپش آهن نیز حاضر بوده است.

تمجید هوادارن بدنسازی از رابی رابینسون در فضای مجازی

رابی رابینسون سرانجام در سن 55 سالگی از رقابت حرفه‌ای خداحافظی کرد. با این حال او هنوز هم ارتباط خود را با طرفداران بدنسازی حفظ کرده است و صفحه اینستاگرامش بیش از 140 هزار دنبال‌کننده دارد. رابینسون گاهی آپدیت‌های بدنی خود را نیز با این دنبال‌کنندگان به اشتراک می‌گذارد. طرفداران رابینسون نیز همواره در قسمت کامنت پست‌های او به اظهار ستایش از اسطوره و تعهد بی‌مثال او به این ورزش می‌پردازند. یکی از فالوئرها در واکنش به پست آخر رابی رابینسون نوشته است:
اندام تو در سن 77 سالگی یک اثر هنری است. انگار که ون گوگ نقاشی‌اش کرده باشد.
دیگری نوشته است:
دستاوردهای تو شگفت‌انگیز است. تمام احترام من نثار رابی رابینسون.
اندام حیرت انگیز در 77 سالگی؛ آپدیت بدنی رابی رابینسون در اینستاگرام! 01یکی دیگر از کاربران نوشته:
رابینسون همواره در بهترین شرایط فیزیکی ممکن قرار دارد.
کاربر دیگری نوشته:
تو باورنکردنی هستی. تو یک اسطوره‌ای.
رابی رابینسون در حال حاضر به‌عنوان یک تمرین‌دهنده و مربی بدنسازی مشغول به کار است. او در سال 2013 نیز کتاب زندگینامه خود را منتشر کرد. این کتاب «شاهزاده سیاه» نام داشت. اندام حیرت انگیز در 77 سالگی؛ آپدیت بدنی رابی رابینسون در اینستاگرام! 01جدیدترین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...