اندام چشم‌نواز اسطوره کشتی کج در آستانه 60 سالگی؛ بوکر تی آماده‌تر از همیشه

کدخبر (200656) | 08 تیر 1402 | ساعت 07:58
0 184
اندام چشم‌نواز اسطوره کشتی کج در آستانه 60 سالگی؛ بوکر تی آماده‌تر از همیشه
کنار رفتن از دنیای کشتی کج باعث نشده تا بوکر تی از بدنسازی دست بکشد.

به گزارش سرخ نیوز، دوران حرفه‌ای بوکر تی هافمن جونیور که در دنیای کشتی کج با نام بوکر تی شناخته می‌شود، چند دهه به‌طول انجامید و اندام او نیز در طی این دهه‌ها تغییرات گسترده‌ای را پیدا کرد. با این حال اسطوره WWE توانسته است بدن خود را تا سن 58 سالگی روی فرم نگه دارد. حتی بعضی معتقدند که فیزیک فعلی او بهترین فیزیکش تا به امروز است.

کارنامه حرفه‌ای بوکر تی در کشتی کج در دهه نود میلادی کلید خورد. او در ابتدا در کنار استیو ری در مسابقات WCW به مبارزه پرداخت. از همان دوران حجم فوق‌العاده عضلات بوکر تی کاملا جلب نظر می‌کرد. او توانست نخستین قهرمانی خود در WCW را در سال 1997 کسب کند.

 در دهه نود عضلات ناحیه سینه بوکر تی توجه طرفداران کشتی کج را به‌شدت به خود معطوف ساخت. عضلات او در این ناحیه گرچه کاملا پر و متراکم بودند اما در عین حال از شیپ زیبایی نیز برخوردار بودند. گذشته از ناحیه سینه، عضلات بوکر تی در ناحیه شانه و نواحی فوقانی کمر نیز به‌غایت تفکیک‌شده بودند.

او در عین حال از سیکس پک زیبایی نیز برخوردار بود. اما بوکر تی که در سال 1999 نیز توانسته بود عنوان قهرمانی دسته سنگین وزن WCW را مال خود کند به‌زودی ترجیح که تا حد زیادی از حجم عضلات خود بکاهد. با شروع دهه 2000 رفته رفته اندام بوکر تی باریک‌تر و باریک‌تر شد. اما حجم عضلات بوکر تی دوباره در سال 2011 و درست اندکی پیش از اعلام بازنشستگی‌اش یک بار دیگر بر اندامش ظاهر شدند. خداحافظی هافمن از کشتی کج نیز پایدار نبود و او حدود یک دهه بعد و در سال 2020 مجددا به روی رینگ WWE بازگشت.

 این دارنده پنج عنوان قهرمانی جهان در ایام دوری‌اش از مسابقات به‌شدت روی فیزیکش کار کرده بود. اگرچه حجم عضلات بوکر تی شدیدا افزایش یافته بود اما با این حال او کاملا فیت به‌نظر می‌رسید. وقتی بوکر تی در سال 2022 و در آستانه شصت سالگی در مسابقات ROW حاضر شد کارشناسان می‌گفتند که او از حیث بدنی در بهترین فرم دوران حرفه‌ای خود قرار دارد. بوکر تی آخرین بار در اوایل سال 2023 و در مسابقات رویال رامبل بر روی رینگ کشتی کج دیده شد. این اسطوره WWE گفته بود که این مبارزه آخرین مبارزه کارنامه حرفه‌ایش خواهد بود و با وجود اینکه هنوز آماده است اما ترجیح می‌دهد رقابت حرفه‌ای را کنار بگذارد.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...