هر آنچه باید از مانی این د بنک 2023 بدانیم + جدول مسابقات

کدخبر (195602) | 27 خرداد 1402 | ساعت 08:25
0 220
هر آنچه باید از مانی این د بنک 2023 بدانیم + جدول مسابقات
رویداد جذاب مانی این د بنک 2023 در تاریخ ۱۰ تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش سرخ نیوز، چیزی به برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای WWE و دنیای کشتی کج یعنی مانی این د بنک ۲۰۲۳ باقی نمانده است. رویدادی که در آن هم قهرمانان تغییر می‌کنند و هم تاثیر شگرفی بر آینده معادلات قهرمانی خواهد داشت.

تاریخ و زمان برگزاری مانی این د بنک 2023

پی پر ویوی مانی این د بنک 2023 در تاریخ اول جولای ۲۰۲۳ (۱۰ تیر ۱۴۰۲) به میزبانی شهر لندن انگلیس برگزار می‌شود. این رویداد که حدود ۳.۵ ساعت به طول خواهد انجامید، از ساعت ۱۹:۰۰ به وقت محلی (۲۲:۳۰ به وقت ایران) آغاز خواهد شد.  ورزشگاه O2 آرنا در شهر لندن که ظرفیت میزبانی از حدود ۲۰ هزار تماشاگر را دارد، محل برگزاری این رویداد خواهد بود.

جدول مسابقات مانی این د بنک ۲۰۲۳

تا این لحظه، ۷ مبارزه در جدول مسابقات Money in the Bank 2023 ثبت شده است. در حساس‌ترین این مبارزات، شاهد دو مسابقه با فرمت لدر مچ (مسابقه نردبان) برای به دست آوردن کیف مانی این د بنک در دو بخش زنان و مردان خواهیم بود.

مسابقه مانی این د بنک مردان

این مسابقه که در آن کشتی‌گیران باید با بالا رفتن از یک نردبان، کیف از سقف آویزان شده را تصاحب کنند، بین ۶ نفر برگزار خواهد شد. رکوشی، شینسکه ناکامورا، ال‌ای نایت، بوچ، سانتوس اسکوبار، دیمین پریست و لوگان پاول، ۷ کشتی‌گیر حاضر در مسابقه مانی این د بنک خواهند بود.

در ابتدا ۶ کشتی‌گیر برای این مسابقه انتخاب شدند و شنیده می‌شد با حذف یکی از آنان، لوگان پاول به مانی این د بنک اضافه خواهد شد. اما نهایتا کشتی‌گیری از این مسابقه کنار نرفت تا با اضافه شدن لوگان پاول، این مسابقه با ۷ کشتی‌گیر برگزار شود

مسابقه مانی این د بنک زنان

همانند مسابقه‌ای که در بخش مردان برگزار می‌شود، در بخش زنان نیز ۶ کشتی‌گیر برای رسیدن به کیف مانی این د بنک مبارزه خواهند کرد. زلینا وگا، بکی لینچ، زویی استارک، بیلی، ایو اسکای و تریش استراتوس، در این مسابقه برای رسیدن به کیف Money in the Bank مبارزه خواهند کرد. از بین نام‌های بالا، احتمال این که بکی لینچ برنده مانی این د بنک 2023 شود، از سایرین بیشتر است.

مسابقه برای کمربند قهرمانی سنگین وزن - ست رالینز مقابل فین بلر

ست رالینز در نایت آف چمپیونز ۲۰۲۳ به کمربند قهرمانی سنگین وزن رسید و حالا در اولین چالش جدی خود، باید در برابر فین بلر قرار گیرد. مسابقه ست رالینز و فین بلر در مانی این د بنک ۲۰۲۳، با فرمت تک به تک و عادی برگزار می‌شود.

 فین بلر رهبر گروه جاجمنت دی است و هم از نظر فنی و هم از نظر نمایشی در سطح بالایی قرار دارد. با توجه به سابقه درخشان و شخصیت کاریزماتیک بلر و البته احتمال فاصله گرفتن ست رالینز از کشتی کج برای رفتن به هالیوود، احتمال تغییر قهرمان در پی پر ویوی مانی این د بنک کم نیست، هرچند که نباید به هیچ عنوان ست رالینز و استعداد بسیار بالای او را دست کم گرفت.

مسابقه تک به تک - کودی رودز مقابل دامینیک میستریو

در یک مسابقه عادی، کودی رودز مقابل دامینیک میستریو که از همراهی ریا ریپلی برخوردار است، قرار خواهد گرفت. خط داستانی بین کودی رودز و براک لزنر هنوز به پایان نرسیده و احتمالا شاهد دخالت لزنر نیز در این بازی خواهیم بود؛ دخالتی که می‌تواند پیش‌درآمدی برای مسابقه بزرگ براک لزنر و کودی رودز در سامراسلم ۲۰۲۳ باشد. 

مسابقه تگ تیم - بلادلاین مقابل اوسوز

درگیری اعضای خانواده آنوایی در کشتی کج به اوج خود رسیده و پس از حمله جیمی اوسو به رومن رینز در نایت آف چمپیونز 2023، حالا این دشمنی وارد فاز جدیدی شده است. پس از حمله جیمی و جی اوسو به رومن رینز و سولو سیکوآ در رویداد اخیر اسمکدان، این دو گروه برای یک مسابقه در مانی این د بنک 2023 مقابل هم قرار خواهند گرفت.

مسابقه برای کمربند قهرمانی تگ تیم - راندا روزی و شینا بیزلر مقابل لیو مورگان و راکل رودریگز

راندا روزی و شینا بیزلر، حدود یک ماه قبل توانستند با پیروزی مقابل لیو مورگان و راکل رودریگز، کمربند قهرمانی تگ تیم زنان را به دست آورند. حالا به نظر می‌رسد که آن‌ها باید برای دفاع از کمربند قهرمانی خود، دوباره مقابل مورگان و رودریگز قرار بگیرند.

مسابقه برای کمربند قهرمانی اینترکانتیننتال - گونتر مقابل مت ریدل

جدیدترین رقیب گونتر برای دفاع از قهرمانی، مت ریدل خواهد بود. ریدل که با سابقه‌ای درخشان در MMA به WWE آمد، تاکنون جز یک قهرمانی United States، عنوان انفرادی دیگری کسب نکرده است. در سمت دیگر، گونتر نیز یکی از رکوردداران حفظ کمربند قهرمانی بین‌قاره‌ای (اینترکانتیننتال) است و خلع سلطنت او، کار آسانی نیست.

 جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...