نفرت یک کشتی‌گیر از دیو باتیستا: تو یک کشتی‌گیر افتضاح بودی!

کدخبر (199959) | 06 تیر 1402 | ساعت 22:58
0 366
نفرت یک کشتی‌گیر از دیو باتیستا: تو یک کشتی‌گیر افتضاح بودی!
رنه دوپری اخیراً جزئیاتی را درباره زندگی رابطه خود با دیو باتیستا فاش کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، دیو باتیستا برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ به سطح اول رقابت‌ها در کمپانی WWE رسید، درست یک سال قبل از رنه دوپری.

این دو کشتی‌گیر حدودا ۴ سال در یک رختکن مشترک حضور داشتند، تا زمانی که رنه دوپری درخواست خروج خود را به سران دبلیو دبلیو ای اعلام کرد و از این سازمان جدا شد.

با این حال، رنه دوپری که این روزها میزبان یک پادکست است، به جزئیاتی از رابطه کاری خود با باتیستا اشاره کرد که نکات جالبی در آن نهفته است.

 رنه دوپری در خصوص دشمنی‌اش با باتیستا، گفت:

من با باتیستا چالشی جدی داشتم، چرا که او یک عوضی بود. یادم می‌آید زمانی او گفت به برقراری ارتباط با زنان مختلف اعتیاد دارد. پیش از آن که WWE را ترک کنم، تصمیم گرفتم تا موهایم را بلند کنم و از نظر فیزیکی هم شرایطی آرمانی داشتم. این موضوع باعث می‌شد تا توجه زنان کشتی‌گیر، بیش از پیش به من جلب شود و باتیستا این را دوست نداشت. در موردی دیگر، درست قبل از این که از WWE خارج شوم، باتیستا به جمعی که من، برایان کندریک، پاول لندن و جمعی از کشتی‌گیران جوان حضور در آن داشتند، وارد شد و با همه دست داد اما من را نادیده گرفت. لعنت بهت دیو! احمق لعنتی، تو یک کشتی‌گیر افتضاحی!

ادی گوئررو می‌خواست با دشمن باتیستا همکاری کند

رنه دوپری در بخش دیگری از اپیزود جدید پادکست خود، فاش کرد که در یک مقطع زمانی در آستانه همکاری با ادی گوئررو، اسطوره فقید دنیای کشتی کج قرار داشت.  دوپری در این خصوص گفت:

من و ادی گوئررو التماس می‌کردیم تا باهم کار کنیم؛ واقعا می‌خواستیم. بزرگ‌ترین تعریفی که تاکنون دریافت کرده‌ام، از سوی ادی بود که گفت: «برادر، من می‌خواهم با تو کار کنم چرا که می‌دانم می‌توانم با تو پول در بیاورم». این ماجرا درست بعد از پایان خط داستانی او با جان سینا بود.

رنه دوپری، فرزند امیلی دوپری است که او خود نیز در عرصه کشتی کج فعالیت می‌کرد. حمله رنه دوپری به باتیستا باعث شد تا او پس از مدت‌ها به خبرها بازگردد، چرا که حرفه دوپری به عنوان کشتی‌گیر، سال‌هاست که از سطوح اول خارج شده و در کمپانی‌های درجه چندم ژاپنی ادامه دارد.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...